Lohinainen

Lähteekö henki? Ainakin kuolen iloisesti hiprakassa jos...
Eikun oikeasti. Sipulia ja merisuolaa on ihan tolkuton määrä tässä kalassa. Mitä odotettavissa? :-D Ei oo mitään muuta safkaa just nyt...

Kommentit (15)

Vierailija

Yksin olet viettänyt koko joulun etkä ole hankkinut muuta kuin graavilohen? Kaapissasi ei ole leipää, puurohiutaleita tai kuiva-aineita? Pakastimessa ei mitään? Mikset ole tilannut ruokaa kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lohinainen

No en ole viettänyt yksin,mutta ei ole tullut syötyä mitään muuta kun kännissä olen.. Kävi vaan mielessä että mitähän tapahtuu? On kaikkea muutakin safkaa... Ap

Lohinainen

Vierailija kirjoitti:
Ummettaako?

Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viiniä on mennyt kolme litraa kohta... Ap

No ei vielä paha, pullo per päivä. Yritä nyt kuitenkin hiljentää, ettet saa kauheaa krapulaa. Välillä olis hyvä selvitäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummettaako?

Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap

Ja aloituksessa sanot ettei ole muuta safkaa nyt... Nopeasti puhuit itsesi pussiin. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun tällaista pitää tänne jauhaa?

Lohinainen

Vierailija kirjoitti:
Jos et ole raskaana niin mitäs tuosta! Kyllähän jossain vaiheessa kuitenkin taidat alkaa syödä ja juoda muutakin :)

Jossain vaiheessa joo. Nyt tällainen vaihe ja aika.. Ei trvitse liikkua mihinkään ja täältä ei edes ilman autoa voi mennä mihinkään. Kauppaan on 22km. Ps:mun vanha seinäkellokin tuntuu olevan kännissä. Lyö niin mitensattuu...
Ap

Lohinainen

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummettaako?

Ja aloituksessa sanot ettei ole muuta safkaa nyt... Nopeasti puhuit itsesi pussiin. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun tällaista pitää tänne jauhaa?

Sori,oon todella kännissä. Päässä ei liiku mitään muuta kuin hetken mielijohde kirjoittaa tänne :-D Tarkoitin ettei ole mitään muuta valmista evästä. Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat