Olen antanut lapsen adoptoitavaksi
Tänään hänellä syntymäpäivä...itkettää, en tiedä miksi :(
Kommentit (64)
Millainen ihminen jättää oman lapsensa adoptioon?
Tavallaan jaloa mutta silti vaikeaa ymmärtää.
On muutamia seikkoja jolloin sen voi ymmärtää.
-narkki vanhemmat
-rikoksen uhri tai teiniraskaus
- ja vastaavat
Ihan varmasti löydät mukavan pojan/miehen, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet :) <3
Etkö halunnut pitää lasta, jotta voit viettää villiä yliopisto elämää? Toivottovasti et tule saamaan ikinä lasta, sorry.
Itsekkäältä lähinnä vaikutat ja ihmiset täällä ylistää
Anteeksi, mutta en ymmärrä miten voin olla itsekäs?
Olen aina kuvitellut, että tämä päätös oli minulle parhain vaihtoehto.
Annoin ihmisille lapsen, jotka sitä ovat monia vuosia toivoneet.
Ap
Anteeksi, mutta en ymmärrä miten voin olla itsekäs?
Olen aina kuvitellut, että tämä päätös oli minulle parhain vaihtoehto.
Annoin ihmisille lapsen, jotka sitä ovat monia vuosia toivoneet.
Niin jotta sinä pääset siitä eroon?
Tsemppiä ap. Kyllä sä vielä miehen löydät ja perheen saat. Ainoa mikä tuntuu adoptioon annettuja lapsia vaivaavan kun eivät saa olla bioäitinsä kanssa ja ovat hyvin kateellisia sitten näille myöhemmin syntyneille lapsille. Tämä oma kokemus.t.ammattivalittaja
Varmaan vanhempasi ylpeitä. En voisi kuvitella, että minun 17vuotias tyttäreni tekisi tuollaista, jos tulisi raskaaksi
Teini saanut kännissä munaa ja sitten vastuuta pakoillaan ja vauva palstalla itketään
Jos Ap olisi tehnyt abortin olisiko se ollut parempi vaihtoehto?
Yleensä ihmiset pitävät lapsen, kun tulee raskaaksi.
Nykyään on paljon teiniäitejä ja hyvin pärjäävät. Varmasti myös tämä "prinsessalta" vaikuttava Ap
Turhaan te ap.tä lyttäätte. Nyt joku pitkään lapsettomuudesta kärsinyt pari sai lapsen.t.ammattivalittaja
Siis hetkinen. Miten ihmeessä minun koulu liittyy lapseen?
En silloin edes tiennyt, kun olin raskaana tai annoin lapsen adoptoitavaksi, että menen opiskelemaan yliopistoon.
Ja kyllä siellä on tyttöjä, kenellä on lapsi ja ei se ole outoa kenenkään mielestä.
En ymmärrä mistä tälläinen viha oikein tulee?
Ap
Joku katkera, joka ei ole päässyt yliopistoon :D
Vaikutat Ap vaan ihmiseltä, joka pyrkii täydellisyyteen.
Yliopisto ja menestykäs mies ja sitten ihana koti ja ura.
Eihän siihen yhdistelmään sovi kännipanosta syntynyt lapsi?
Lapsi vaan muualle ja sitten oman elämän elämiseen
Ihan oikein, että olet siellä tunnontuskissa
Tunnen perheen, jolla on tänään 5-v syntyärit. Voisko...
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat Ap vaan ihmiseltä, joka pyrkii täydellisyyteen.
Yliopisto ja menestykäs mies ja sitten ihana koti ja ura.
Eihän siihen yhdistelmään sovi kännipanosta syntynyt lapsi?
Lapsi vaan muualle ja sitten oman elämän elämiseen
Miksi täällä ihmiset luulee tietävän ap:n taustat? Missä kohtaa on sanottu että raskaus on lähtöisin kännipanosta? Tai missä kohtaa ap on sanonut, että antoi lapsen adoptioon koska halusi elää villiä opiskelijaelämää? Mistä ihmiset repii näitä?
Miksi on enemmän väärin synnyttää lapsi ja antaa se adoptioon perheelle/ihmiselle joka lasta haluaa enemmän kuin mitään? Aborttiko olisi pitänyt tehdä? Vai olisiko alaikäisen lapsen pitänyt pitää lapsi vaikkei ole semmoiseen valmis?
Tulipas kysymyksiä. Mutta ap, minusta teit varmasti parhaan valinnan. Parasta on vain uskoa, että lapsella on kaikki hyvin ja voit iloita siitä :)
Jos odottaa lasta jota ei halua niin silloin on vain yksi oikea teko ja se on abortti. Silloin vain yksi mahdollisesti kärsii.
Ap, mieti olisko kivaa jos itse olisit adoptoitu ja näkisit myöhemmin biologisen äidin ja hänellä onkin silloin lapsi/lapsia?
Varmaan miettii, miksi juuri minut annettiin pois.
Olisit kantanut vastuuta, esim ehkäisyssä