Vierailija

Ei tarkempaa pohjustusta, aihe kuohuttanut lähipiirissä, joten siitä ajstus.

Itse voisin, olettaen, että asiasta olisi aikaa ja henkilö olisi saanut jo elämänsä järjestykseen.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

No jos hänellä olisi riittävästi kompensoivia piirteitä (erityisen ihastuttava luonne ja erinomainen rakastaja). En muuttsisi yhteen, ja pitäisin raha-asiat visusti erillään ( esim en lainaisi rahaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En voi. Enkä halua enää tässä elämänvaiheessa vetää kivirekeä perässäni. En sopisi ollenkaan sellaiselle tyypille, eikä hän minulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaisi olla liian erilainen elämäntyyli sellaisella ihmisellä.

Tai jatkuvia, toistuvia, vuosia jatkuneita palkanalennuksia.

Vierailija

Seurustelen sellaisen ihmisen kanssa.. Sain tietää vasta n. vuoden seurustelun jälkeen, sen verran hyvin yritti häpeissään peitellä asiaa. Nyt hänellä alkaa kuitenkin minun kannustuksellani olla raha-asiat hyvällä tolalla :) Tärkeintä että on rehellinen toiselle rahaongelmista, niinkuin kaikista muunkinlaisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei palkanalennus tai -nousu ole elämäntyyli. Elämäntyyli on sitä, miten kuluttaa milloinkin käytettävissä olevat rahat.

Vierailija

Yksityiskohdat tietysti ratkaisevat, mutta kyllähän tuo iso varoitusmerkki on. En seurustelisi ihmisen kanssa, joka ei osaa hoitaa raha-asioitaan.

Vierailija

Riskinottohaluni on olematon. Itse teen kaikkeni, jotta tuollaista tilannetta ei pääsisi syntynään. On vaikeaa kuvitella, että hakeutuisin sellaisen ihmisen seuraan, joka ei ole yhtä turvallisuushakuinen ja vakaa kuin itse olen. Elämästä tulisi liian epävakaata ja hallitsematonta.

Vierailija

Voisin, sillä minullakin on luottohäiriömerkintä. Sen kummemmin asiaa ruotimatta, joskus olin itsekin hyvin mustavalkoinen asian suhteen, mutta elämä opetti. Ei siihen vaadittu kuin avioero, ja vakava sairastuminen, niin soppa oli keitetty. Kaikki kun eivät velkaannu pikavippien sun muiden kevytkenkäisten syiden vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riskinottohaluni on olematon. Itse teen kaikkeni, jotta tuollaista tilannetta ei pääsisi syntynään. On vaikeaa kuvitella, että hakeutuisin sellaisen ihmisen seuraan, joka ei ole yhtä turvallisuushakuinen ja vakaa kuin itse olen. Elämästä tulisi liian epävakaata ja hallitsematonta.

syntymään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei palkanalennus tai -nousu ole elämäntyyli. Elämäntyyli on sitä, miten kuluttaa milloinkin käytettävissä olevat rahat.

Niin?

Vierailija

Minulle on tärkeää, että voin luottaa mieheeni, kunnioittaa tätä, ja pitää tätä hieman itseäni älykkäämpänä. Jos luottotiedot ovat menneet omien hölmöilyjen takia, ei tämä toimi. Jos taustalla olisi ollut jotain, mihin hän ei oikeasti olisi voinut vaikuttaa, se olisi eri asia, mutta nyt en keksi, mitä se voisi olla.

Vierailija

Riippuu syystä, voisin seurustella konkurssin tehneen ex-yrittäjän kanssa, jos velkaa ei olisi tähtitieteellisiä summia ja asia olisi hoidossa.

Vierailija

En voisi. Velkaantuminen, pikavipit ja jatkuva tuhlaaminen olivat suuri syy siihen miksi erosin. Mies ei ikinä kertonut velkojensa määrää, ei kuulunut mulle vaikka yhteinen asuntolainakin oli, mutta joka päivä tippui pikavippifirmojen kirjeitä postiluukusta. Ei kiitos samaa uudestaan... Kannattaa tehdä avioehto, jotta ei erossa joudu osallistumaan toisen puolison vippien maksuun. Itse en tätä tajunnut aikanaan, onneksi miehellä oli sen verran kunniantuntoa että ei osituksessa alkanut velkojaan esittelemään kun ei ollut niitä aiemminkaan kertonut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat