Ei lastenvahtia rakenneultran ajaksi :(
Kommentit (46)
Eikö mies voi hoitaa? Miten ajattelit päästä synnyttämään?
Ota mukaan. Hammaslääkäriin otin mukaan. Hoitaja antoi lapselle värikynät, saa piirtää - seinään! Remontti oli tulossa justiinsa sinne.. :)
Ei ultraan saa viedä lapsia mukana.
Onko tämä Helsingissä? Saatan uskoa sillä esikoisen aikana asuimme Helsingissä. Sittemmin muutimme paikakkunnalle jossa on paljon monilapsisia perheitä. Ja nyt ymmärrän miksi... Jos en saanut lapselleni hoitajaa lääkäri/sairaalakäynnin ajaksi niin lapsi sai tulla mukaan. Ja terveysasemalla myöhemminkin niin joskus hoitajat ovat tarjoutuneet ihan vapaahetoisesti katsomaan lastani mennessäni lääkärille. Olen ollut aikvan häkellyksissäni tästä ystävällisyydesta. En halua paljastaa paikkakuntaa, mutta sydämestäni lähetän teille kiitokset (jotka olen toki muutenkin sanonut).
Jos on päivähoitopaikka, niin sinne vaan. Kukaan ei kysele mitään.
Ultraan ei saa ottaa lapsia.
Jos on noin surkeasti asiat; TEE ABORTTI.
Ei sinulla ole mahdollisuuksia hoitaa lapsiasi asianmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin surkeasti asiat; TEE ABORTTI.
Ei sinulla ole mahdollisuuksia hoitaa lapsiasi asianmukaisesti.
Kiitos vaan. Kaikki potentiaaliset lapsenvahtiehdokkaat ovat tuolloin töissä, onhan maanantai klo 11.30.
Joo siis on vuoropäivähoidosta kyse.. Sinnekkö ei oteta?
Mies töissä tuolloin ulkomaan komennuksella.
Ensi maanantaina? Onhan sulla viikko aikaa miettiä. Joku tuttu , naapuri, sukulainen, isovanhemmat. ..jne.
onko teidän kaupungissa leikkipuistotoimintaa mihin voi jättää lapsen leikkimään maksua vastaan?
Mä vahtisin mielelläni, jos tietäisin jonkun lähellä olevan vastaavassa pulassa. Voisin vahtia vierastakin lasta, mutta pitäisi tuoda meille hoidettavaksi (koska on noita omiakin...)
Niin onko päikkäripaikka? Vai vuoropäiväkoti? Tää on taas näitä ettei saa mitään infoa aloitukseen ja aina mies on hornankuusessa töissä. Sukulaiset on kuolleet tai asuu 600km päässä ja muutenkin hankalaa kaikki. Mutta lapsia on pakko tehdä lisää.
Ap:lle vinkkinä, onko teidän paikkakunnalla hätäkahvi-ryhmää fb:ssä? Oletko kokeillut saada kunnallista kodinhoitajaa, sieltä saattaisi järjestyä apu?
Voi jos sinulla on päivähoitopaikka. Ei ne kysele onko vapaapäivä (paitsi vuorohoidossa),