Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihastuksesi kohde näkisi sinut vahingossa alasti,

Vierailija
26.12.2015 |

olisiko fiiliksesi:
a) jee, nyt se näki mun kuuman ja kauniin vartalon ja kiinnostuu musta varmaan enemmän
b) mä kuolen, en halua enää ikinä nähdä sitä, kun se on nähnyt mun epätäydellisen vartalon, nyt se ei ainakaan kiinnostu musta

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

a, kuka nyt pyöreitä, symmetrisiä ja kiinteitä rintojani, treenattua peppua ja kaunista viivapilluani voisi vastustaa

Vierailija
2/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitus molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Hävettää vaatteet päälläkin :D

Vierailija
4/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) se on fiksu mies, ja vaikuttaa siltä ettei hätkähdä mistään, eikä se sitäpaitsi ole mikään kiiltokuvapoika itsekään, joten eiköhän naureta tälle molemmat...

Vierailija
5/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Tosin tietäisin, että mies olisi jälleen kerran kiinnostunut vain seksistä kanssani kuten miehet aina. Kasvot ei ole kauniit, vartalo on tosi hyvä.

Vierailija
6/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B, ehdottomasti.

T: huono itsetunto

Vierailija
7/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a, kuka nyt pyöreitä, symmetrisiä ja kiinteitä rintojani, treenattua peppua ja kaunista viivapilluani voisi vastustaa

Minäkin olen mestari järjestään sellaisia vahinkoja.

Vierailija
8/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua... minkä ikäisten lasten kanssa me täällä olemme? Voisin kai olla melkein ap:n mummo! T: täti vuosimallia 1970

Vierailija
9/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
10/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalo on ruma vaatteet päällä. En haaveile ihastuksista. Kukaan ei kiinnostu minusta. Paitsi reilusti mua vanhemmat.

Vierailija
11/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua... minkä ikäisten lasten kanssa me täällä olemme? Voisin kai olla melkein ap:n mummo! T: täti vuosimallia 1970

Täällä käy ihan kaikenikäisiä porukkaa teineistä eläkeläisiin. Miten ihmisille tämä tulee aina vaan vuodesta toiseen yllätyksenä? Kyseessä on kuitenkin Suomen suosituin keskustelupalsta, jonne päätyy googlettamalla melkein mitä tahansa.

Vierailija
12/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

D. Ihastuttiin toisiimme vaatteet päällä. Harmi, että ollaan molemmat varattuja. Ajatuskin meistä ilman vaatteita,,hyrrr.

Vierailija
13/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

T. 45N

Vierailija
14/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä käy ihan kaikenikäisiä porukkaa teineistä eläkeläisiin. Miten ihmisille tämä tulee aina vaan vuodesta toiseen yllätyksenä? Kyseessä on kuitenkin Suomen suosituin keskustelupalsta, jonne päätyy googlettamalla melkein mitä tahansa.

No, minkä ikäinen ap on? Entä te muut? Minkä ikäisen päässä pyörii nykypäivänä tällaiset ihastukset ja iik mitä jos se näkis mun tissin-ajatukset? 12? 15?

Vierailija
15/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

c.) Hyi saatana mikä lutka olen, miten jouduin tähän tilanteeseen?

Vierailija
16/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Tosin eipä musta kukaan vaatteet päälläkin viehäty, niin väliäkös sillä.

Vierailija
17/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin vähän nolostua ja toivoisin, että ihastukseni tykkäisi näkemästään. 

Vierailija
18/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin voisin. Unelmoin aina että naisella on vähän karvapuskaa jalkojen välissä kuten aikuisella naisella kuuluu olla.

-M28-

Vierailija
19/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Kuka nyt hivenen epäsymmetrisiä, vähän roikkumaan jo alkaneita pieniä ketunkuonojani, naisellista, pyöreää ja vähän selluliittista peppuani ja tavallisen karvaista pilluani voisi vastustaa. ;)

Vierailija
20/22 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) Häpeän tosin itseäni vaatteet päälläkin eikä minusta kukaan kiinnostu.

T. ujo ja ihmisarvoton lihava nuori nainen, jolla on äärettömän huono itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän