Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu--> kaverit lähti

Vierailija
28.12.2015 |

Olen sosiaalinen, työssäkäyvä opiskelija. Ulospäin kaikki mussa vissiin vaikuttaa täydelliseltä. Olen hyvännäköinen(haukkukaa vain itserakkaaksi) ja mulla on ulkopuolisen silmissä kaikki tosi hyvin. Olen silti aivan helvetin yksinäinen. Kaverini jättivät minut vähitellen kun mulla alkoi mennä hyvin ja kun aloin seurustella pari vuotta sitten hyvinkin varakkaan suvun pojan kanssa puoli vahingossa. En nää pinnallisissa asioissa mitään hienoa, ja koenkin, että ystävät mielummin kuin raha, kauneus, menestys tms. Olen vasta 18 vuotias... Miten ihmeessä niitä uusia kunnon ystäviä löytää? Tuntuu että opiskelupaikkaa miettiessä ajattelen aina ensimmäisenä missä olisi kivoimmat ihmiset ja bileet... En tajua miten olen voinut ajautua tilanteeseen, jossa mulla on vain yksi hyvä ystävä poikaystäväni lisäksi. Ennen hyviä ystäviä oli mulla kahden käden sormien verran, vähintäänkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin miehen tein sille lapsia ja nyt on volvo jossa on yhtä hyvä kyyti kun taksissa iso omakoti talo ja hyvä duuni josta mulle msksetaan liikaa. Ainii ja kavereita kans, monta. Miten sua neuvos, kyllä sä löydät ystävii oot nuari. Anteeks, olen kylpylässä.. Yksin . Tais mennä känni puolellle.

Vierailija
2/2 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurustellessaankin pitää yhteyttä kavereihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi