Vierailija

Ostin uudet talvikengät (halpis) muutama kuukausi sitten. Nyt huomasin, että vetoketju jökkii jo nyt vähän, vähän kuin olisi menossa kohta rikki ko. kohdasta vetoketjua. Juuri olen yhdet kengät heittänyt pois, kun vetoketju toisesta kengästä oli rikki (suurinpiirtein samasta kohtaa). Mulla on myös yhdet laadukkaat talvikengät, joissa myös vetoketjusta on huomattavissa samassa kohtaa (vähän nilkasta alaspäin) vetoketjua kulumakohta. Onko muilla yhtään samaa vai onko vaan mun jalan muodon/kävelytyylin aiheuttamaa? :D

Kommentit (5)

Vierailija

Onpas huonot vetoketjut. Mulla on repussa kaikki vetoketjut ihan huonolaatuiset. Vähän työlästä vaihtaa, mutta ehkä teen sen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ole tarkoitus olla vittumainen, mutta sen takia niissä kengissä on halpa hinta, että ne eivät ole laadukkaat. Kenkä on valmistettu sitä silmällä pitäen, että se olisi mahdollisimman halpa valmistaa (=vähän saumoja ja esim. tästä syystä vetoketjuun voi kohdistua liikaa rasitusta), ei siksi, että se kestäisi käytössä mahd. pitkään.

-

Mun vanhimmat jatkuvasti käytössä olevat kengät ovat vuodelta 2005. Ne ovat Camperin varrelliset nauhakengät. Korkolappu ja nauhat on vaihdettu monta kertaa. Sen lisäksi mulla on esim. Jalaksen talvimaiharit vuodelta 2010 - ne näyttävät ihan uusilta. Huopikkaat ovat vuodelta 2009, eivätkä ole kuluneet nekään. Kaikki ovat maksaneet uutena niin, että on kirpaissut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat