Kyllä on pinnallinen maailma kun ohikulkijatkin kommentoivat ulkonäköä negatiivisesti
:O on meinaan todella kummallista joutua tällaiseen? härdelliin. Vain sen takia että poikkeaa massasta kasvoista. Minkä mä sille voin että olen niin seksikäs? Oikeuttaako se haukkumaan rumaksi? Törkeää kiusaamista aikusilta ihmisiltä.
Kommentit (4)
Tuskin olet seksikäs vaan melko varmadti olet vaan helvetin ruma. Oletko tyyliin rupsahtanut botoxi-huuli joka yrittää väkisin näyttää nuoremmalta, mutta oikeasti näyttää pirusti ikäistään vanhemmalta ja todella säälittävän paskalta?
Kävitkö ap hakemassa lähikaupasta lisää loiventavia ja unohdit laittaa housut jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet seksikäs vaan melko varmadti olet vaan helvetin ruma. Oletko tyyliin rupsahtanut botoxi-huuli joka yrittää väkisin näyttää nuoremmalta, mutta oikeasti näyttää pirusti ikäistään vanhemmalta ja todella säälittävän paskalta?
Oman arvioi mukaan olen todella seksikäs. Sitä ei muuta jonnet tai katkerat lihapullat. ap
Porukkaa on moneen junaan, eivätkä jotkut osaa olla vinkumatta, jos näkevät jotain muuta kuin mihin ovat tottuneet.