Vierailija

olisiko fiiliksesi:
a) jee, nyt se näki mun kuuman ja kauniin vartalon ja kiinnostuu musta varmaan enemmän
b) mä kuolen, en halua enää ikinä nähdä sitä, kun se on nähnyt mun epätäydellisen vartalon, nyt se ei ainakaan kiinnostu musta

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

c) se on fiksu mies, ja vaikuttaa siltä ettei hätkähdä mistään, eikä se sitäpaitsi ole mikään kiiltokuvapoika itsekään, joten eiköhän naureta tälle molemmat...

Vierailija

A. Tosin tietäisin, että mies olisi jälleen kerran kiinnostunut vain seksistä kanssani kuten miehet aina. Kasvot ei ole kauniit, vartalo on tosi hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
a, kuka nyt pyöreitä, symmetrisiä ja kiinteitä rintojani, treenattua peppua ja kaunista viivapilluani voisi vastustaa

Minäkin olen mestari järjestään sellaisia vahinkoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Apua... minkä ikäisten lasten kanssa me täällä olemme? Voisin kai olla melkein ap:n mummo! T: täti vuosimallia 1970

Täällä käy ihan kaikenikäisiä porukkaa teineistä eläkeläisiin. Miten ihmisille tämä tulee aina vaan vuodesta toiseen yllätyksenä? Kyseessä on kuitenkin Suomen suosituin keskustelupalsta, jonne päätyy googlettamalla melkein mitä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Apua... minkä ikäisten lasten kanssa me täällä olemme? Voisin kai olla melkein ap:n mummo! T: täti vuosimallia 1970

Mitä väliä?

T. 45N

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täällä käy ihan kaikenikäisiä porukkaa teineistä eläkeläisiin. Miten ihmisille tämä tulee aina vaan vuodesta toiseen yllätyksenä? Kyseessä on kuitenkin Suomen suosituin keskustelupalsta, jonne päätyy googlettamalla melkein mitä tahansa.

No, minkä ikäinen ap on? Entä te muut? Minkä ikäisen päässä pyörii nykypäivänä tällaiset ihastukset ja iik mitä jos se näkis mun tissin-ajatukset? 12? 15?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
a, kuka nyt pyöreitä, symmetrisiä ja kiinteitä rintojani, treenattua peppua ja kaunista viivapilluani voisi vastustaa

Minä ainakin voisin. Unelmoin aina että naisella on vähän karvapuskaa jalkojen välissä kuten aikuisella naisella kuuluu olla.

-M28-

Vierailija

a) Kuka nyt hivenen epäsymmetrisiä, vähän roikkumaan jo alkaneita pieniä ketunkuonojani, naisellista, pyöreää ja vähän selluliittista peppuani ja tavallisen karvaista pilluani voisi vastustaa. ;)

Vierailija

B) Häpeän tosin itseäni vaatteet päälläkin eikä minusta kukaan kiinnostu.
T. ujo ja ihmisarvoton lihava nuori nainen, jolla on äärettömän huono itsetunto

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat