Vierailija

Kyllä, siis silikonirinnat. Nyt vain pyhien jälkeen soittamaan ja varaamaan aikaa toimenpiteeseen. Ennen ensi kesää minulla on uusi upea rintavarustus.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten pinnallista.

99% joululahjoista on pinnallisia.

Täällä taas kateelliset valittaa, vaikka itsekin tekisi mieli parempia tisuja. ;)

Vierailija

Mulla on silikonit, rintani eivät kasvaneet enää kuudennen luokan jälkeen. Kasvu siis alkoi kuudennella luokalla ja loppui samana vuonna. Reilu parikymppiseksi odottelin jos jotain muutosta ilmenisi, mutta turhaan. Tiesin että leikkaus olisi turhamainen, mutta asia vaivasi henkisesti aivan älyttömästi. Nehän ovat vain tissit, mutta tuntui että joku osa naiseudesta uupui. Tietenkin "rinnaton" nainen on nainen ja kunnioitan heitä jotka kantavat itseään ylpeinä näyttivät miltä hyvänsä, mutta en moralisoi heitä jotka päätyvät leikkaukseen. Päätös on tehtävä henkilökohtaisesti, silarit eivät ikinä vastaa luomuja. On siis valittava ikään kuin omasta näkökulmastani kahden "huonomman" vaihtoehdon väliltä: kumitissit vai ei juuri tissejä ollenkaan.

Omat silarit laitatin pari vuotta sitten Hukilla ja jälkeen olen todella tyytyväinen. Kilpailen SM-tasolla eräässä urheilulajissa (ei bikinifitness tai vastaava) ja ainakaan tähän mennessä ei ole ilmennyt ongelmia. Viikon leikkauksen jälkeen olin niin kipeä, että yritin nukkua istualteen. Jo pelkästään istuma-asennosta erittäin hitaasti nouseminen oli h*lvetillisen tuskallista ja rinnat näyttivät jäätäviltä juuri laitettuina. Minun silikonit laitettiin siis osittain lihaksen alle.

Parantumisen jälkeen olen käynyt kylpylöissä, uima-rannoilla, ollut onnellinen parisuhteessa. Olin ennen leikkaustakin hyvin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, mutta jokin kaihersi. Nyt jälkeenpäin ajateltuna en koe että olisin saanut mitään lisää silareilla. En vain ole kertaakaan itkenyt tissittömyyteni takia. Jos joskus jotain ongelmia ilmenee, en lähde uuteen leikkaukseen. Tissit voivat näyttää karseilta sen jälkeen, mutta kannun vastuun teostani. Uskon, että jos en olisi lähtenyt tähän haaveilisin koko loppuikäni tisseistä. Nyt kun olen kokenut miltä c-kupin tissit tuntuu, ei tarvitse enää ikinä ajatella millaista olisi elää tissillisenä. Ihan kivaa, mutta that's it. Eipä asiaa juuri enää mieti eikä siitä tiedä kukaan muu kuin poikaystävä. Ainiin ja mainitsen vielä sen, että silareilla mahalteen nukkuminen ei varmaan vuoteen tuntunut mukavalta. Makuuasennossa silarit ovat kovat kuin kivet, istuma ja seisoma-asennossa melko löllykät merkistä riippuen (mulla Nagor, joka yksi pehmeimmistä.) Malli pyöreä, pisaran muotoiset ovat kovemmat, en suosittele niitä etenkin jos laitat lihaksen alle. Älä siis odota liikoja: silareilla et ikinä saa luomutissejä suuremmassa koossa.

Kannattaa käydä sivustolla www.silikonit.info

Siellä paljon keskustelua silikoneista, leikatuista ja leikkausta harkitsevista, kirurgeista jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten pinnallista.

99% joululahjoista on pinnallisia.

Täällä taas kateelliset valittaa, vaikka itsekin tekisi mieli parempia tisuja. ;)

Kateuskortti vedetty. Voi miksi se ei voi mennä perille, ettei kaikki silikonirintojen kritisoijat ole kateellisia? Minusta se on kamala ajatus, että "en kelpaa tällaisena, korjaanpa itseni" varsinkin rinnat, jotka on periaatteessa ihan "turhat", pienillä rinnoilla voi aivan hyvin imettää ja imettäneiden rintojen on ihan luonnollista roikkua. Ymmärrän silikonit syövän takia poistetun rinnan korvauksessa, muuten ne ovat vain psykiatrin korvikkeet.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat