Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Diandra mielestäsi kaunis?

Vierailija
27.12.2015 |

Näyttäisi olevan ainakin laihtunut, tosin naama on yhtä pyöreä niinku ennenkin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät, herttainen olemus ja hyvin vetoava.

Vierailija
22/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi söpö on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski.

Vierailija
24/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Ihan empimättä panisin. Voisin ottaa vaikka eukoksi, mutta laulustaan en tykkää. Joten sillä avioehdolla ettei laula silloin kun olen kotona.

Vierailija
25/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö. 

Vierailija
26/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eräs kauneimpia ja karismaattisimpia suomalaisia julkkiksia, minkä olen nähnyt, ja

nimenomaan klassisen kaunis, nykyaika valitettavasti suosii liikaa langanlaihoja tikkukinttuja.

Vierailija
27/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mieletön pakkaus. kaikki kohdillaan varsinkin ääni ja lavakarisma!

ulkonäkö on vaan plussaa kokonaisuuden päälle ja se on kaunis.

Vierailija
28/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Ihan empimättä panisin. Voisin ottaa vaikka eukoksi, mutta laulustaan en tykkää. Joten sillä avioehdolla ettei laula silloin kun olen kotona.

Minä kun luulin, että ritarillisuus on maailmasta hävinnyt.

Vierailija
29/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni eräs kauneimpia ja karismaattisimpia suomalaisia julkkiksia, minkä olen nähnyt, ja

nimenomaan klassisen kaunis, nykyaika valitettavasti suosii liikaa langanlaihoja tikkukinttuja.

Itse varmaan kuulut näihin vähän runsaampiin... anteeksi klassisen kauniisiin? ;)

Vierailija
30/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kertakaikkiaan! Iloiset tuikkivat silmät, valloittava hymy ja herttainen olemus. Ihana otus. <3

Vierailija
31/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on meidän herramme, suoraan raamatusta totuuden sanoja. Lukekaa tarkasti siellä on tietoa hyviin ja huonoihin päiviin, ihan elämän loppuun asti. Rakkaus on Jumalassa.

Vierailija
32/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori nainen ja upea ääni!

Vierailija
33/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on mutta ei kiinnosta pahoista pojista laulavat naiset.

Vierailija
34/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on.Kaunis hymy ja hyvä lauluääni.Minusta ihanan valoisa ja positiivinen tapaus,joista av mammatkin voisivat ottaa vähän mallia.

Vierailija
35/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen Kaunotar!

Vierailija
36/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan kuulut näihin vähän runsaampiin... anteeksi klassisen kauniisiin? ;)

Ja sinä valitettavasti tähän nykyajan sairaaseen joukkoon, jolla mielestään terve kehonkuva pahasti alipainoinen. Niin sinuakin viedään kuin litran kannua. Markkinakoneiston uhri. ohis

Vierailija
37/55 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/55 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ja monelta on tulossa? Tartteeko keittää kahvit?

Vierailija
39/55 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis ja hymy vaikuttaa aidolta, sekä osaa kaiken lisäksi laulaa toisin kuin moni muu suosittu artisti.

Vierailija
40/55 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näette että sodat laajenevat eurooppaan, juutalaisia vainotaan, israel halutaan tuhota ja tulee maanjäristyksiä, tulvia, tauteja ja nälkää, venäjän hyökkäys tai miehitys suomessa.

Kun käteinen lopetataan ja jokaisen on otettava mikrosiru ihonsa alle, silloin tietäkää että jeesus on tulossa takaisin maanpäälle ja on tuomitseva kaikki tekojensa ja uskonsa mukaan.

20-40 vuotta antaisin tälle max aikaa. Sillä suurin osa profetioista on jo toteutunut,utta jumala on ollut kärsivällinen.

Ydinsotakin puhkeaa

Ps. Diandran meikki on kamala.

Selvästi olet Niuvanniememen bobilästä karannut. Joko olet kirjoittanut väärään sivustoon tai olet böbähtänyt. Mitä kirjoituksesi tähän Diandra-juttuun kuuluu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan