Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voiko lapsen viedä päikkäriin?

Sivut

Kommentit (46)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ota mukaan. Hammaslääkäriin otin mukaan. Hoitaja antoi lapselle värikynät, saa piirtää - seinään! Remontti oli tulossa justiinsa sinne.. :)

Vierailija

Onko tämä Helsingissä? Saatan uskoa sillä esikoisen aikana asuimme Helsingissä. Sittemmin muutimme paikakkunnalle jossa on paljon monilapsisia perheitä. Ja nyt ymmärrän miksi... Jos en saanut lapselleni hoitajaa lääkäri/sairaalakäynnin ajaksi niin lapsi sai tulla mukaan. Ja terveysasemalla myöhemminkin niin joskus hoitajat ovat tarjoutuneet ihan vapaahetoisesti katsomaan lastani mennessäni lääkärille. Olen ollut aikvan häkellyksissäni tästä ystävällisyydesta. En halua paljastaa paikkakuntaa, mutta sydämestäni lähetän teille kiitokset (jotka olen toki muutenkin sanonut).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on noin surkeasti asiat; TEE ABORTTI.

Ei sinulla ole mahdollisuuksia hoitaa lapsiasi asianmukaisesti.

Kiitos vaan. Kaikki potentiaaliset lapsenvahtiehdokkaat ovat tuolloin töissä, onhan maanantai klo 11.30.

Vierailija

Mä vahtisin mielelläni, jos tietäisin jonkun lähellä olevan vastaavassa pulassa. Voisin vahtia vierastakin lasta, mutta pitäisi tuoda meille hoidettavaksi (koska on noita omiakin...)

Vierailija

Niin onko päikkäripaikka? Vai vuoropäiväkoti? Tää on taas näitä ettei saa mitään infoa aloitukseen ja aina mies on hornankuusessa töissä. Sukulaiset on kuolleet tai asuu 600km päässä ja muutenkin hankalaa kaikki. Mutta lapsia on pakko tehdä lisää.

Vierailija

Ap:lle vinkkinä, onko teidän paikkakunnalla hätäkahvi-ryhmää fb:ssä? Oletko kokeillut saada kunnallista kodinhoitajaa, sieltä saattaisi järjestyä apu?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat