Mistä tiedän minkä värinen poskipuna mulle käy?
Kommentit (12)
Ei kai auta kuin kokeilla eri sävyjä. Osta jotain halpoja ja sitten kun löydät oman värisi panostat siihen.
Vierailija kirjoitti:
En käytä enää, mutta roosan värinen käy kaikille.
Miksi et?
Ostin sävyn "rouge punch" ja ajattelin välillä silausta, ihan oli heräteostos. Toiv sohin oikeaan kohtaan, ylöspäin poskipäistä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei käy mulle kuin vähän aikaa talvella, kun olen kalpeimmillani.
Se miltä sun normaali puna näyttää esim. lenkin jälkeen.
Oletko kylmän vai lämpimän sävyinen? Jos olet neutraali, niin käy sekä persikka että kylmän vaaleanpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai auta kuin kokeilla eri sävyjä. Osta jotain halpoja ja sitten kun löydät oman värisi panostat siihen.
Kaupassa on testereitä. Käy sutimassa niistä. Itse testaan aina Diorin uudet Emotionissa. Diorilla on ihan parhaat poskipunat.
Oonkohan mä nyt sitten av:n Poskipunahullu?
Vierailija kirjoitti:
Katso nänniäsi. Se väri.
Mun nänni on niin vaalea persikka ettei näkyis poskilla ollenkaan
Benefitin poskipunat ihania. Käy testaamassa Kicksissä, myyjät auttaa. Oon ite tumma ja mulla on oranssiin vivahtava sävy (koralli?).
semmonen hento puna, mikä tulee huhkimisen jälkeen sopii mulle. esim kevyt pyörälenkki ja sen jälkeinen puna poskilla siitä pitäisi mennä suoraan poskipunaostoksille niin tietäisi sävyn
Tee itsellesi värianalyysi vaikka verkossa https://colorwise.me/ , niin tiedät mitä tyyppiä olet, ja sen jälkeen löytyy ko. värityypille suosituksia poskipunaväreiksi.