Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cannonball mc:n bileet

Vierailija
26.12.2015 |

Parhaat bileet oli kerholla. Paikalle pääsi vain erittäin hyvännäköiset naiset ja tosimiehet ja alfaurokset. Nynnyiltä ja persaukisilta oli pääsy kielletty.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne, jotka arvostavat yhteiskuntaa vähiten, myös kuormittavat sitä eniten. Eivät ymmärrä olevansa itse osa yhteiskuntaa. Rikollisilla on omasta mielestään (tutkitusti) parempi moraali kuin kanssaeläjillä, mutta se kohdistuu usein melko vaivattomiin kohteisiin. Vien muskelipiskini lenkille, olen siis hyvä ihminen ym shittiä.

Vierailija
62/68 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö stalkkaa siskoaan ja kertoo tämän intiimejä asioita näille kerhotyypeille.

https://www.facebook.com/people/Saana-Mirjami-Tuulentyt%C3%A4r-S%C3%A4r…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Cannonballin bileissä ollut, mutta erään kilpailevan kerhon bileissä olen. Ei se ole niin hehkeää, pelottavaa ja kamalaa kun te mammat luulette. Hyvin laajasti erilaisia ihmisiä, niitä ihan liivijätkiä, pyörähuoria, muutama hintelä tietotekniikkanörtti (kyllä, niitäkin tarvitaan.) ja ihan normaalin näköisiä ihmisiä, niin naisia kuin miehiä, 18-65v. 

Moni siellä kohtaamani ihminen on isoissa, rahakkaissa, oikeissa töissä. Yrittäjää, lakimiestä, opettaja ja yksi lääkärikin tuli vastaan. 

-Nainen, 25v.

Idiootteja löytyy kaikista kansanryhmistä. Itse olen tämän todennut, olen syyttäjä.

Valtio on suurempi uhka kansalaisten oikeuksille kuin pärinäpojat.

Mutta hyvin kelpaa sullekin kaikki veronmaksajien kustannuksella tehdyt tiet, koulut jne

Vierailija
64/68 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kertoi ykis makkaraa ja kaljaa mussuttuva makkarakaljamaha, että ne olis kaikki jotain hiiriä nahkaliiveissä, niin miten ymmärsitte niiden puhetta kun mä oon luullut ettei hiiret osaa edes puhua, vaikka niille huippu yliopiston laboratoriossa syötettiin LSD:ä ja häkkeihin laitettiin Aapiset tripin ajaksi.

T. Pöllähtänyt suurennuslasi ihmetteliä. (...karttapallokin pyörii pöydällä)

Vierailija
65/68 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bileitä tulossa?

Vierailija
66/68 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannonball bileissä on parasta se iso tykki jolla ammutaan tulokkaita verkkoon. Kerran yksi lensi verkon läpi kun sillä oli kaljapullo kädessä. Saunassa on kanssa tosi kova meno jos sinne mahtuu. Yleensä ihan tupaten täynnä että osa joutuu seisomaan kiukaankin vieressä. Kiljua saa juoda niin paljo ku haluaa!

Vierailija
67/68 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sai joku kerta pahasti turpaan kun sillä oli joku vääränlainen moottoripyörä. En tiedä mikä pyörä mutta ei ainakaan harrikka ilmeisesti. Se joutui antamaan sen liivit pois ja lausumaan sellaisen luovutus runon tai lauseen ja sitten sen prätkästä puhkottiin kumit. En tiedä miten se pääsi kotiin. Muuten oli tosi kivaa!

Vierailija
68/68 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät juhlat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi