Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuntuuko kestään muusta että lapset on hemmetin rasittavia

Vierailija
26.12.2015 |

Koko joulu vaan yhtä huutoa ja tappelua, mitään ei totella ja sotkevat minkä ehtivät. Heräävät pirun aikaisin mutta silti ovat nytkin hereillä ja meuhkaavat vaikka sata kertaa käyty sanomassa asiasta ja valot pois. Menee niin hermo noihin kiittämättömiin nulikoihin.
Kaikki te joilla ei ole lapsia!!! Älkää ikinä pilatko elämäänne tällä paskalla. Odotan vaan että pääsen taas töihin lepäämään, kotona olen niin väsynyt ja stressaantunut tohon jatkuvaan mankumiseen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO KYLLÄ!

Alkais jo koulut...

Vierailija
2/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja siksi en niitä aiokaan hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu. T. Lto joka ei todellakaan odota pääsevänsä töihin "lepäämään".

Vierailija
4/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmeisesti poikia, kun kutsut heitä nulikoiksi?

Vierailija
5/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiva" kuulla että muillakin samaa. Itekin odotan että tää "loma" menis äkkiä ohi. Ihan helvettiähän tämä on. Yritä tässä nyt keksiä jotain kivaa noiden kanssa kun kaikesta tulee riitaa. Ja toi sotku!! Mikä siinä on että kaikki pitää jättää niille sijoilleen tai tunkea sängyn alle tai rikkoa. Ei auta nätisti sanominen, ei suuttuminen, ei rangaistukset, ei mikään!! Voi miksi miksi hankin edes lapsia :(

Ap

Vierailija
6/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitijankkaaja taas

Vierailija
7/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todellakin. Siksi vuoksi olen valinnutkin lapsettoman elämän. En tosiaan ymmärrä, mitä jotkut tuostakin touhusta saavat.

Vierailija
8/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi notkuu tabletillaan eikä näe eikä kuule. Olen jo tunnin jankannut: tabletti pois ja suihkuun!

Ei mene perille.

Rasittavaa.

Vierailija
9/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu todellakin. Siksi vuoksi olen valinnutkin lapsettoman elämän. En tosiaan ymmärrä, mitä jotkut tuostakin touhusta saavat.

Hyvä valinta.

Vierailija
10/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi uhmäikäinen ja vilkas lapsi, mutta ei mua ärsytä kuin ihan hetkittäin? Suurimmaksi osaksi on kuitenkin tosi mukavaa, lapsikin on ajoittaisesta uhmaulinasta huolimatta tosi kultainen; joka aamu kattaa meille pöydänkin. :)

Vierailija
11/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olen kateellinen, olisinpa tajunnut itsekin että lapsiperhe elämä on yhtä paskan lapiointia päivästä toiseen. Hetkelliset hyvät asiat ei milllään peittoa tätä paskan määrää. Ja kertokaa miten aamu 7 herännyt 6v jaksaa vieläkin valvoa huoneessaan kun itekin oon ihan valmis nukkumaan!!

Vierailija
12/14 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on, osa ei. Riippuu vanhemmista(kin).

Vierailija
13/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Siksi olen lapseton... Etkö tiennyt tuota jo etukäteen, vai menitkö siihen vanhaan lankaan "on se sen arvoista"?

Vierailija
14/14 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Siksi olen lapseton... Etkö tiennyt tuota jo etukäteen, vai menitkö siihen vanhaan lankaan "on se sen arvoista"?

Miksi se olisi sen arvoista? Kukaan ei tunnu miettivän tätä ollenkaan. -7