Kysymys lihavuudesta
Miten ihminen ylipäätään paisuu lihavaksi? Minulle kun tulee vain pari kiloa ns. ylimääräistä lisää, heti vähennän syöntiä, kunnes vatsa on täysin litteä. En ymmärrä, miten on fyysisesti tai henkisestikään mahdollista lihoa aidosti lihavaksi. Miten tämä toimii? Eikö teille tule huono olo? Eikö syöminen mene jo työstä?
Kommentit (24)
Ap esitti kysymyksen, josta on vaiettu. Miksi kaikki eivät voi olla hoikkia ja hyvävartaloisia? Miksi vaietaan siitä, ettei ole pitkä kikkeli, kuten meillä? Miksi? Miksi ei voi pysyä nuorena?
Vierailija kirjoitti:
Ap esitti kysymyksen, josta on vaiettu. Miksi kaikki eivät voi olla hoikkia ja hyvävartaloisia? Miksi vaietaan siitä, ettei ole pitkä kikkeli, kuten meillä? Miksi? Miksi ei voi pysyä nuorena?
Ikääntyminen on väistämätöntä kaikille, kikkelin koko on geneettistä, mutta painoon pystyy jokainen vaikuttamaan. :) Entäpä jos lopettaisit trollaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen täydellinen. Olen myös kaunis, rikas ja haluttu toisin kuin muut.
Olemme aapeen kanssa samiksia. Meillä on tiimalasivartalot.
Miksi trollaat?
Näin hoikan ja fiksun ei tarvitse trollata.
Miksi kysyt? Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Eikö sinulla ole hyvää koulutusta, titteliä tai professuuria?
Voisiko ketjuun saada edes yhden vakavan ja ennen kaikkea REHELLISEN vastauksen? -ap
Kyllä yhteiskunnan on syytä vaatia jokaiselle pidempi kikkeli. Myös ja etenkin naisille.
Miksi tästä vaietaan? Miksi ei saa kysyä?
Suosittelen perehtymistä lihavuuslääkärien artikkeleihin. Sen lisäksi endokrinologiaan. Kukaan ei liho viikossa tai parissa kymmeniä kiloja, jota vaaditaan normaalipainoisten lihavaksi muuttumiseen. Muutos tapahtuu hitaasti. Tavallisesti suomalainen lihoo pari kiloa vuodessa, parikymmentä kiloa kymmenessä vuodessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ketjuun saada edes yhden vakavan ja ennen kaikkea REHELLISEN vastauksen? -ap
Haistapaskan kysymykseen ei tarvitse vastata. Mene lenkille siitä länkyttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus on, että AP on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen perehtymistä lihavuuslääkärien artikkeleihin. Sen lisäksi endokrinologiaan. Kukaan ei liho viikossa tai parissa kymmeniä kiloja, jota vaaditaan normaalipainoisten lihavaksi muuttumiseen. Muutos tapahtuu hitaasti. Tavallisesti suomalainen lihoo pari kiloa vuodessa, parikymmentä kiloa kymmenessä vuodessa jne.
Okei? Pointtisi oli? Miksi kukaan antaa itsensä lihoa millään aikavälillä? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi trollaat?
Miksi et ymmärrä sarkasmia?
Itse lihoin jo lapsena, syytä en muista. EIkä se ole sen jälkeen mihinkään lähtenyt, välillä ollut läskiä enemmän, välillä vähemmän. Varmaan vaikuttaa kun olen hyvien ruokien ystävä, tykkään kokata ja viinikin maistuu.
M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei? Pointtisi oli? Miksi kukaan antaa itsensä lihoa millään aikavälillä? -ap
Pointti oli, että lue sitä tieteellistä tietoa aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi trollaat?
Miksi et ymmärrä sarkasmia?
Sarkasmi ei voi olla trollausta?
No minulla tilanne oli se, että hormonaaliset muutokset (raskaudet, kilpirauhasen häiriöt) keräsivät nopeasti kiloja.
Ja sorruin laihduttamaan rajusti, jolloin loppukin kehon oma säätelykyky sekosi ja paino nousi entistä enemmän.
Kun olin alle kolmekymppinen, oli ongelma enemmän alipaino. Nyt olen ylipainoinen viisikymppinen, paino ei ole onneksi enää noussut pariin vuoteen, mutta ei yrityksistä huolimatta myöskään laske.
Juuri kukaan ei malta laihduttaa niin hitaasti, että tuloksella olisi paremmat mahdollisuudet jäädä pysyviksi. Pikakuurit ja liika rajoitaminen aiheuttavat vain uuden lihomisen todennäköisyyden kasvua.
Kilo kuukaudessa olisi sellainen vauhti laihtua, että ehtii oppia kevyempiä ruokia tai vähemmän syömään.
Toki nykyihmiset voiva lihoa myös juomalla. Jos juo vain vettä ja kahvia, niin moni laihtuisi selvästi.
Mitä lisäarvoa ap luulee saavansa avaamalla taas kerran ketjun samasta aiheesta. Jos noin kiinnostaa niin lue vaikka ne sata ketjua hakemalla.
Olen älykäs, harrastan lukemista ja shakkia. Miksi kaikki eivät ole yhtä älykkäitä?
Minäkin tienasin heti miljoonan, kun huomasin että tili oli menossa nollille. En ymmärrä, miten jotkut voivat aidosti olla köyhiä.
Huomasin myös, kun ÄO:ni oli laskemassa joten opiskelin heti sen verran, että nyt ÄO:ni on 200. En ymmärrä, miten jotkut voivat aidosti olla tyhmiä.
Olen samis ap:n kanssa
/s