Syntymättömän lapseni äiti paljastui lutkaksi
Onko tässä nyt muuta vaihtoehtoa kuin toivoa että suostuu aborttiin?
En ensinnäkään halua jättää lasta tuollaisen kasvatettavaksi, ja toisekseen en yksin usko selviäväni. Ja huostaanotot ym on mielestäni kuolemaa pahempi.
Aborttina vaan takaisin syntymättömäksi. Kiitos vaan petolliselle äidille tästäkin, itse olisin kyllä perheen halunnut.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tappaisit oman lapsesi kun olet suuttunut tämän äidille. Hei come on, mieti nyt vähän.
Koska tästä ei selkeästi ole äidiksi? Vai mitä tuo osaa lapselle opettaa? Huoraamista?
Siinä ei paljoa minun viikonloppuisäilyt auta kun koko kakara on kasvanut ihan kieroon.-AP
No ala lähivanhemmaksi vai oletko kenties vielä pahempi esimerkki ja vaimosikin vain saastunut sinun vaikutusvallastasi?
A.p lähivanhemmaksi!?
Mietis nyt vielä..
Kyllä mä sitä aborttia suosittelisin myös, mutta lapsen isän vuoksi.
Parempi, kun sä pysyt ihan kaikista lapsista, todella kaukana!
Siis onko nainen a) pettänyt b ) omannut ennen teidän suhdettanne muitakin partnereita? Jos jälkimmäinen, niin mitä hittoa se sinulle kuuluu? Ei lampi soutamalla kulu... T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tappaisit oman lapsesi kun olet suuttunut tämän äidille. Hei come on, mieti nyt vähän.
Koska tästä ei selkeästi ole äidiksi? Vai mitä tuo osaa lapselle opettaa? Huoraamista?
Siinä ei paljoa minun viikonloppuisäilyt auta kun koko kakara on kasvanut ihan kieroon.-AP
No ala lähivanhemmaksi vai oletko kenties vielä pahempi esimerkki ja vaimosikin vain saastunut sinun vaikutusvallastasi?
A.p lähivanhemmaksi!?
Mietis nyt vielä..
Kyllä mä sitä aborttia suosittelisin myös, mutta lapsen isän vuoksi.
Parempi, kun sä pysyt ihan kaikista lapsista, todella kaukana!
Saahan sitä hakea, oikeus sitten päättää. Tarkoitin vain sitä, että miksi on niin huolissaan äidin vaikutteista kun isänä voi ihan vastaavasti olla lähivanhempi, noin niinkin periaatteessa.
Ap:ta taisi vaan alkaa kaduttaa perheen perustaminen ja piti keksiä jokin syy miksi ei haluakaan näistä eikä lasta.
Ap, olet parantumaton betamies, sinusta ei koskaan tule alfaa.
Ja ap:han vaikuttaa tosi fiksulta ja tasapainoiselta ihmiseltä.. Not.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nainen a) pettänyt b ) omannut ennen teidän suhdettanne muitakin partnereita? Jos jälkimmäinen, niin mitä hittoa se sinulle kuuluu? Ei lampi soutamalla kulu... T. Mies
Pettänyt. Ja tietysti raskaaksitulon aikoihin vieläpä
No hyvähän se on, että kertoi tässä vaiheessa. Se on kuitenkin erityisen iso asia, kun se tarkoittaa sitä, ettei lapsi ole välttämättä sinun.
Teidän suhde ei voi enää jatkua. Sinusta voi tulla jonkinlainen etäisä, jos lapsi osoittautuu sinun lapseksi. Mutta sinun pitää käsitellä se, että lapsen äiti on jotain muuta kuin oletit / mokannut sellaisella tavalla, jota et odottanut. Älä sotke lapseen sinun äläkä äidin seksielämää. Se ei kuulu lapselle millään tavalla. Vahingoitat lasta vain sillä tosi pahasti. Äiti kuitenkin, halusit tai et, tulee olemaan hänelle se tärkein.
Kuinka pitkällä se raskaus on? Siitähän se riippuu voiko aborttia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ensin lutka! Oletko itse Pyhä Pietari?
No minä en ainakaan ole viimeisen parin vuoden aikana nussinut muita naisia. Tämä "äiti" taas senkin edestä.
Toki varmistuksen saisin että se oma olisi, jos olisi. Mutta miksi ihmeessä haluaisin hänen kanssaan lapsen?
Ja mitä täh? Mikä tässä on vaikea tajuta, ei ole provo.-AP
Eipähän siinä mitä epäilystä voikaan olla isyydestä, jos äidillä on ollut vain naisia kuten kerrot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ensin lutka! Oletko itse Pyhä Pietari?
No minä en ainakaan ole viimeisen parin vuoden aikana nussinut muita naisia. Tämä "äiti" taas senkin edestä.
Toki varmistuksen saisin että se oma olisi, jos olisi. Mutta miksi ihmeessä haluaisin hänen kanssaan lapsen?
Ja mitä täh? Mikä tässä on vaikea tajuta, ei ole provo.-AP
Eipähän siinä mitä epäilystä voikaan olla isyydestä, jos äidillä on ollut vain naisia kuten kerrot
No hehehe onpa pilkun nussiminen nyt kauheen kivaa.
Asiat muuttuvat, kun lapsi syntyy.
Aika ikävä tilanne. Olet varmasti nyt vihainen. Ehkä Kannattaa miettiä voitko antaa anteeksi ja jatkaa suhdetta. Aika tarkkaan pystytään sikiön ikä määrittämään. Onko samalla viikolla ollut toisen kanssa?
Jos on kerran kaksi kahden vuoden aikana pettänyt voi olla, ettei enää tekisi niin. Aika surkealta kyllä kuullostaa. Jos et anna sydämestäsi anteeksi ja jäät suhteeseen, tulet vain satuttamaan lasta ja tuhlaamaan omaa elämääsi katkeruuteen. Jos kuitenkin rakastat niin paljon, että voit antaa anteeksi, ilman että sinusta tulee hullu kyttääjä, niin kokeile.
Nainen tarvii terapiaa ja te yhdessä. Miksi petti ja katuuko oikeasti. Todella oksettavaa käytöstä. Itse voisin yhden pettämisen antaa anteeksi, toisesta lentäisi pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ensin lutka! Oletko itse Pyhä Pietari?
No minä en ainakaan ole viimeisen parin vuoden aikana nussinut muita naisia. Tämä "äiti" taas senkin edestä.
Toki varmistuksen saisin että se oma olisi, jos olisi. Mutta miksi ihmeessä haluaisin hänen kanssaan lapsen?
Ja mitä täh? Mikä tässä on vaikea tajuta, ei ole provo.-AP
Hyi helvetti. Ymmärrän aloittajaa täysin, jos ollaan parisuhteessa, niin silloin ei nussita muita. En olisi tuollaisen naisen kanssa enää missään tekemisissä. M34
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta miltään unelmakasvattajalta itsekään, asenteesi on vaarallisen vihamielinen. Seksuaalinen vapaamielisyys ja useat partnerit sen sijaan eivät ole automaattisesti äitiyteen vaikuttavia tekijöitä joten lapsesi tulee todennäköisesti pärjäämään oikein hyvin äitinsä kanssa :)
Miksi täällä puolustellaan pettävää naista? Pettäminenkö onkin "seksuaalista vapaamielisyyttä"? Aivan uskomatonta. Lutkailuksihan tuollaista myös sanotaan, ei missään nimessä hyväksyttävää. En hyväksy pettäviä miehiäkään. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta miltään unelmakasvattajalta itsekään, asenteesi on vaarallisen vihamielinen. Seksuaalinen vapaamielisyys ja useat partnerit sen sijaan eivät ole automaattisesti äitiyteen vaikuttavia tekijöitä joten lapsesi tulee todennäköisesti pärjäämään oikein hyvin äitinsä kanssa :)
Miksi täällä puolustellaan pettävää naista? Pettäminenkö onkin "seksuaalista vapaamielisyyttä"? Aivan uskomatonta. Lutkailuksihan tuollaista myös sanotaan, ei missään nimessä hyväksyttävää. En hyväksy pettäviä miehiäkään. M34
Samaa ihmettelen, mutta kovin tuntuu olevan yleistä naisten keskuudessa tälläinen.
Oli sitten aiheesta pieni riita (yllättäen asenne oli samanlainen kuin täälläkin naisilla - vähätteli tekoa ja vannoi että olen varmasti isä jne jne), ja nyt se sitten pakkasi kassinsa ja lähti äidillensä.
Ei vittu sanon. Mihin helvettiin tässä maailmassa enää voi luottaa jos nainen jonka kanssa on hankkimassa lasta voi pettää silmääkään räpäyttämättä? Ties vielä kuinka monta kertaa sekin on tapahtunut, kerrasta jäi kiinni ja pari muuta juttua epäilyttää.. Mutta tokkopa tunnustaa koskaan.
Hyi helvetti miten oksettaa. Toivottavasti ei nyt käy ns paskamaisesti ja tuo vielä pitää sen kakaran...
Nyt ihan oikeasti rehellisiä mielipiteitä!
Pitäisi tavata tuo lapseni äiti piakkoin, enkä vieläkään tiedä haluanko pitää lapsen vai en.
Kasvattaa voisin mikäli se on minun, mikäli ei niin tehköön mitä tahtoo.
Ymmärrän että se ei ole lapsen vika onko äidee lutkaillut, mutta en koe silti lutkaa soveliaaksi äidiksi.
Voiko syntymättömästä ottaa jo dna-testit?
LÄÄKKEET!!!!!