Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittiin poikkiksen kanssa, ettei osteta toisillemme lahjoja - minä kuitenkin ostin, hän ei :(

N23
24.12.2015 |

Ollaan tapailtu vasta pari kuukautta ja tiedän että hän on hyvin sellainen käytännöllinen ihminen. Sovittiin sitten, että ei osteta toisillemme mitään joululahjoja, joka nyt yleensä on aika turhaa arpomista että haluaakohan se toinen nyt tämän. Ajattelin, että kuitenkin jotain PIENTÄ olisi ollut kiva saada häneltä tänään, mutta kun tavattiin äsken pikaisesti ennen kuin hän lähtee perheensä luo viettämään joulua, hänellä ei ollut MITÄÄN lahjaa tai edes korttia. :(
Tunsin itseni niin hölmöksi kun olin ostanut hänelle sellaisen kivan kaulaliinan ja paketoinut sen nätisti, mutta hän ei ollut nähnyt ollenkaan vaivaa.. Vielä eilen illalla olin päästä varpaisiin ihastunut mieheen, mutta nyt minulle selvisi ettei hän välitä minusta juurikaan. :(

Hyvää joulua mullekkin vaan..!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo tai sitten olet todella typerä. Saat itse päättää.

Vierailija
2/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajattelematonta! :( tai sitten sun poikaystäväsi vaan ei ymmärrä tavallista sosiaalista etikettiä.. Kyllä kai kaikki nyt tietävät, että vaikka sovitaankin, ettei lahjoja osteta, niin jotain pientä silti hankitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovitte ettei lahjoja. Ihan turhaa kitinää.

Vierailija
4/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö nainen, lopeta narina ja opettele sanomaan mitä oikeasti tarkoitat tai haluat. Säästyt paljolta "ihmiset ei lue mun ajatuksia"-mielipahalta.

Vierailija
5/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
6/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten sanonut aiemmin suoraan, että haluat jotain "pientä" (eli mitä? , minä en naisenakaan tiedä, mikä on pieni lahja, avaimenperä tms.?). Ihan turhaan olet harmissasi. Ei se poikaystävä ajatuksia osaa lukea.

Vierailija
7/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! :D

Vierailija
8/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin ettei osteta mitään, se ei ostanutkaan mikään koska salaa toivoin, että hän olisi ostanut kuitenkin jotain.

Tämä on se syy miksi naiset ovat vaikeita.

Mikä hätänä? -Ei mikään. Jätä asia tuohon...sää et välitä, kaiva väkisin, räjähdys. Miinakentällä käveleminen on todennäköisesti helpompaa ja turvallisempaa.

Parempi juoda ja runkata. Ei teitä voi tajuta.

Vierailija
9/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti tyhmä vai esitätkö vain? Jos yhdessä sovitte, ettette hanki toisillenne lahjoja, niin sinä petit lupauksesi. "Ei hankita lahjoja" on aivan eri asia kuin "hankitaan kuitenkin jotain pientä ja kortit myös". N18

Vierailija
10/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniinkin provoihin kannattaa panostaa, vaikka sovittaisiinkin, ettei niitä tänne aattona laiteta;)

Vierailija
11/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, ja miesparkakin on varmaan hämillään. Miksi ihmeessä olet pettynyt, kun olitte kerran sopineet, että lahjoja ei osteta? Ja miksi ihmeessä ostit lahjan, kun olitte sopineet, ettette osta?

Miehille ne lahjat ei ylipäätään merkitse samaa kuin naisille. Jos unohdat ostaa miehelle syntymäpäivälahjan, niin ei se miehen mielestä ole mikään suuri katastrofi. Tai jos ostat miehelle syntymäpäivälahjan, niin ei se miehen mielestä ole mikään suuri rakkaudenosoitus.

Miksi tämä lahja-asia on naisille niin vaikea? Jos haluatte lahjan, niin sanokaa miehelle, että haluatte lahjan. Ja kertokaa mitä haluatte, ei se mies mikään ajatustenlukija ole. Unohtakaa ne ympäripyöreät vihjailut ja puhukaa suoraan! Muussa tapauksessa jäätte ilman lahjaa tai saatte jotain, josta ette niin piittaa.

Ja vielä kaikkein paras vinkkini: Jos haluatte pelata varman päälle, niin ostakaa itsellenne jouluksi joku mieluinen lahja! Että saatte edes yhden sellaisen lahjan, mikä on kiva ja mistä tykkäätte ja mitä aina olette halunnut. Jos teille on tärkeää saada joku ihana lahja, niin älkää hyvät naiset jättäkö sitä toisten varaan ja pilatko jouluanne, vaan ostakaa itse! Kaupasta niitä saa!

Nämä neuvot ihan naiselta naiselle, ettei tarvitsisi jatkossa kuunnella tätä ruikutusta.

Vierailija
12/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieniinkin provoihin kannattaa panostaa, vaikka sovittaisiinkin, ettei niitä tänne aattona laiteta;)

Tällaiset pitkät pyhäthän on hyvä aikaa kehitellä kaiken näköisiä provoja. Tämä oli vähän turhan läpinäkyvä, mutta ei kannata luovuttaa!

Vierailija
13/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ajattelematonta! :( tai sitten sun poikaystäväsi vaan ei ymmärrä tavallista sosiaalista etikettiä.. Kyllä kai kaikki nyt tietävät, että vaikka sovitaankin, ettei lahjoja osteta, niin jotain pientä silti hankitaan.

Mikä etiketti? Tämä on taas tätä naisten vihjailua. Jos sovitaan, ettei lahjoja osteta, niin niitä ei silloin osteta. Jos sovitaan, että ostetaan jotain pientä, niin silloin ostetaan jotain pientä...

Vierailija
14/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas, sovitte että ette osta lahjoja ja sitten ostat kuitenkin ja itket ku poikaystävä ei ostanut. Mekin sovittiin että ei osteta, mennään kullan kanssa kylpylään keväämmällä sitten.

Vierailija
15/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että alkoi ärsyttää. Nämä on taas näitä kirjoittamattomia sääntöjä... "en tarvi mitään, en halua mitään" mut sitten kuitenkin halutaan. "Ei vituta" mut sitten kuitenkin vituttaa jne. Sitten haukutaan aspergeriksi jos et osaa tulkita näitä viestejä, jee jee...

Vierailija
16/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat ovat ilmeisesti niitä surkeita emäntiä, ketkä kysyvät tasan kerran, että otatko lisää kahvia/pullaa/kakkua/viiniä ja sitten kun etiken mukaan vieras vastaa ensin kohteliaasti kieltävästi, niin ottavat mammat tämän kirjaimellisesti tilannetajun puutteen vuoksi.. Ärsyttäviä nämä.Kenties jollain tapaa asberger-spektrillä, kun eivät ymmärrä sanatonta viestintää?

Vierailija
17/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että alkoi ärsyttää. Nämä on taas näitä kirjoittamattomia sääntöjä... "en tarvi mitään, en halua mitään" mut sitten kuitenkin halutaan. "Ei vituta" mut sitten kuitenkin vituttaa jne. Sitten haukutaan aspergeriksi jos et osaa tulkita näitä viestejä, jee jee...

Jos olet mies, niin voit aina ostaa naiselle lahjan, vaikka mitä olisi sovittu. Jos nainen kommentoi, niin soperrat vain, että näit sen etkä voinut vastustaa. Nainen ei ikinä, koskaan, suutu miehelle siitä, että mies on ostanut lahjan. Voin luvata!

Minä tein joskus sen pahan virheen, että kommentoin mieheltä äitienpäivänä saamiani korvakoruja, että ei olisi tarvinnut ostaa näin kallista lahjaa. En saanut sen jälkeen äitienpäivälahjaa moniin vuosiin! Ja tästä olen varoittanut muitakin naisia. Jos sellainen ihme tapahtuu, että mies ostaa lahjan, niin kiitelkää vuolaasti! Älkää sanoko, että ei olisi tarvinnut tai että vähempikin olisi riittänyt, koska mies todellakin ottaa nämä kirjaimellisesti. Tai kokee sen niin, ettei hänen lahjaansa arvosteta.

Vierailija
18/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mammat ovat ilmeisesti niitä surkeita emäntiä, ketkä kysyvät tasan kerran, että otatko lisää kahvia/pullaa/kakkua/viiniä ja sitten kun etiken mukaan vieras vastaa ensin kohteliaasti kieltävästi, niin ottavat mammat tämän kirjaimellisesti tilannetajun puutteen vuoksi.. Ärsyttäviä nämä.Kenties jollain tapaa asberger-spektrillä, kun eivät ymmärrä sanatonta viestintää?

Mä on niin typerä että vastaan heti kyllä jos tekee mieli lisää, tai sitten röyhkesti kysyn saako lisää =D

Vierailija
19/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa ekana jouluna (4 kk seurusteltu) meinasi tulla samalla viimeinen joulu - 10 vuoteen joulua juhlimattomana oli vähän hankala edes virittää itseänsä mihinkään joulufiilikseen saati lahjoja ostelemaan.

Toinnuttuaan tyrmistyksestään - ei ollut koskaan tavannut ihmistä jolle joulu on vain yksi päivä muiden joukossa - hän kyllä ymmärsi minun kantani hyvin. Edelleenkään hän ei saa aina minulta joululahjaa, mutta esim viime jouluna sai kalliit vaelluskengät joita oli haikaillut toista vuotta.

Niin juu, ja kimpassa ollaan oltu 18 vuotta. Joskin muutamaan otteeseen (erityisesti näin jouluisin) käynyt mielessä että huomattavasti helpommalla olisi päässyt ikipoikamiehenä.

Vierailija
20/33 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjooh, jossain vaiheessa jokainen mies oppii ostamaan jotan pientä ja pitämään sen piilossa siltä varalta että senhetkinen tyttöystävä on sopimisesta huolimatta ostanut jotain ja tietty odottaa myös vastalahjaa. Toisaalta mies ei voi antaa lahjaa jos tyttö ei ole ostanut mitään koska silloinkin menee pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän