Vierailija

TÄmä ei ole helppoa aikaa meille toisille naisille. Minä viestittelin aattona miehen kanssa, hänellä oli isot sukujuhlat perheen kanssa ja kirosi sitä, kuinka haluaisi vain olla minun kanssani kahden..Harmi kun mies on jumissa kuolleessa avioliitossa lasten kanssa, mutta tilanne on mikä on.. Onneksi kävi täällä eilen pikaisesti jakamassa lahjat mulle ja ehdittiin me siinä tunnissa vähän romantiikkaakin harrasta..hih:)

Miten te muut toiset naiset olette viettäneet joulun aikaa? Voimia teille, tiedän että se ei ole todellakaan helppoa !

N27

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olin oman perheeni kanssa. Olemme siis molemmat naimisissa. Aattona vaihdettiin muutama tekstiviesti. Koko joulun olisin halunnut oll hänen kanssaan.

Ja eilen katsoin Unfaithful-elokuvan, joka ei parantanut fiilistä.

Vierailija

On se helppoa. Senkun eroaa eikä keksi mitään selityksiä. Monet vanhemmat eroaa. Ei oo enää harvinaista. Lapsetkin tottuu, kun asia käsitellään ja molemmat vanhemmat pysyy elämässä.

Säälittävä mies sulla, kun ei tuohon pysty. Vaikkei se tavallaan ole edes sun mies vaan vaimonsa mies.

Vierailija

Kasvata nyt itsellesi selkäranka ja ota omasi. Vaadi miestä eroamaan ja se olet SINÄ joka vietät vuoden päästä sukujoulua miehesi rinnalla edustaen. Sinulla on siihen oikeus, sinulla on oikeus olla se ykkönen miehen elämässä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnin palkka.

Jumalaa ei ole olemassa niin who cares

Eikä muuta moraalia kuin oma etu?

Vierailija

Miksi ap:lla on vain yksi mies, kun miehelläkin on kaksi naista? Vähän itsekunnioitusta ja ylpeyttä nyt peliin ja pari miestä lisää pyöritykseen, niin ei tarvi yhden perään uikuttaa.
Maistuiko muuten miehen vehkeessä vaimon toosa?

Vierailija

Oletkohan ap jonkin sortin ..... No jääköön toteamatta. Hommaa nyt kuitenkin oma elämä ensin . Ei kukaan jaksa kauaa "roikkujaa" katella 😊.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat