Miksi täällä vihataan niin paljon tatuointeja
Itselläni on tatuointi lantiolla. Otin sen joskus nuorena. Harva tuota tatuointia koskaan näkee ja päällisin puolin varmaan ei ehkä uskoisi sellaista minulla olevan, kun olen muuten niin luomu; käytän vähän meikkiä ja hiukseni ovat värjäämättömät. En koe olevani minkäänmoista roskasakkia, kun on ylempi korkeakoulututkinto, en ryyppää, en riehu, vaan olen tämmöinen ihan tavallinen perheenäiti. Monen teidän mielestä olen kuitenkin huono ihminen, kun minulta tatuointi löytyy.
Ja mitä tatuoinnin terveellisyyteen tulee, niin toki joskus huolettaa, että onkohan tuo nyt ihan turvallinen, mutta en nyt menis poistattamaankaan, kun laseroinnissa niitä mahdollisia myrkkyjä vasta elimistöön ammutaankin. Lisäksi järkeilen, että mahdollisten terveysvaikutteiden vaaravyöhykkyyllä ovat ensisijassa sellaiset, jotka ovat päästä varpaisiin tatuoituja, mutta en ole ainakaan kuullut, että tämmöisellekään viiteryhmälle syöpä nyt automaattisesti tulisi.
Toivoisin jotain tolkkua tähän tatuointikeskusteluun. Ei tatuointi tee kenestäkään huonoa ihmistä. Tatuointi oli minun nuoruuden villitykseni, joku toinen teki jotain muuta. Elämä jättää jälkensä kehoon joka tapauksessa, arpia, ryppyjä, ja minulla on tämä kukka.
Täytyy olla witunmoinen kusipää jos ottaa kuwia nahkaansa hehehehehee :-D