Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli eka provo mihin menit av:lla? Laita provo ja vuosi

Vierailija
26.12.2015 |

Luultavasti jollain oli jäänyt jotain peppuun ja huuteli apua. Minä hädissäni yritin auttaa. Toivottavasti on saanut pois kun tämä oli noin 2009.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä uskon omiin provoihinikin.

Että harva se päivä.

Vierailija
2/8 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kertoa onnistuneista provoiluista ellei halua niitä lisää. Itse vastailen myös provolta näyttäviin keskusteluihin silloin, kun vastauksesta voisi olla jollekin oikeasti samaa pohtivalle tai samassa tilanteessa olevalle myöhemmin apua. Mainitsen vastauksessani että ap lienee provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä oli ensimmäinen tai mikä oli vuosi, mutta yksi hyvä oli se jossa pomo oli laittanut sähköpostia, että työntekijä haisee.

Vierailija
4/8 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/8 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta pätkääkään, onko joku aloitus provo vai ei. Miksi sillä olis jotain väliä?

Vierailija
6/8 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mikä oli ensimmäinen tai mikä oli vuosi, mutta yksi hyvä oli se jossa pomo oli laittanut sähköpostia, että työntekijä haisee.

Ja tälle oli jatkumoa ketjussa, jossa pomo viestitti, että ap haisee taas. Molemmat ketjut venyivät monisivuisiksi, ja jossain paljastusketjussa ap sitten paljasti näiden olleen provoja .

Vierailija
7/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta pätkääkään, onko joku aloitus provo vai ei. Miksi sillä olis jotain väliä?

Miksi millään nyt ylipäätään on väliä.

Vierailija
8/8 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tunnistan provot kuten juuri joulun alla sisäänlukittu nainen. Keskustelu onneksi poistettiin heti alkuunsa.