Millainen äiti syöttää lapsilleen eineksiä?
Vanukkaita, einesmoskaa, teurasjätenakkeja, kovaa rasvaa ja hillitön määrä sokeria. Eikö nämä einesmammat välitä lapsistaan? Kuvottaa eineksiä syöttävät äidit, aikuinen pilatkoon kehonsa ravinneköyhällä jätteellä mutta miksi pilata lapsetkin? Omaa laiskuuttaan? Jää enemmän aikaa riiata yhdenillan toivojen kanssa kessu huulessa, siideriä lipittäen?
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tää provo ole, mutta meillä syödään välillä arki-iltaisin pinaatti- tai porkkanalettuja ja lihaperunasoselaatikkoa tai Saarioisten spagettijauhelihavuokaa. Mies ei tee ruokaa ja mulla on välillä parempaakin tekemistä kuin kokata, kuten vaikka vaativa työ tai ihan lasten kanssa ajan viettäminen. Eikä ole edes huono omatunto.
No jos niitä eineksiä on pakko syödä niin söisitte edes laatueineksiä, kuten purkkihernekeitto, pakastepinaattikeitto tai riistakäristys ja mummonmuussi.
Öh, mikä ihmeen "laatueines"??? Mitä laadukasta on jossain pakastepinaatissa, purkkihernarissa tai jauhomuusissa?
Ai pakastepinaatissa? No aika paljonkin.
Kuten mitä esimerkiksi? Pinaatissahan on paljon hyviä ravintoaineita, mutta nehän tuhoutuvat tuossa teollisesssa käsittelyssä.
Tälle jos jotain lähdettä saisi.
Ahaa, eli puhuit asiasta josta et tiedä yhtään mitään. No, aloita vaikka wikipediasta, sieltä löytyy linkkejäkin.
En ole puhunut mitään muuta kuin kysynyt, olisiko jotain linkkiä sille, että teollisessa ympäristössä ei osata käsitellä pinaattia niin, että siinä eivät vitamiinit säilyisi. Linkitätkö sen Wikipedia-artikkelin, josta niitä linkkejä kannattaisi katsella?
No tee sitten vastatessasi selväksi, ettet ole se ylempi joka jotain väitti. Keskustelu liittyi siis tuohon, kun joku ylempänä väitti pakastepinaatissa olevan aika paljonkin kaikkea laadusta. Ei kuitenkaan osannut täsmentää, että mitä. Omaan kysymykseesi: ks. ed. vastaus.
Eli toisin sanoen sulla ei ole mitään tietoa siitä, että pinaatissa ei säilyisi vitamiinit teollisessa käsittelyssä, vaan ainoastaan kuvittelet niin. Jos sulla olisi semmoista tietoa, osaisit antaa jonkun linkin. Wikipediasta höpiseminen ei nyt ihan riitä.
-
Suosittelen, että alat lukea asioita ja perustaa näkemyksesi tietoon, ei kuvitelmiin.
Olen kyllä lukenut ja siksi tiedänkin :) Linkkejä en jaksa kaivella koska en ole mikään google, oletan nettiä käyttävän osaavan etsiä tietoa itsekin.
Olet lukenut, mutta et osaa edes nimetä Wikpedia-artikkelia, joka pitäisi lukea, tai mainita asiasanoja, joilla googlettaa. Aika huonosti taitaa olla sun lukemistes laita. Mielipiteesi voi jättää ihan täysin omaan arvoonsa, ellet osaa antaa mitään perusteluja.
Öh, miksi sinun pitäisi minun mielipidettäni arvostaa?
En puhu arvostamisesta, vaan siitä, että väität jotain asiaa vailla perusteita. Keksit päästäsi, että pakastepinaatissa ei olisi ravintoaineita, muttet osaa selittää, miksi näin olisi. Joten väitteesi ei siis pidä paikkaansa.
Suora lainaus aikaisemmasta viestistäsi: "Mielipiteesi voi jättää ihan täysin omaan arvoonsa."
Etkö ymmärrä, mitä se sanonta tarkoittaa? Et varmaankaan. Osaatko jo perustella, miksi kaupasta ostettettu pakastepinaatti ei ole ravinteikasta? Et osaa vieläkään. Mutta esim. tässä jutussa kerrotaan, että pakastevihannesten ravintoarvot ovat tuoreiden veroisia: http://www.ruokatieto.fi/uutiset/pakastekasvisten-ravintoarvot-ovat-tuo…;
-
Nyt sinä voit tuoda esille sitä lukemaasi tietoa, joka kumoaa tämän väittämän. Jos sinulla ei semmoista tietoa ole, lopeta jankuttaminen.
Ymmärrän toki. Sinä ilmeisesti et. Osaan perustella, mutta miksi pitäisi? Ei minua kiinnosta mitä sinä uskot ja mitä et. Ja ihan vinkiksi tuohon nettitiedonhakuun, koska vaikutat selvästi olevan siinä vielä amatööri: lähdekritiikkiä kannattaa harrastaa, koska nettii kuka vain voi kirjoitella mitä vain. Ruokatietohan on suomalaisten elintarvikeketjujen ja valmistajien lobbari, joten luonnollisesti kirjoittaa pelkkää hyvää suomalaisista elintarvikkeista. Yhtään tieteellistä viittausta tai tutkimusta tuolta ei löytynyt.
Aletaan puhua ympäripyöreitä, kun ei osata väitteitään perustella :D
Olen jo useampaan kertaan todennut, ettei minua kiinnosta kirjoittaa perusteluja koska kiinnostuneet osannevat hakea tietoa itsekin. Sinulla näkyy olevan tarve jankata asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanukkaita, einesmoskaa, teurasjätenakkeja, kovaa rasvaa ja hillitön määrä sokeria. Eikö nämä einesmammat välitä lapsistaan? Kuvottaa eineksiä syöttävät äidit, aikuinen pilatkoon kehonsa ravinneköyhällä jätteellä mutta miksi pilata lapsetkin? Omaa laiskuuttaan? Jää enemmän aikaa riiata yhdenillan toivojen kanssa kessu huulessa, siideriä lipittäen?
Niinpä....kyllä einesten tarjoaminen lapsille pitäisi jättää mahdollisimman vähään.
Kunnon, terveellisen kotiruoan laittaminen ei välttämättä ole vaikeaa eikä aikaa vievää. Esimerkiksi terveelliset (kasvis)sopat valmistuvat suhteellisen nopeasti. Voi keittää isomman satsin kerralla ja syödä muutaman päivän. Ylipäätänsä voi harrastaa isompien määrien kokkaamista. Ainakin sen verran että voi kahdella aterialla syödä samaa. Ja luomu-tuotteita pitäisi kyllä suosia...jokainen varojensa mukaan...
Sulkevatko nämä jotenkin toisensa pois sitten?
Mitkä "nämä"?
Einesten tarjoaminen ja kotiruuan tekeminen. Luki ihan tuossa ylemmässä viestissä, jos olisit vaivautunut skrollaamaan.
Aha (parempi tarkistaa ettei tule väärinkäsityksiä :). Vastaus; kyllä, ne sulkevat pääasiallisesti toisensa pois - ilmenee kaikella selvyydellä tekstistä.
Ok. Mitenköhän? Valvooko kaupan kassa jotenkin sitä, ettei eineksiä ostava osta mitään rakaa-aineita samalla? Vai tehdäänkö koteihin tarkistuksia, ettei samassa taloudessa kokata itse ja lämmitellä eineksiä...? Odotan mielenkiinnolla perusteluja?
Siis sinähän höpiset ihan hervottomia! Otapa nyt järki käteen ja lue vielä kerran ja kunnolla se ensimmäinen viestini (16). Jos ei senkään jälkeen selkene, niin minä en ikävä kyllä voi sinua auttaa. Hyvää päivän jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on muuten yliopistotasoinen tutkimus pakastevihannesten terveellisyydestä. http://www.frozenfoodfacts.org/research/new-study-reinforces-nutritiona…
Ei tietenkään voita sitä tutkimusta, jonka jankkaaja on tehnyt päässään.
Ot, mutta ihan alkuperäinen ihmetyshän oli tuo että mikä siitä pakastepinaattikeitosta tekee laadukkaan eineksen. Pakastepinaattikeittoa on käsitelty paljon muullakin tavalla kuin vain pakastamalla.
Joo, mutta sitten tuo ruokanatsi tyrmäsi pakastepinaatinkin, eli siinä keitossa on pahaa jo se pinaatti, koska se on pakastettu. Lisäksi kaikki säilykkeet ovat kuulemma lapsille myrkyllisiä...
Vierailija kirjoitti:
Monesti pienet lapset ovat sellaisia, että suostuvat syömään vain eineksiä, ja niistäkin muutamaa lajia. Turha kokkailla niille gourmet-ruokaa, kun ensimmäinen reaktio on HYI PAHAA eikai tuota ole pakko syödä. Ja sitten rääpitään erilaisia osia irti ruoasta. Lopulta kiristyksen ja pakotuksen kautta on saatu pari lusikallista kylmennyttä ruokaa ilman oksennusta sisälle, oma ateria on jäähtynyt, tunnelma pilalla ja itkettää kun joutuu heittämään roskiin kalliista raaka-aineista vaivalla valmistettua.
Helpompi kokata itselle tai treffikumppanille ne herkut ja antaa lapselle sitä pizzaa, kalapuikkoja, nakkeja ja ranskalaisia, joita se vetää vatsan täyteen. Ehkä se sitten osaa arvostaa kokolihaa, mausteita, salaatteja ym. kun se on isompi.
Höpö höpö. Totta kai lapset tottuvat syömään einesmoskaa, jos sitä ehdoin tahdoin tarjotaan. Meillä ainakin lapset ovat tottuneet syömään muuta kuin einesruokaa, evätkä todellakaan koe einesruokaa jonain hyvänä ruokana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä....kyllä einesten tarjoaminen lapsille pitäisi jättää mahdollisimman vähään.
Kunnon, terveellisen kotiruoan laittaminen ei välttämättä ole vaikeaa eikä aikaa vievää. Esimerkiksi terveelliset (kasvis)sopat valmistuvat suhteellisen nopeasti. Voi keittää isomman satsin kerralla ja syödä muutaman päivän. Ylipäätänsä voi harrastaa isompien määrien kokkaamista. Ainakin sen verran että voi kahdella aterialla syödä samaa. Ja luomu-tuotteita pitäisi kyllä suosia...jokainen varojensa mukaan...
Mitkä "nämä"?
Einesten tarjoaminen ja kotiruuan tekeminen. Luki ihan tuossa ylemmässä viestissä, jos olisit vaivautunut skrollaamaan.
Aha (parempi tarkistaa ettei tule väärinkäsityksiä :). Vastaus; kyllä, ne sulkevat pääasiallisesti toisensa pois - ilmenee kaikella selvyydellä tekstistä.
Ok. Mitenköhän? Valvooko kaupan kassa jotenkin sitä, ettei eineksiä ostava osta mitään rakaa-aineita samalla? Vai tehdäänkö koteihin tarkistuksia, ettei samassa taloudessa kokata itse ja lämmitellä eineksiä...? Odotan mielenkiinnolla perusteluja?
Siis sinähän höpiset ihan hervottomia! Otapa nyt järki käteen ja lue vielä kerran ja kunnolla se ensimmäinen viestini (16). Jos ei senkään jälkeen selkene, niin minä en ikävä kyllä voi sinua auttaa. Hyvää päivän jatkoa!
Niin? Siellä kerrot, miten kasvissopat jne. ruuat valmistuvat nopeasti ja kerralla voi valmistaa isompia annoksia. Mutta en todellakaan ymmärrä sitä, miten einesten käyttö ja kotiruuan tekeminen sulkevat toisensa pois? Noinhan sinä tuossa myöhemmin väitit: "Vastaus; kyllä, ne sulkevat pääasiallisesti toisensa pois".
Minä esimerkiksi. Joskus lapsi saa aamu- tai iltapalalla vanukkaan, joskus saatetaan ostaan mikropitsaa. Leffailtoina saatetaan paistaa pakastepitsa. Itse syön silloin tällöin valmissalaattia lounaaksi, välillä jaetaan sekin lapsen kanssa. Nakkikastikettakin teen välillä. Pakastelohikeitto on minusta hyvää ja lapsikin tykkää.. Hillittömästä määrästä sokeria tuli mieleen tuo lapsen karkkikulhokin tuossa pöydällä, saa ottaa milloin tahtoo.
Koko perhe ollaan normaalipainoisia, kolesterolit kunnossa ja verenpaineet, lapsen kanssa liikutaan luonnossa ja leikkipaikoilla, itse harrastan kahvakuulailua myös ja kesät menee pyöräillessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa pinaatin ravintoaineista katoa keitettäessä, jolloin on ihan sama, onko se pinaatti "teollista" vai ei.
Mitkä ravintoaineet häviää keitettäessä?
Vesiliukoiset, höyrystyvät.
Kerrotko vielä, mitä ne ovat?
Vesiliukoiset vitamiinit ja hivenaineet, esimerkiksi askorbiinihappo. Kaikki eivät toki häviä keitettäessä, mutta jos ihan ylikeität vihanneksia vaikka kannellisessa kattilassa, niin se keitinliemi saattaa olla jopa terveellisempää kuin se mössöytynyt porkkana.
Kyse oli pinaatista, kysyin, mitkä ravintoaineet siitä häviää keitettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään, teen melkein päivittäin hyvää, tasapainoista ruokaa, johon käytän paljon aikaa ja vaivaa. Joskus meillä sorrutaan eineksiin, eikä edes hävetä. Me tykätään purkkihernarista, pakastefalafeleista ja valmiista karjalanpiirakoista. Myös vihannekset tulee aika usein pakasteesta.
Hyvän ja tasapainoisen ruuan saa aikaan myös vaivattomasti ja nopeasti, vaikka itse valmistaa.
Laitatko esimerkin muutamasta hyvästä ja tasapainoisesta ruuasta, jotka valmistaa viidessä minuutissa (siinä ajassa kun lämmitän einekset mikrossa).
Tarkoitatko todella että et voi suunnitella päivääsi siihen malliin että saisit pitemmän ajan kuin nuo viisi minuuttia ruuanlaittoon? Miksi ylipäätänsä sitten olet hankkinut lapsia jos olet noin kiireinen?
Mistököhän päättelet että mulla on lapsia? Kyse on siitä, että joskus en HALUA käyttää ruuanlaittoon pidempää kuin viisi minuuttia. Mieluummin vaikka luen kirjaa tai katson telkkaria. Mutta niitä reseptejä nyt, kiitos.
Vai mistäköhän? Siitä selvästä asiasta että täällä keskustellaan kysymyksestä että mitä ja minkälaista ruokaa vanhemmat (tai oikeastaan vain äidit) lapsillensa antavat!! Jos sinä haluat keskustella muista ruokaan liittyvistä kysymyksistä, niin avaa toki uusi sarake!
No ei suinkaan. Täällä keskustellaan siitä, että millainen äiti tarjoaa lapsilleen eineksiä. Minulla on mielipide tuohon einesten tarjoamiseen. En siis halua keskustella, enkä ole keskustellutkaan mistään muusta, joten miksi en voisi täällä kommentoida? Mutta linkkaatko nyt noita reseptejä, uskoisin äitienkin olevan kiinnostuneita niistä.
Minä en ensinnäkään ole se henkilö joka kirjoitti "Hyvän ja tasapainoisen ruuan saa aikaan myös vaivattomasti ja nopeasti, vaikka itse valmistaa." ja toiseksi, sinä olet edelleenkin väärällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä "nämä"?
Sinäkään et siis osaa perustella väitteitäsi sen kummemmin? Tuo, että kotiruokaa on mahdollista tehdä helposti ja nopeasti, ei liity mitenkään tuohon esittämääsi väitteeseen että kotiruuan tekeminen ja einesten käyttäminen sulkisivat toisensa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa pinaatin ravintoaineista katoa keitettäessä, jolloin on ihan sama, onko se pinaatti "teollista" vai ei.
Mitkä ravintoaineet häviää keitettäessä?
Vesiliukoiset, höyrystyvät.
Kerrotko vielä, mitä ne ovat?
Vesiliukoiset vitamiinit ja hivenaineet, esimerkiksi askorbiinihappo. Kaikki eivät toki häviä keitettäessä, mutta jos ihan ylikeität vihanneksia vaikka kannellisessa kattilassa, niin se keitinliemi saattaa olla jopa terveellisempää kuin se mössöytynyt porkkana.
Kyse oli pinaatista, kysyin, mitkä ravintoaineet siitä häviää keitettäessä.
Ai sori, luulin kysymysksen olleen yleinen. Pinaatissakin ne vesiliukoiset, eli C- ja B-vitamiinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään, teen melkein päivittäin hyvää, tasapainoista ruokaa, johon käytän paljon aikaa ja vaivaa. Joskus meillä sorrutaan eineksiin, eikä edes hävetä. Me tykätään purkkihernarista, pakastefalafeleista ja valmiista karjalanpiirakoista. Myös vihannekset tulee aika usein pakasteesta.
Hyvän ja tasapainoisen ruuan saa aikaan myös vaivattomasti ja nopeasti, vaikka itse valmistaa.
Laitatko esimerkin muutamasta hyvästä ja tasapainoisesta ruuasta, jotka valmistaa viidessä minuutissa (siinä ajassa kun lämmitän einekset mikrossa).
Tarkoitatko todella että et voi suunnitella päivääsi siihen malliin että saisit pitemmän ajan kuin nuo viisi minuuttia ruuanlaittoon? Miksi ylipäätänsä sitten olet hankkinut lapsia jos olet noin kiireinen?
Mistököhän päättelet että mulla on lapsia? Kyse on siitä, että joskus en HALUA käyttää ruuanlaittoon pidempää kuin viisi minuuttia. Mieluummin vaikka luen kirjaa tai katson telkkaria. Mutta niitä reseptejä nyt, kiitos.
Vai mistäköhän? Siitä selvästä asiasta että täällä keskustellaan kysymyksestä että mitä ja minkälaista ruokaa vanhemmat (tai oikeastaan vain äidit) lapsillensa antavat!! Jos sinä haluat keskustella muista ruokaan liittyvistä kysymyksistä, niin avaa toki uusi sarake!
No ei suinkaan. Täällä keskustellaan siitä, että millainen äiti tarjoaa lapsilleen eineksiä. Minulla on mielipide tuohon einesten tarjoamiseen. En siis halua keskustella, enkä ole keskustellutkaan mistään muusta, joten miksi en voisi täällä kommentoida? Mutta linkkaatko nyt noita reseptejä, uskoisin äitienkin olevan kiinnostuneita niistä.
Minä en ensinnäkään ole se henkilö joka kirjoitti "Hyvän ja tasapainoisen ruuan saa aikaan myös vaivattomasti ja nopeasti, vaikka itse valmistaa." ja toiseksi, sinä olet edelleenkin väärällä palstalla.
No miksi sitten jatkoit ketjua kuin olisit ollut se väitteen esittäjä? Ei täällä ajatustenlukijoita olla. Toisekseen, miten niin olen väärällä palstalla? Tämä palsta on "aihe vapaa", joten täällä saa käyttäjäsääntöjen puitteissa keskustella kyllä ihan kaikesta.
:D ihmisten eliniän odote oli 100 vuotta sitten noin 45-50 vuotta. Ei ollut eineksiä. Nyt syntyvällä muksulla noin 85 - 90. Helvetin einekset:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä "nämä"?
Niin? Siellä kerrot, miten kasvissopat jne. ruuat valmistuvat nopeasti ja kerralla voi valmistaa isompia annoksia. Mutta en todellakaan ymmärrä sitä, miten einesten käyttö ja kotiruuan tekeminen sulkevat toisensa pois? Noinhan sinä tuossa myöhemmin väitit: "Vastaus; kyllä, ne sulkevat pääasiallisesti toisensa pois".
No, jos et ymmärrä, niin et ymmärrä. Ei se sen kummempi asia ole.
Vierailija kirjoitti:
:D ihmisten eliniän odote oli 100 vuotta sitten noin 45-50 vuotta. Ei ollut eineksiä. Nyt syntyvällä muksulla noin 85 - 90. Helvetin einekset:D
Isoäitini on 104-vuotias. Hyvin harvoin hän eineksiä syö.
Niin juuri, helvetin einekset! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä "nämä"?
No, jos et ymmärrä, niin et ymmärrä. Ei se sen kummempi asia ole.
No eipä kai. Toisaalta, lienee merkki ihan terveestä järjestä, ettei noin hazardia logiikkaa ymmärräkään :D
Kotiruoka valmistuu nopeasti ja helposti -> einesten käyttö ja kotiruuan tekeminen sulkevat toisensa pois. Ymmärrän kyllä sen, että siinä missä lämmittää jonkun einesannoksen, voisi lämmittää ihan sitä itse tekemääkin ruokaa. Mutta tuohan on ihan valintakysymys, joten en ymmärrä sitä miten siitä saadaan tuollainen nollasummapeli. Vaikka ostaisi niitä eineksiä joskus, voi silti valmistaa kotiruokaa toisina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Voisit ehkä miettiä vähän, mitä muita asiota on eri tavalla ennen kuin nyt. Tosi typerää nostaa esiin vain yksi muuttuja ja esittää asia niin, että se olisi ainoa tekijä eliniän nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten jatkoit ketjua kuin olisit ollut se väitteen esittäjä? Ei täällä ajatustenlukijoita olla. Toisekseen, miten niin olen väärällä palstalla? Tämä palsta on "aihe vapaa", joten täällä saa käyttäjäsääntöjen puitteissa keskustella kyllä ihan kaikesta.
Enhän minä mitään jatkanut. Kommentoin ainoastaan viestiäsi, "Laitatko esimerkin muutamasta hyvästä ja tasapainoisesta ruuasta, jotka valmistaa viidessä minuutissa (siinä ajassa kun lämmitän einekset mikrossa)." Sorry että siinä tuli epäselvyys henkilön suhteen. Korjasin sen toki niin pian kuin huomasin että niin oli käynyt.
Niin, olen edelleenkin sitä mieltä että sinä keskustelet täällä väärältä pohjalta. Täällä pohditaan edelleenkin ainoastaan sitä mitä ruokaa lapsille tarjoillaan. That's it.
Mielenkiintoinen keskustelu. En olisi ikinä uskonut, että einekset saavat joidenkin ihmisten tunteet kuohumaan näin kovasti.:D