Inhoan tatuointeja YLI kaiken!
Ai että tekisi mieli kesällä suihkuttaa suttuihoisten päälle jotain mustetta ja juosta pakoon !
Kommentit (33)
Siis miksi näitä tatska-alotuksia on joka päivä täällä?! Ei voi olla niin vaikeata olla katsomatta niitä tatuointeja. En itsekään pidä niistä eikä mulla ole niitä, mutta mua ei häiritse, jos joku toinen ottaa sellaisen. Ei liikuta mua. Aloittaja, oot kyllä vähän pöpi näiden aloituksien kanssa.
Itsekin inhoan tatuointeja. Miksi joku haluaa töhrytä ihonsa? Hullua!
Vierailija kirjoitti:
Itsekin inhoan tatuointeja. Miksi joku haluaa töhrytä ihonsa? Hullua!
Maailmassa on paljon asioita joita en ymmärrä. Totuus varmaan selviäisi kysymällä toisella tavalla ajattelevalta
Pahinta saastaa. LIKASEN NÄKÖISTÄ HYI
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Oikein oksettavia tyhjänpäiväisen narsismin huipentumia ovat tatuoinnit. Kaikki tuntemani tatuoidut ovat oksettavia kusipäitä ja tyhmiä.
..ja sun asenteessahan ei tietenkään ole mitään vikaa...
Tulispa sota niin loppuisi mitättömistä asioista vikiseminen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet!
Hienosti oivallettu ja ihan itse! Tätä ei moni olisi osannut ajatella.
Rakkaasta mummostanikin tuli siis likainen tyhmä suttura vielä vanhoilla päivillään kun sädehoitojen takia joutui ottamaan tatuoinnin :(
Vierailija kirjoitti:
Rakkaasta mummostanikin tuli siis likainen tyhmä suttura vielä vanhoilla päivillään kun sädehoitojen takia joutui ottamaan tatuoinnin :(
Mitä höpiset? Ei sädehoitoon tarvita tatuointia. Naurettavaa.
Ap
Joku vitipää nyt on tajunnut että tässä on aihe, joka herättää tunteita. Ei sen kummempaa. Samalla tavoin nousee paskamyrsky jos minä sanon vaikka että vihaan läskejä koska ne näyttävät minusta ällöttäviltä ja rumilta. Noin niinkuin esimerkkinä. Älkää provoisoituko niin helposti.
Inhoan poroporvareja yli kaiken=Ap
Minä inhoan lapsenraiskaajia yli kaiken, mutta mikäs siinä.
Ap, ne lääkkeet!