Siitä on nyt 15 vuotta. Edelleen muistan elävästi helsingin Velosport-pyöräliikkeestä saamani asiakasta avoimesti halveksineen palvelun
Sain siis haluamani sen enempää yksityiskohtiin menemättä, mutta voi saatana miten kitkerää ja ahdistuneen vittuilevaa palvelua. Tästä on siis yli 15 vuotta enkä edelleenkään ymmärrä miksi viatonta ensiasiakasta grillattiin ja paistettiin pyytämättä. Niin. Ja en ole todellakaan käynyt siellä sen käynnin jälkeen. Mutta silti se yritys on olemassa jostain syystä. Masokisteille?
Kommentit (18)
Mulla Redin Xxl maailmn surkein pyöräpalvelu :D on tainnu ehkä mennä jopa konkkaan Enkä ihmettele!
Olisi ollut edes jokin tilanne missä kauppias ja kanta-asiakkaat viihdyttävät toisiaan jonkin ummikon kustannuksella. Mutta tyhjässä kaupassa myyjä veetuilee asiakkaalle päin naamaa ja maiskutellen kuitenkin hakee juuri pyydetyn asian. Mitä helvettiä. -AP
Mä sain joskus 20v sitten huonoa palvelua yhdessä hankolaisessa ravintolassa. En ole koskaan mennyt takaisin, pitäkööt tuoppinsa 😤
Vierailija kirjoitti:
Mä sain joskus 20v sitten huonoa palvelua yhdessä hankolaisessa ravintolassa. En ole koskaan mennyt takaisin, pitäkööt tuoppinsa 😤
Nimi esiin. Vai onko jo konkursissa?
Pari kertaa velosportilta jotain kysellyt, eikä omassa asiakaskokemuksessa ole mitään valittamista. Suppea valikoima vaan. Toki tilanne voinut olla eri 15 vuotta sitten, mutta ihan ookoohyvää palvelua sieltä sai joskus vuosi-pari sitten, ei nyt verrattavissa mihinkään Bikesteriin tai Bike Discountiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi esiin. Vai onko jo konkursissa?
En muista nimeä, joku kesäravintola makasiinissa rannalla. Maailman töykein ja ylimielisin baarimikko, luuli kai olevansa Tom Cruise Cocktailissa.
Mehusteletko tilannetta muisteleen ja voimafantasioit siitä kuinka isket takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut edes jokin tilanne missä kauppias ja kanta-asiakkaat viihdyttävät toisiaan jonkin ummikon kustannuksella. Mutta tyhjässä kaupassa myyjä veetuilee asiakkaalle päin naamaa ja maiskutellen kuitenkin hakee juuri pyydetyn asian. Mitä helvettiä. -AP
Piilokamera?
Itse myös saanut polkupyörä liikkeessa todella huonoa asiakaspalvelua. Minua palvellut vanhempi mies spandexit jalassa naureskeli kokoajan ja oli aivan tatti.
Vierailija kirjoitti:
Paskan kellon kuuluukin kuulua kauas ja pitkälle.
Ehkä kuitenkin vähän kohtuutonta jatkaa yhden pienyrityksen haukkumista vielä 15 vuoden jälkeenkin, yhden ainoan kokemuksen perusteella..
Itse olen velosportilta saanut aina ihan asiallista palvelua. Ehkä 3-5 kertaa tullut käytyä viimeisen 20v aikana kun en asu ihan noilla nurkilla.
Vierailija kirjoitti:
Mehusteletko tilannetta muisteleen ja voimafantasioit siitä kuinka isket takaisin :D
Oletko minä? Heräämme öisin unissamme uudelleenelämäämme tilanteeseisiin ja huudamme Ah! Ah! Ah! Ja herätämme naapurimme kerrostaloyksiössämme. Miten handlaat asian kanssa? Saatko apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin vähän kohtuutonta jatkaa yhden pienyrityksen haukkumista vielä 15 vuoden jälkeenkin, yhden ainoan kokemuksen perusteella..
Itse olen velosportilta saanut aina ihan asiallista palvelua. Ehkä 3-5 kertaa tullut käytyä viimeisen 20v aikana kun en asu ihan noilla nurkilla.
Olen lukenut huimia tarinoita velosportista kyllä joo. Mutta ne ovat kyllä myös aikojen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan kokemuksen perusteella? Niin se kuule menee. Toista kokemusta ei tietenkään tule, jos eka menee pieleen - miksi tulisi?
En ole koskaan saanut missään pyöräliikkeessä hyvää palvelua. Parissa myymälässä myyjät vaikuttivat jopa olevan kännissä työaikana - jälkikin oli sen näköistä!
Tuollaiset pyöräliikkeet on monesti jonkun takavuosien wannabe- pyöräharrastajan yrityksiä. Kaveri joka melkein menestyi. Väärinymmärretty nero. Yrittäjissä taas on iso osa niin mulkkuja kusipäitä, ettei ne kerta kaikkiaan tule toimeen ihmisten kanssa. Siksi yrittäjyys ja yleensä yksin, on niille ainoa vaihtoehto. Mihinkään työpaikkaan niitä ei edes vahingossa palkata.
Pitäisi ehkä mieluummin kysyä näin päin oletko joskus saanut pyöräliikkeestä hyvää palvelua? Siis jos et ole spandex-himopyöräilijä jolla on neljän tonnin pelit ja rensselit =). Tulee mieleen vain yksi liike, jota ei enää ole olemassa.
XXL ei ole edes varsinaisesti pyöräliike, mutta yhden pyörän olen sieltä ostanut. Mainostivat ilmaista huoltoa, mutta pikku präntillä sellainen ehto että pyörä pitää pestä itse ennen huoltoa. No se siitä sitten, jos alat pyörää pesemään kerrostaloasunnon kylppärissä niin huolto on sen jälkeen enää sivuseikka. Ei mikään oikea pyöräliike vaadi sellaista tekemään.
Huonoimpana on varmaan jäänyt mieleen Ajopyörä (Turku). Passiivis-aggressiivisesti pitivät idioottina kun kassa oli ulko-oven vieressä ja menit siihen odottamaan rahastusta, mutta se olikin "huollon kassa". "Oikea" kassa oli jossain takasektorissa keskellä hallia, hiding in plain sight niin kuin enkuksi sanotaan. a) Miksi pitää olla kaksi kassaa, b) paperilapun ilmaisusta voi kyllä päätellä että huollon kassalle maksetaan huollot, mutta siitä ei voi päätellä ettei siihen voi maksaa jotain muutakin (vrt. ruokakaupassa on yksi kassa jonne voit maksaa röökit, mutta myös kaiken muun). Kolmannella kerralla olisin varmaan jo muistanut tuon järjestelyn, mutta sitä kertaa ei tullut, koska asioin jatkossa muualla.
Tässä on varmaan yleisin syy, miksi ihmiset eivät enää käy kivijalkamyymälöissä. Heti on myyjä iholla kiinni kyselemässä, että mitä laitetaan. Ja asiakkaalla oltava siinä vaiheessa hirveästi tietämystä. Muuten kohtelu on tuollaista.