Onko Diandra mielestäsi kaunis?
Näyttäisi olevan ainakin laihtunut, tosin naama on yhtä pyöreä niinku ennenkin.
Kommentit (55)
On se. Ihan empimättä panisin. Voisin ottaa vaikka eukoksi, mutta laulustaan en tykkää. Joten sillä avioehdolla ettei laula silloin kun olen kotona.
Mielestäni eräs kauneimpia ja karismaattisimpia suomalaisia julkkiksia, minkä olen nähnyt, ja
nimenomaan klassisen kaunis, nykyaika valitettavasti suosii liikaa langanlaihoja tikkukinttuja.
ihan mieletön pakkaus. kaikki kohdillaan varsinkin ääni ja lavakarisma!
ulkonäkö on vaan plussaa kokonaisuuden päälle ja se on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
On se. Ihan empimättä panisin. Voisin ottaa vaikka eukoksi, mutta laulustaan en tykkää. Joten sillä avioehdolla ettei laula silloin kun olen kotona.
Minä kun luulin, että ritarillisuus on maailmasta hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni eräs kauneimpia ja karismaattisimpia suomalaisia julkkiksia, minkä olen nähnyt, ja
nimenomaan klassisen kaunis, nykyaika valitettavasti suosii liikaa langanlaihoja tikkukinttuja.
Itse varmaan kuulut näihin vähän runsaampiin... anteeksi klassisen kauniisiin? ;)
On, kertakaikkiaan! Iloiset tuikkivat silmät, valloittava hymy ja herttainen olemus. Ihana otus. <3
Jeesus on meidän herramme, suoraan raamatusta totuuden sanoja. Lukekaa tarkasti siellä on tietoa hyviin ja huonoihin päiviin, ihan elämän loppuun asti. Rakkaus on Jumalassa.
Kaunis nuori nainen ja upea ääni!
Kaunis on mutta ei kiinnosta pahoista pojista laulavat naiset.
Minusta on.Kaunis hymy ja hyvä lauluääni.Minusta ihanan valoisa ja positiivinen tapaus,joista av mammatkin voisivat ottaa vähän mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nimenomaan klassisen kaunis, nykyaika valitettavasti suosii liikaa langanlaihoja tikkukinttuja.Itse varmaan kuulut näihin vähän runsaampiin... anteeksi klassisen kauniisiin? ;)
Ja sinä valitettavasti tähän nykyajan sairaaseen joukkoon, jolla mielestään terve kehonkuva pahasti alipainoinen. Niin sinuakin viedään kuin litran kannua. Markkinakoneiston uhri. ohis
Kaunis on, ja ihan normaalipainoinen. :)
http://static-sls.aws.sanomacloud.net/www.menaiset.fi/s3fs-public/style…
Koska ja monelta on tulossa? Tartteeko keittää kahvit?
On kaunis ja hymy vaikuttaa aidolta, sekä osaa kaiken lisäksi laulaa toisin kuin moni muu suosittu artisti.
Vierailija kirjoitti:
Kun näette että sodat laajenevat eurooppaan, juutalaisia vainotaan, israel halutaan tuhota ja tulee maanjäristyksiä, tulvia, tauteja ja nälkää, venäjän hyökkäys tai miehitys suomessa.
Kun käteinen lopetataan ja jokaisen on otettava mikrosiru ihonsa alle, silloin tietäkää että jeesus on tulossa takaisin maanpäälle ja on tuomitseva kaikki tekojensa ja uskonsa mukaan.
20-40 vuotta antaisin tälle max aikaa. Sillä suurin osa profetioista on jo toteutunut,utta jumala on ollut kärsivällinen.
Ydinsotakin puhkeaaPs. Diandran meikki on kamala.
Selvästi olet Niuvanniememen bobilästä karannut. Joko olet kirjoittanut väärään sivustoon tai olet böbähtänyt. Mitä kirjoituksesi tähän Diandra-juttuun kuuluu?
Kauniit silmät, herttainen olemus ja hyvin vetoava.