tuntuuko kestään muusta että lapset on hemmetin rasittavia
Koko joulu vaan yhtä huutoa ja tappelua, mitään ei totella ja sotkevat minkä ehtivät. Heräävät pirun aikaisin mutta silti ovat nytkin hereillä ja meuhkaavat vaikka sata kertaa käyty sanomassa asiasta ja valot pois. Menee niin hermo noihin kiittämättömiin nulikoihin.
Kaikki te joilla ei ole lapsia!!! Älkää ikinä pilatko elämäänne tällä paskalla. Odotan vaan että pääsen taas töihin lepäämään, kotona olen niin väsynyt ja stressaantunut tohon jatkuvaan mankumiseen.
Kommentit (14)
Kyllä, ja siksi en niitä aiokaan hankkia.
Tuntuu. T. Lto joka ei todellakaan odota pääsevänsä töihin "lepäämään".
Sinulla on ilmeisesti poikia, kun kutsut heitä nulikoiksi?
"kiva" kuulla että muillakin samaa. Itekin odotan että tää "loma" menis äkkiä ohi. Ihan helvettiähän tämä on. Yritä tässä nyt keksiä jotain kivaa noiden kanssa kun kaikesta tulee riitaa. Ja toi sotku!! Mikä siinä on että kaikki pitää jättää niille sijoilleen tai tunkea sängyn alle tai rikkoa. Ei auta nätisti sanominen, ei suuttuminen, ei rangaistukset, ei mikään!! Voi miksi miksi hankin edes lapsia :(
Ap
Tuntuu todellakin. Siksi vuoksi olen valinnutkin lapsettoman elämän. En tosiaan ymmärrä, mitä jotkut tuostakin touhusta saavat.
Meillä yksi notkuu tabletillaan eikä näe eikä kuule. Olen jo tunnin jankannut: tabletti pois ja suihkuun!
Ei mene perille.
Rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu todellakin. Siksi vuoksi olen valinnutkin lapsettoman elämän. En tosiaan ymmärrä, mitä jotkut tuostakin touhusta saavat.
Hyvä valinta.
Mulla on yksi uhmäikäinen ja vilkas lapsi, mutta ei mua ärsytä kuin ihan hetkittäin? Suurimmaksi osaksi on kuitenkin tosi mukavaa, lapsikin on ajoittaisesta uhmaulinasta huolimatta tosi kultainen; joka aamu kattaa meille pöydänkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi olen kateellinen, olisinpa tajunnut itsekin että lapsiperhe elämä on yhtä paskan lapiointia päivästä toiseen. Hetkelliset hyvät asiat ei milllään peittoa tätä paskan määrää. Ja kertokaa miten aamu 7 herännyt 6v jaksaa vieläkin valvoa huoneessaan kun itekin oon ihan valmis nukkumaan!!
Osa on, osa ei. Riippuu vanhemmista(kin).
Todellakin! Siksi olen lapseton... Etkö tiennyt tuota jo etukäteen, vai menitkö siihen vanhaan lankaan "on se sen arvoista"?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Siksi olen lapseton... Etkö tiennyt tuota jo etukäteen, vai menitkö siihen vanhaan lankaan "on se sen arvoista"?
Miksi se olisi sen arvoista? Kukaan ei tunnu miettivän tätä ollenkaan. -7
NO KYLLÄ!
Alkais jo koulut...