Vierailija

Tänään matkalla pysähdyimme Hyvinkään ABC:lle. Siellä oli pääasiassa WT-ihmisiä syömässä, saapuneet paikalle vanhoilla halvoilla autoilla. Erotuimme aika selkeästi joukosta ja uudenkarhea VAG-yhtymän automme oli pysäköintialueen kenties paras ja arvokkain.
En halunnut syödä mitään WT-ruokaa, joten tyydyimme kahvitaukoon.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

ABC on ehkä yksi eniten WT paikka mitä Suomessa voi olla. Ehkä kylmäasemat menettelee, mutta ne syöttölähallit aiheuttavat kylmänväristyksiä.

Me fiksumpi väki käymme Nesteellä tai Shellillä nauttimassa kahvimme ja kierrämme tuollaiset roskaväen bulkkiruokalat kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään matkalla pysähdyimme Hyvinkään ABC:lle. Siellä oli pääasiassa WT-ihmisiä syömässä, saapuneet paikalle vanhoilla halvoilla autoilla. Erotuimme aika selkeästi joukosta ja uudenkarhea VAG-yhtymän automme oli pysäköintialueen kenties paras ja arvokkain.

Pakkoko sinne ABC:lle on pysähtyä? Jos Hyvinkäällä pysähdyitte, niin olitte ilmeisesti liikkeellä Helsinki-Tampere moottoritiellä. Siellä on paljon parempiakin taukopaikkoja kuin joku kusinen ABC.

Vierailija

Tässä on muuten totuuden siemen, sellaiset 15-30 matalakoulutetut/kouluttamattomat nuoret käyvät hengailemassa usein abc:lla ja muilla huoltoasemilla, yleensä pojat kuskaamassa nuoria tyttöjä autoillaan. Vanhempiakin äijiä näkyy välillä omissa porukoissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sinne ABC:lle on pysähtyä? Jos Hyvinkäällä pysähdyitte, niin olitte ilmeisesti liikkeellä Helsinki-Tampere moottoritiellä. Siellä on paljon parempiakin taukopaikkoja kuin joku kusinen ABC.

Mitä sinä suosittelet. Sellaista viihtyisää, paikallisen yrittäjän pitämää, lähiruokaa tarjoavaa? Ja edullista tietenkin.

Vierailija

Kyllä näin on. Itse kävin Alfa Romeollani hakemassa pari purkkia ananasta kinkkupizzani päälle, en voinut kauaan abc:llä viipyä, sillä se wt säteily olisi pilannut tunnelmani täysin.

Vierailija

Hyvin pitkälti totta. Itse olen WT, joten voinkin hyvin käydä ABCllä kahvilla. Usein siellä on lapsiperheitä, joiden lapset mekastaa älyttömästi ja juoksentelee vapaasti ympäri paikan, ei mitään kuria.
Apsin lounaista en oikein välitä, ihmeellistä mössöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä suosittelet. Sellaista viihtyisää, paikallisen yrittäjän pitämää, lähiruokaa tarjoavaa? Ja edullista tietenkin.

No ainakin jos Helsingin suuntaan on menossa ja päiväsaikaan niin Kahvila Ruusa on oikein hyvä paikka. Ja omasta mielestäni Linnatuulikin pyyhkii kyllä ABC:llä lattiaa ihan kirkkaasti.

Vierailija

ABC on oikein sellainen kahvilan pöydässä tissittelevien kotiäitimammojen luvattu maa, jonne mennään, kun ne on aina samanlaisia ja olisi aika hurjaa käydä jossain uudessa paikassa joskus kahvilla. Heidän lisäkseen siellä on mopoautoilevia ES-Jonneja ja amiksia viritettyine Opel Asconoineen. Kamala WT-helvetti. 

Vierailija

Onneksi kerroit tuon, että VAG- konsernin autot auttaa wt:n välttämisessä. Olen jo jonkun aikaa pelännyt, että perheemme on wt, mutta hyvä tietää että rapainen Touran pelastaa kaiken. Vaikka onkin päästöhuijaus-Touran.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi kerroit tuon, että VAG- konsernin autot auttaa wt:n välttämisessä. Olen jo jonkun aikaa pelännyt, että perheemme on wt, mutta hyvä tietää että rapainen Touran pelastaa kaiken. Vaikka onkin päästöhuijaus-Touran.

VAG valmistaa myös Skodia, joka on ehkä kaiken WT:yden multihuipentuma yhdessä paketissa. Oikein tyyppiesimerkki sellaisesta ABC:n pihaan parkkeerattavasta autosta. Niistä tulee ulos yleensä ylipainoinen n. 40v. pariskunta yhteensopivat tuulipuvut ja Teneriffa-aiheiset T-paidat päällään ja takapenkiltä kaksi ylivilkasta ja kitisevää pentua, jotka eivät näytä yhtään isältään.

Vierailija

Suomalaiset ovat niin kummallista sakkia, ettei voi sanoa kenellä on rahaa ja koulutus. Rikas voi ajaa pihiyttään huonommalla autolla, ja puketua lumppuihin. Ettei vaan rahaa kulu.

Mä olen ainakin saanut hyvää ruokaa abc:lta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Itse kävin Alfa Romeollani hakemassa pari purkkia ananasta kinkkupizzani päälle, en voinut kauaan abc:llä viipyä, sillä se wt säteily olisi pilannut tunnelmani täysin.

Ja ananas-kinkkupizzako ei muka ole wt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja ananas-kinkkupizzako ei muka ole wt?

Ironiaa ja sarkasmia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat