Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
M43

Ai että tekisi mieli kesällä suihkuttaa suttuihoisten päälle jotain mustetta ja juosta pakoon !

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai että tekisi mieli kesällä suihkuttaa suttuihoisten päälle jotain mustetta ja juosta pakoon !

Tosiasiassa teet tosta nykysin jo puolet... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse en ehkä yli kaiken inhoa, mutta kyllä minuakin puistattaa kun kauniit naiset pilaavat ihonsa tatuoinneilla kuten tämä Kata Kärkkäinen vaimikäsennimitänäänon.

Vierailija

Vinkki teille tatuointien vihaajat! Älkää hankkiko tatuointeja. Itse en pidä pinaatista ja olen selvinnyt siten etten osta/syö pinaattia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vinkki teille tatuointien vihaajat! Älkää hankkiko tatuointeja. Itse en pidä pinaatista ja olen selvinnyt siten etten osta/syö pinaattia.

Minäkään en siedä puuroja tai vellejä. Läheiseni tietävät tämän ja osaavat olla tarjoamatta. Hyvin on pärjätty.

Vierailija

Inhoan niitä kauniilla naisilla.

Blondeille kyllä sopivat. Minusta blodeille sopisivat kasvotatuoinnit tummalla musteella. Blodilapsille voisi laittaa tatuinnit koko kehoon jo pienenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitää kesällä ahdistua ja joutua katsomaan näitä hirveyksiä?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Inhoan niitä kauniilla naisilla.

Blondeille kyllä sopivat. Minusta blodeille sopisivat kasvotatuoinnit tummalla musteella. Blodilapsille voisi laittaa tatuinnit koko kehoon jo pienenä.

Mikä blodilapsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska et ole ainoa ihminen tässä maailmassa ja joku toinen ei välttämättä jaa arvojasi. Se ei tarkoita että toinen ihminen on ottanut tatuioinnin vain ärsyttääkseen sinua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos toisen tatuoinneista ihan ahdistuu, niin suosittelen ammattiapua. Terapia auttaa, oikeasti.

Vierailija

Niin minäkin. Oikein oksettavia tyhjänpäiväisen narsismin huipentumia ovat tatuoinnit. Kaikki tuntemani tatuoidut ovat oksettavia kusipäitä ja tyhmiä.

Vierailija

En minäkään pidä tatuoinneista.. varsinkin jos naisella on tatuointeja, mutta ei tatuoidut ihmiset aiheuta mitään vihaa/inhoa minussa! :D Itse ei tarvitse tatuointeja ottaa jos ei tykkää :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Oikein oksettavia tyhjänpäiväisen narsismin huipentumia ovat tatuoinnit. Kaikki tuntemani tatuoidut ovat oksettavia kusipäitä ja tyhmiä.

Onks sulla siis tatuointi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liisi/sirpa esiintyy tänään miehenä. :D

Tatuoinnin vihollisia on paljon. En tunne Liisiä tai Sirpaa.

Tatuointi = suttu
Tatuoitu henkilö = suttura

Oletko sinä suttuja ihollaan kantava suttura?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisi/sirpa esiintyy tänään miehenä. :D

Tatuoinnin vihollisia on paljon. En tunne Liisiä tai Sirpaa.

Tatuointi = suttu
Tatuoitu henkilö = suttura

Oletko sinä suttuja ihollaan kantava suttura?

Ap

vihollisia... yritähän nyt vain kuitenkin kestää se, että muut ihmiset tekevät omia päätöksiään joihin et voi vaikuttaa vaikka et niistä pitäisikään. elämä helpottuu kummasti kun ei vaivaa päätään jokaisen vastaantulevan "sutturan" olemuksella :) 

ja ennenkuin kysyt: ei, minulla ei ole tatuointeja. ystävillänikään ei (tietääkseni) ole tatuointeja. se ei kuitenkaan estä minua suhtautumasta asiaan positiivis-neutraalisti. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat