Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin mieheltä saamaan joululahjaan.

Vierailija
25.12.2015 |

Pari tuntia oli kaupoilla etsimässä mulle lahjaa ja mitä sain; lahjapakkauksen suihkugeeliä ja jotain vartalovoiteita. Jep.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit halunnut? Merkkilaukkuja, koruja+1000e?

ajatus on tärkein. ;)

Vierailija
22/24 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä miehiä vaivaa. Naiselle on maailman helpoin ostaa lahja. Se 100e ja koruostoksille! Sitten antaa nuoren naismyyjän valita koru, niin eiköhän suht nappiin mene. 

Sadalla eurolla ei saa kyllä mitään kivaa korua valitettavasti! Vois ostaa vaikka setin kauniita alusvaatteita tai jonkun hyvän hajuveden...

Kyllä satasella pitäis irrota laadukkaat hopeiset korvakorut tai riipus. 

Mulla jäisi hopeiset käyttämättä. Kultaa sen olla pitää.

Ottakaa huomioon että tämä on tyyppikysymys. Toiselle sopii kulta, toiselle hopea. Minä olen kultaihminen ja ottaisin mieluimmin vastaan kauniit alusvaatteet kuin hopeakorun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.12 annoin kunnon rassauksen anaaliin, 24.12 aamulla annon muijan vetää kunnolla poskeen ja niellä satsin.Nainen on onnellinen ja minä tyydyttynyt.Hyvää joulua kaikille kitisijöille.

Vierailija
24/24 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kyllä ois kamalaa jos mies ostaisi mulle jotain koruja tai vaatteita, enemmin sitten se suihkugeeli. Yleensä hommataan jotain pientä vaan, mieluiten säästetään rahat johonkin mitä voidaan yhdessä tehdä (käydään syömässä jossain vähän paremmassa ravintolassa, kylpylässä, leffassa tai lähetään reissuun). Tämä vuosi on poikkeus, sain kännykän, kun edellinen hajosi aatonaattona, enkä ehtinyt käydä ostamassa itse uutta ennen pyhiä kun olin aaton töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi