Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on pinnallinen maailma kun ohikulkijatkin kommentoivat ulkonäköä negatiivisesti

Vierailija
26.12.2015 |

:O on meinaan todella kummallista joutua tällaiseen? härdelliin. Vain sen takia että poikkeaa massasta kasvoista. Minkä mä sille voin että olen niin seksikäs? Oikeuttaako se haukkumaan rumaksi? Törkeää kiusaamista aikusilta ihmisiltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukkaa on moneen junaan, eivätkä jotkut osaa olla vinkumatta, jos näkevät jotain muuta kuin mihin ovat tottuneet.

Vierailija
2/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet seksikäs vaan melko varmadti olet vaan helvetin ruma. Oletko tyyliin rupsahtanut botoxi-huuli joka yrittää väkisin näyttää nuoremmalta, mutta oikeasti näyttää pirusti ikäistään vanhemmalta ja todella säälittävän paskalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ap hakemassa lähikaupasta lisää loiventavia ja unohdit laittaa housut jalkaan?

Vierailija
4/4 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet seksikäs vaan melko varmadti olet vaan helvetin ruma. Oletko tyyliin rupsahtanut botoxi-huuli joka yrittää väkisin näyttää nuoremmalta, mutta oikeasti näyttää pirusti ikäistään vanhemmalta ja todella säälittävän paskalta?

Oman arvioi mukaan olen todella seksikäs. Sitä ei muuta jonnet tai katkerat lihapullat.  ap