Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Pari tuntia oli kaupoilla etsimässä mulle lahjaa ja mitä sain; lahjapakkauksen suihkugeeliä ja jotain vartalovoiteita. Jep.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Sait sentään lahjan. Hänellä oli ilmeisesti vaikeuksia löytää lahjan. Itse olisin tyytyväinen, varsinkin kun hän näki noin paljon vaivaa sen eteen, vaikka lopputulos ei ollutkaan sitä mitä olisit toivonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tajua mikä miehiä vaivaa. Naiselle on maailman helpoin ostaa lahja. Se 100e ja koruostoksille! Sitten antaa nuoren naismyyjän valita koru, niin eiköhän suht nappiin mene. 

Vierailija

Minä en saanut mitään, mutta ei mieskään. Näin yli 20 vuotta. Ja olo on ihan onnellinen. Kokeilkaa tätä! Säästytte mielipahalta, vääriltä lahjoilta, eripuralta, kaunalta.

Vierailija

Ehkä olet itse niin mitäänsanomaton ja arvoton ettet ansaitse ihmeellisempää? Ainakin asenteesi laskee arvoasi huomattavasti. Aikuistukaa!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä miehiä vaivaa. Naiselle on maailman helpoin ostaa lahja. Se 100e ja koruostoksille! Sitten antaa nuoren naismyyjän valita koru, niin eiköhän suht nappiin mene. 

Ei todellakaan nene niin. Minä (ja tiedän muitakin) en käytä juurikaan koruja, jos käytän niin olen sen itse huokella valinnut.

Ystäväni piti ostaa valmistujaislahja naispuoleiselle ystävälleen eikä kerennyt kauppaan. Hän soitti erääseen koruliikkeeseen että jos joku nuori naismyyjä voisi valita hänen puolestaan jonkun kivan korun max.100€ ja hän tulee sen vain sitten noutamaan parin päivän kuluttua. Kertoi että saaja on sen ja sen tyylinen ja 28 vuotias. Tulos oli sellainen ihan hirveä pissis korusetti jossa oli korvakorut ja kaulakoru.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut mitään, mutta ei mieskään. Näin yli 20 vuotta. Ja olo on ihan onnellinen. Kokeilkaa tätä! Säästytte mielipahalta, vääriltä lahjoilta, eripuralta, kaunalta.

Silloin nuorina hankimme lahjoja toisillemme. Kivoja puolin ja toisin.Lasten synnyttyä päädyimme siihen, että joulu on lasten juhla, emmekä hanki toisillemme lahjoja. Nyt lapsemme ovat perheellisiä aikuisia ja jo monta vuotta olemme sopineet, että lahjat hankitaan vain alaikäislle lapsille.

Näin on ollut hyvä. KAikki ovat tyytyväisiä, meille aikuisille joulussa on parasta lasten ilo ja mukava yhdessäolo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sadalla eurolla ei saa kyllä mitään kivaa korua valitettavasti! Vois ostaa vaikka setin kauniita alusvaatteita tai jonkun hyvän hajuveden...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sadalla eurolla ei saa kyllä mitään kivaa korua valitettavasti! Vois ostaa vaikka setin kauniita alusvaatteita tai jonkun hyvän hajuveden...

Alusvaateostos menee takuuvarmasti pieleen ainakin rintsikoiden koon ja istuvuuden osalta ja hajuvesi on niin henkilökohtainen, että todella vaikea ostaa toiselle, vaikka tuntisi henkilön maun hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies teki tätä aika monta vuotta, ja oli pakko pyytää, että lopettaa lahjojen oston kokonaan. Mitä kukaan tekee kymmenillä koruilla (joka vuosi joulu, synttärit, hääpäivät, vielä väliin lasten syntymät..) ja ostan mielummin mieleisiä juttuja itse.

Vierailija

Minä esitin miehelle pari toivomusta ja hän valitsi niistä. Helpottaa kummasti molempien elämää.

Tosin en ymmärrä alkuunkaan av:lla vellovaa lahjarutinaa. Mikään ei tunnu kelpaavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hajuvettä ei kyllä kannata ostaa umpimähkään. Se on niin yksilöllistä millaisista tuoksuista kukakin tykkää ja miten mikäkin tuoksu toisen iholla käyttäytyy. Tyhmää pistää satanen tuoksuun, joka ei sovi ollenkaan lahjan saajalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä satasella pitäis irrota laadukkaat hopeiset korvakorut tai riipus. 

Vierailija

Me ostetaan toisillemme vain jos vastaan tulee jotain mistä toinen 110% ilahtuu ja rahat ei mene hukkaan. Useimmin muulloin kuin merkkipäivinä.

Nyt oli eka joulu15 vuoden yhteiselon aikana kun mies sai virallisen joululahjan (tm). Ja nappiin meni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä satasella pitäis irrota laadukkaat hopeiset korvakorut tai riipus. 

Mulla jäisi hopeiset käyttämättä. Kultaa sen olla pitää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat