Nainen on ihana ja täydellinen mutta lihava
Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava
Kommentit (135)
Kannattaa muuten huomioda, että tuollainen kuvottava lahtivalas varmasti on kova ääninen.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan lankea, sillä satutat vain itseäsi. Ei ole ihan tuulesta temmattu vanha viisaus, että lihavilla ei ole tunteita. Heillä ruoka menee KAIKEN ohi ja ovat tekpsyiden mestareita!
Mies 29v
Niin. Lihavilla ei toki tunteita ole. Ja ruoka on nro. 1. Lihavat ovat myös tyhmiä ja laiskoja ja kovaäänisiä. Lihavat ovat myös itsekkäitä ja julmia.
-.-
Mikä on pahempi kun lihava nainen, joka luulee olevansa vain hieman ylipainoinen? No tietysti lyhyt tukkainen lihava nainen.
Suomennettuna:
Aloittaja on tullut Suoli24:ltä trollaamaan tänne tavoitteenaan pelotella naisia, että nämä eivät kelpaa elleivät pysy hoikkina. Samat tyypit jaksavat trollata tatuoinneilla ja lävistyksillä tyyliin "Muuten ihana nainen mutta sillä on tatuointi".
Sua alkaisi välittömästi kaduttamaan jos siideriläskin valitsisit. Ei kannata.
Sitä paitsi noilla läskeillä on tapana turvota entisestään suhteissa. Pieni suu ihranaamassa mussuttaa namipaloja 24/7. Inhottavat siansilmät laardinaamassa hymyilevät kun bongaavat supermakean päärynäsiiderin.
Ei tosissaan kannata.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten lihavasta nyt on kyse?
Haittaako pieni läskikerros mittään? Samalta se pimppa luulis tuntuvan?
Aina te miehet valitatte.
NOkun ei tunnu. Ihan kuule samalla naisella on lihavana parempi :) Mutta meille miehille visuaalisuus on tärkeää. Silti ottaisin pullukan älykön mieluumin, kuin ruipelon tyhjäpään. Valitettavasti älyköitä on mahdoton löytää, niitä on vähän vapaana.
Jos sinua noin paljon pieni ylipaino haittaa niin tyydy runkkailemaan itseksesi. Kukaan ei menetä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut tuon naisen juttuihin, ääneen ja älyyn. Mut kun se on lihava
Miksi sun pitäisi ruveta seurustelemaan sairaan ihmisen kanssa? Mä en näe kyllä mitään syytä ellei sulla sitten ole jotain kieroontunutta fetissiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on läski äijä ja kun ei ole älylläkään palkittu. Mutta ilkeä se ei ole eikä köyhä. Ja rakastaa mua vaikka se on lihava. Osti mulle joululahjaksi noin 4000 € henkilökohtaiset lahjat ja lisäksi yhteisen lomamatkan keväälle. Mutta se on edelleenkin lihava.
Mitä teen?
Vilpitön kysymys, kiihottaako hän sinua esteettisesti ja seksuaalisesti? Vai oletteko yhdessävain rahan takia?
Itse taisin löytää sitten maailman ainoan poikkeuksen: Miehen, joka rakastaa minua lyhyiden hiusteni ja ylipainoni kera....
N. 168/78.
Vierailija kirjoitti:
Paska provo tai sitten olet todella hölmö, jos pidät hieman normaalipainoista suurempikokoisempaa LIHAVANA. Lihavuus on täysin eri asia kuin ylimääräinen pyöreys :D
Se ylimääräinen pyöreys kertoo oman kehon laiminlyömisestä ja ymmärtämättömyydestä syödä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on huono juttu. Osoittaa itsekurin ja pitkäjänteisyyden ja määrätietoisuuden puutetta. Lisäksi lihavuus on terveydellinen riskitekijä.
Jos näin on, niin miten on mahdollista että myös läskit esim. väittelevät tohtoreiksi?
Se että onnistut yhdessä asiassa ei tarkoita että onnistut kaikissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua noin paljon pieni ylipaino haittaa niin tyydy runkkailemaan itseksesi. Kukaan ei menetä siinä mitään.
Se on kyl totta et pläskit on helpompia.. Voihan sitä välillä sellaiseenkin tyhjentyä jos se handu ei kiinnosta..
Vierailija kirjoitti:
Itse taisin löytää sitten maailman ainoan poikkeuksen: Miehen, joka rakastaa minua lyhyiden hiusteni ja ylipainoni kera....
N. 168/78.
joo niin minäkin!!
Ääni?
Onko se semmonen lihavan naisen pinkeä ääni?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on läski äijä ja kun ei ole älylläkään palkittu. Mutta ilkeä se ei ole eikä köyhä. Ja rakastaa mua vaikka se on lihava. Osti mulle joululahjaksi noin 4000 € henkilökohtaiset lahjat ja lisäksi yhteisen lomamatkan keväälle. Mutta se on edelleenkin lihava.
Mitä teen?
Jatkat yhden asiakkaan huoraamistasti, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sua haukutaan pinnalliseksi. Mutta parisuhteeseen kuuluu myös seksi. Ja mulla ainakin se, että kokee kumppanin seksikkääksi, vaatii sekä viehättävän luonteen että mielluttävän ulkonäön. Kumpikaan yksin ei riitä. Läski ei kiihota. Mutta kyllä parisuhde voi olla hyvä vähemmälläkin seksillä. Ei täydellinen tilanne, mutta voi olla ihan hyvä.
Ja sitten, kun se täydellisen mukava ja haluttava kumppani alkaa pihtaamaan muutaman vuoden jälkeen, joustaan vieraisiin tai valitetaan asiasta. Mihinkä silloin katoaa se "ihan hyvä" parisuhde? Yhtäkkiä se seksi nouseekin niin tärkeäksi asiaksi, että ulkonäkö jää komeasti kakkoseksi. Ei, kyllä järkevät ihmiset aina tinkivät ulkoisesta viehättävyydestä, jos haistelevat seksuaalisen ihmisen ja sisäiset jutut synkkaa. Pitkäaikaisen onnen salaisuus.
Itselläni oli ennen n. 10kg ylipainoa ja niin surulliselta kuin se kuulostaakin, niin täytyy myöntää etten ehkä haluaisi seurustella tämän entisen minäni kanssa jos ei lupaisi alkaa parantaa elämäntapojaan...
Mikset antaisi tilaisuutta. :) Voittehan alkaa yhdessä kuntoilla tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten lihavasta nyt on kyse?
En ihan tarkalleen tiedä, mutta arvioisin että joku 68-73 kiloa. Pituttaa 160cm.
AP
Eli jos pituus on 160 cm ja paino 73 kg, niin painoindeksi on 28.5 eli lievä ylipaino. Lievä, ei indeksin kasvaessa merkittävä, ei sairaalloinen eikä vaikea. Lievä ylipaino ei ole merkittävä terveysriski. Some ja netti vääristää käsitystä normaalista ja terveestä. Somessa roikkuminen Lisää tyytymättömyyttä itseensä- tää on tutkimuksissakin todettu. Huono lähtökohta suhteelle sun esittämät ajatukset. Jos nainen saisi tämän ketjun tietää, niin varmasti loppuisi hänen kiinnostus sinua kohtaan. Älä jatka suhdetta. Tämä nainen ansaitsee ja pystyy varmasti hankkimaan ihan kunnollisen ja fysiikan lisäksi myös henkisesti tasapainoisen kumppanin.
Älä vaan lankea, sillä satutat vain itseäsi. Ei ole ihan tuulesta temmattu vanha viisaus, että lihavilla ei ole tunteita. Heillä ruoka menee KAIKEN ohi ja ovat tekpsyiden mestareita!
Mies 29v