Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teillä joilla 2-kerroksinen talo, onko teillä kaksi imuria?

Vierailija
13.02.2006 |

Eli toinen ala- ja toinen yläkerrassa vai vain yksi imuri?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"imuri siirtyy siinä kun imuroi portaat" - ettekö koskaan imuroi esim. vain yhtä huonetta? Mä ainakin imuroin keittiötä huomattavasti useammin kuin vaikka olohuonetta. Ei aina jaksa koko taloa.

Vierailija
22/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ruoanjämiä lattiat täynnä. Sattuneista syistä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"imuri siirtyy siinä kun imuroi portaat" - ettekö koskaan imuroi esim. vain yhtä huonetta? Mä ainakin imuroin keittiötä huomattavasti useammin kuin vaikka olohuonetta. Ei aina jaksa koko taloa.

En imuroi yhtä huonetta erikseen. Jos keittiössä on murusia otan harjalla ja rikkalapiolla ja sinnittelen siivouspäivään. En jotenkin jaksa sitä "vähän sieltä" ja "vähän tuolta" siivoamista. Se tuntuu jotenkin turhalta, kun kuitenkin joutuu sitten sen perästä kunnolla siivoamaan. En voi imuroida esimerkiksi niin etten imuroi huonekalujen tai mattojen alta, mietin miten se pöly kohta tulee sieltä kuitenkin ja sitten joudun taas imuroimaan. Pakko tehdä aina kunnolla, niin ei tarvitse joka päivä imuroida. Inhoan imurointia yli kaiken.

Vierailija
24/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuintilat 2 kerroksessa imuroidaan samalla imurilla

kellaria/ autotallia vareten on oma imuri

Vierailija
25/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapin sokkelissa, tosi kätevä liipasta harjalla murut pois päivittäin. Ei meilläkään imuroida kuin kerran viikossa.

Ja sille jonka mielestä keskuspölkkärin letku on raskas - ainakin 10m letku on paljon kevyempi liikutella kuin perusimuri....

TEillä on tosi valtava taloa jos 20 m letku ei riitä, meillä 235m2 ja hyvin ylttää, molemmissa kerroksissa 2 pistoketta ja hyvin imuttaa:)

22

Vierailija
26/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä keskuspölynimuri muttei sitä tule käytettyä.

Siivooja siivoaa ja hän raahaa yhtä imuria mukanaan.

Vierailija
27/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota vain harvoin täytyy kuskata portaissa, koska keittiö-olohuone-seutua imuroidaan lähes päivittäin, makuuhuoneita harvemmin.

Vierailija
28/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän imurit on kevyitä.

ja niin kuin sanoin. 20m letkulla ei yltä imuroimaan yhtä kerrosta.

keskupölynimuri olisi olltu meidän tapauksessa huono ja imukyvytön ratkaisu.

Vierailija
29/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemissa kerroksissa oma imuri. Helppoa ja kätevää.

Se joka imuroi alakerran ottaa myös portaat tasanteelle.

Yläkerran imuroja taas ottaa portaat myös jakokohtaan. Helppoa.

Vierailija
30/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kaksi imuria, ylä- ja alakerrassa omansa. Minä olen meidän perheen "pääsiivooja" enkä suinkaan luonnostani mitenkään kotihengetär. Olen tehnyt monia siivousta helpottavia ratkaisuja kotiini ja yksi niistä on juuri tämä imuri per kerros.

Ennen, kun oli vain yksi imuri, yläkertaa tuli imuroitu paaaaaaljon harvemmin. Miksei siis saisi helpottaa omaa arkeaan ja näin ollen luoda siistempi koti, missä kaikilla on hyvä olla?

Vierailija
31/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on mahdollisimman pieni imuri että sen jaksaisi kantaa kerrsoten välillä

Vierailija
32/32 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi imuri asuinkerroksia varten ja vanhempi kellaria, autotallia ja lasten leikkimökkiä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä