Olen kolmen vuorokauden aikana syönyt vain graavilohta ja juonut viiniä..
Lähteekö henki? Ainakin kuolen iloisesti hiprakassa jos...
Eikun oikeasti. Sipulia ja merisuolaa on ihan tolkuton määrä tässä kalassa. Mitä odotettavissa? :-D Ei oo mitään muuta safkaa just nyt...
Kommentit (15)
Yksin olet viettänyt koko joulun etkä ole hankkinut muuta kuin graavilohen? Kaapissasi ei ole leipää, puurohiutaleita tai kuiva-aineita? Pakastimessa ei mitään? Mikset ole tilannut ruokaa kotiin?
Kuulostaa ihanalta :) Paljonko viiniä on mennyt? Suola ei haittaa, jos juot reippaasti vettä lisäksi.
No en ole viettänyt yksin,mutta ei ole tullut syötyä mitään muuta kun kännissä olen.. Kävi vaan mielessä että mitähän tapahtuu? On kaikkea muutakin safkaa... Ap
Kuulostaa ihanalta! Mä ottaisin vielä kaviaarin ja shamppanjan lisäksi ja jatkaisin tuolla lailla niin kauan kuin lomaa on :)
Vierailija kirjoitti:
Ummettaako?
Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap
Jos et ole raskaana niin mitäs tuosta! Kyllähän jossain vaiheessa kuitenkin taidat alkaa syödä ja juoda muutakin :)
Vierailija kirjoitti:
Viiniä on mennyt kolme litraa kohta... Ap
No ei vielä paha, pullo per päivä. Yritä nyt kuitenkin hiljentää, ettet saa kauheaa krapulaa. Välillä olis hyvä selvitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummettaako?
Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap
Ja aloituksessa sanot ettei ole muuta safkaa nyt... Nopeasti puhuit itsesi pussiin. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun tällaista pitää tänne jauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole raskaana niin mitäs tuosta! Kyllähän jossain vaiheessa kuitenkin taidat alkaa syödä ja juoda muutakin :)
Jossain vaiheessa joo. Nyt tällainen vaihe ja aika.. Ei trvitse liikkua mihinkään ja täältä ei edes ilman autoa voi mennä mihinkään. Kauppaan on 22km. Ps:mun vanha seinäkellokin tuntuu olevan kännissä. Lyö niin mitensattuu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummettaako?
Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap
Ja aloituksessa sanot ettei ole muuta safkaa nyt... Nopeasti puhuit itsesi pussiin. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun tällaista pitää tänne jauhaa?
Sori,oon todella kännissä. Päässä ei liiku mitään muuta kuin hetken mielijohde kirjoittaa tänne :-D Tarkoitin ettei ole mitään muuta valmista evästä. Ap
Kyllähän tuo vähän niin kuin huutaa vielä juustokimpaletta.