Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka viettää Joulua YKSIN?

Vierailija
24.12.2015 |

Viettääkö kukaan Joulua yksin, vaikka olisit saanut kutsun viettämään johonkin? Ilman kinkkua tai mitään Jouluruokia, kuin päivä muiden joukossa. Tuijotatko yksinäisellä sydämmellä ikkunasta ja katsot, kun muut lähtevät autoilla viettämään Joulua sukulaistensa luokse ja mietit mitä vittua minulle tapahtui? :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettääkö kukaan Joulua yksin, vaikka olisit saanut kutsun viettämään johonkin? Ilman kinkkua tai mitään Jouluruokia, kuin päivä muiden joukossa. Tuijotatko yksinäisellä sydämmellä ikkunasta ja katsot, kun muut lähtevät autoilla viettämään Joulua sukulaistensa luokse ja mietit mitä vittua minulle tapahtui? :D

En vietä joulua. Syön jouluruokia, jos jaksan tänään laittaa. Nyt juon kaljaa. 

En tuijota ikkunasta, eikä toisten joulunvietto kiinnosta. En olisi mennyt mihinkään vaikka olisi kutsuttu. 

Parempi yksin hyvässä seurassa, kuin huonossa seurassa.

Vierailija
22/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti olisinkin yksin, mutta kun ei täältä sukuloimasta keskeltä korpea pääse pois. Alkaa v*tutuskäyrä olla jo korkealla kaikesta hössötyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän jouluni yksin, mikä on minulle luksusta alkkismiehen kanssa vietettyjen joulujen jälkeen. Erottiin viisi vuotta sitten, ja edelleen olen joka joulu kiitollinen siitä että saan olla yksin. Yksinäisempi olin silloin, kun mies istui koko joulun pöydän ääressä tyhjin silmin ja joi. Nyt ei myöskään tarvitse kuurata ja puunata, mitä mies aina vaati, mutta itse ei siihen osallistunut millään tavalla.

Vietän joulua omalla tavallani. Olen valmistanut omia herkkuruokiani, kuten lohta ja sienisalaattia. Minulla on iso pino kirjoja ja elokuvia ja uusi pc-pelikin on ladattu Steamista. Illalla otan pari lasia viiniä ja syön suklaata. Hyvää joulua kaikille yksineläville!

Samoin sinne. 

t. rapajuoppo

Vierailija
24/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, yksin jo ties kuinka monennetta joulua. Kuuntelen kinkun kypsymistä..

Vierailija
25/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kamalia sukulaisia, etten tahdo viettää joulua heidän kanssaan. Olen todella iloinen siitä, kun täytin 18-vuotta, pääsin omilleni, eikä minun ole enää tarvinnut asua kotona ja nähdä muuta sukua. Tulee paha mieli vaan kuunnella sitä riitelyä, haukkumista ja katsella joulukaljan kittaamista, että todellakin olen onnellinen saadessani viettää yksin jouluja. Muutamat aijemmat joulut olen viettänyt kavereiden luona. Alkuun tarvitsi valehdella vanhemmille, että olen muka kipeä, enkä siksi voi tulla jouluksi kotiin tai, että olen ottanut työvuoroja jouluksi rahan puutteen vuoksi. Enää ei tarvitse edes selitellä, vaan ovat ilmeisesti jo ok sen kanssa, etten ole tulossa. Mutta tästä huolimatta joulu ja joulunaika on ihan kivaa, lomaa, hyvää ruokaa ja kauniita koristeita ja valoja.

Vierailija
26/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulun yksin, ei vain jaksa viettää joulua tänä vuonna lainkaan eikä lähtä sukulaisiin. En ole ostanut jouluruokia, konvehtirasian vain. Lukea datailla ja katsoa leffoja. Illemmalla korkata olut.

Vierailija
27/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän jouluni yksin, mikä on minulle luksusta alkkismiehen kanssa vietettyjen joulujen jälkeen. Erottiin viisi vuotta sitten, ja edelleen olen joka joulu kiitollinen siitä että saan olla yksin. Yksinäisempi olin silloin, kun mies istui koko joulun pöydän ääressä tyhjin silmin ja joi. Nyt ei myöskään tarvitse kuurata ja puunata, mitä mies aina vaati, mutta itse ei siihen osallistunut millään tavalla.

Vietän joulua omalla tavallani. Olen valmistanut omia herkkuruokiani, kuten lohta ja sienisalaattia. Minulla on iso pino kirjoja ja elokuvia ja uusi pc-pelikin on ladattu Steamista. Illalla otan pari lasia viiniä ja syön suklaata. Hyvää joulua kaikille yksineläville!

Kiva kuulla, että olet onnellinen nyt. Mikä peli? ap

Vierailija
28/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie vietän yksin. Sain soiton ja kutsun perheeni luo kyllä ja vielä tällä viikolla sisko kärtti kylään mutta auvat yli 600 kilometrin piässä niin ei innosta. Muutenki tuli olotua siellä toissavuonna liiakseen. Useena Jouluna oon itsekseni istunu vessassa itkeskelemässä kuinka kaikeista huolimatta oon sielä yksin ja ei toivottun tunteen vallassa. Monena jouluna minulle ei oo puhuttu mittään pakollisia enämpää.  Isä on viinamäen miehiä ja joululomilla on aikkaa juua senkään luokse en viiti mennä. Helepottaa olla yksinnään kotona, saan kattua teeveetä niinku halluun, saan lukkee kirjoja saan tehhä kästöitä saan olla ja syyä  mitä ja miten lystättää. Ei oo kannistä tolloo avvautumassa kuinka hänen elämä on niin hirveetä. Ei oo kukkaa mykkäkoululainen ku en laitanu tarpeeksi kalliita lahajoja.

Vierailija
29/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skyrimiä alan pelata joulun ratoksi. Olen vasta 40-vuotiaana tutustunut pelien maailmaan :)

Hassuinta näissä jouluissa on se, että ennen yksin vietetty joulu oli minulle suorastaan kauhukuva. Ahdistuin ajatuksestakin aivan luonnottoman paljon. Olin kai läheisriippuvainen. Ensimmäinen yksinäinen joulu olikin outo, ja yritin kaikkeni että olisi "tavallista", ostin jopa kinkun ja kuusen. Sitten tajusin relata ja huomasin että hienointa joulussa on rennot vapaapäivät, jotka voi viettää aivan miten tykkää. 

Vierailija
30/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän joulua yksin, lapset ovat tämän joulun isänsä luona. Voisin mennä ystävientai vanhempieni luo, mutta olen mieluummin kotona ja nautin rauhasta ja hiljaisuudesta. Ostin herkkuruokia, vanhempani kävivät, kohta vien hautausmaalle kynttilän ja menen illalla saunaan. Avaan punkkupullon, syön, luen, katson telkkua. Huomenna tapaan ystäviä.

Vierailija
31/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän joulua yksin. En ehkä ihan aloittajan tarkoittamalla tavalla, sillä minun pöydästäni löytyy kyllä joitakin jouluruokia kuten rosollia, savulohta ja joulutorttuja sekä tietysti punaviiniglögiä. Näiden lisäksi minulla on paljon kaikkea muuta hyvää ruokaa ja juomaa, suklaata ja portviiniä. Suunnitelmissa on samaa kuin monilla muillakin tässä ketjussa: leffojen katselua, lukemista, omasta rauhasta nauttimista viltin alla kynttilöiden tuikkiessa. Jotain hyvää musiikkia vielä kehiin, niin muuta en kaipaakaan.

Vierailija
32/32 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skyrimiä alan pelata joulun ratoksi. Olen vasta 40-vuotiaana tutustunut pelien maailmaan :)

Hassuinta näissä jouluissa on se, että ennen yksin vietetty joulu oli minulle suorastaan kauhukuva. Ahdistuin ajatuksestakin aivan luonnottoman paljon. Olin kai läheisriippuvainen. Ensimmäinen yksinäinen joulu olikin outo, ja yritin kaikkeni että olisi "tavallista", ostin jopa kinkun ja kuusen. Sitten tajusin relata ja huomasin että hienointa joulussa on rennot vapaapäivät, jotka voi viettää aivan miten tykkää. 

Skyrim on hyvä peli, pelannut joskus pari vuotta sitten läpi sen. Pelit on kyllä hyvää ajanvietettä ja koukuttavaa, olet aloittanut ainakin kunnon peleillä :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme