Lue keskustelun säännöt.
Katselen vanhoja salkkareita ja naureskelen tuolle Kaukovaarojen tavalle nimittää lapsiaan aina vain "kaksosiksi"
27.12.2015 |
"Onkos kaksoset tehneet läksynsä"
"Kaksoset, syömään!"
"Missäs kaksoset on"
:D Varmasti tuon ikäisenä haluttaisiin jo erottua toisesta eikä olla pelkkä "kaksonen"
Vai mitä luulette?
T. Tärkein aihe ikinä
Kommentit (4)
Oliverki käsketään aina vaan huoneeseensa :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne oli kyllä aika huonoja näyttelemään, enkä kyllä Iiriksestä ja Panustakaan pahemmin tykännyt :D
Sama pisti aikoinaan silmään, ihan sairaan ärsyttävää. Ja ne lapset ei tehneet juuri mitään muuta kun tekivät läksyjä. (Söivätkö ne edes ikinä) :D