Oletko joskus törmännyt kaksoisolioosi? Jotkut väittävät, että jokaiselle on olemassa ns. kaksonen
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Joo, nään sen joka kerta kun käyn Tuurin kyläkaupassa!!
Tarjoushaukka Jorma? Ootko itse nainen?
Ainakin Tanskassa ja Turussa on kopiot minusta. Yksi heistä on nyxän exä :D. Hassua, miten jotkut vaan ihastuu samaan muottiin .
Nuorena ihmettelin kun tuntemattomat moikkailivat minulle. Näitä tapahtui useita. Kerran eräs poika tuli juttelemaan, ihmetteli miten puhun niin hyvin suomea ,hoksasin hänen luulevan minua joksikin toiseksi.Asia selvisi, paikkakuntamme ruotsinkielisessä koulussa oli joku samannäköinen tyttö ja minua oli luultu häneksi. En nähnyt häntä koskaan.
Kerran selasin Kodin Kuvalehteä ja siinä oli kuva yläasteikäisestä tytöstä, joka näytti omituisen tutulta. Äitini ja veljeni mielestä se oli aivan kuin minä, asentoa ja ilmettä myöden. Leikkasin kuvan talteen, koska harvoin kukaan muistuttaa minua saati näyttää aivan samalta. Tuntui jännältä nähdä itsensä toisena hahmona, sellaisena miten muut minut näkevät.
mulla on ihan oikea kaksoissisko. :)
Huhhu. Voi kamala. Sen verran olen taikauskoinen että voisin jopa uskoa tuohon jollain tavalla.