Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt minä tiedän naiset miltä teistä tuntuu kun...

Vierailija
24.12.2015 |

yksin hoidatte perheen joulun ja saatte vittuilun palkaksi.

Terveisin uusperheen isä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Meillä ei tosin vittuilla, mutta kyllä se joulu on mun vastuulla. Kuka sulle sitte vittuilee? Jos kakarat, niin huonosti oot kasvattanu, jos akka, niin huonon akan oot ottanu.

Vierailija
2/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä niin tyhmä, että kuuntelisin vittuilua tai alkaisin marttyyriksi tai en jakaisi kotitöitä! Harjoittele vielä. T. Akka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä niin tyhmä, että kuuntelisin vittuilua tai alkaisin marttyyriksi tai en jakaisi kotitöitä! Harjoittele vielä. T. Akka

Kyllä minä mielelläni teen, ei ole kyse siitä. Puoliso kun on töissä ja minä en. Mutta minä selvittelen velipuolten riidat, tästä liksa on se että minulle vittuillaan siitä kuinka syytän poikapuolta kaikesta, vaimo ja tytärpuoli tähän syynä.

Hoidan siivoukset, kaupassa käynnit jne....muilla on kyllä varaa mennä missä huvittaa.

Sitten kun ollaan lasten kanssa tehty ja ollaan sovussa kaikki, niin mitä siitä seuraa kun muut tulee kotiin......No vittuilua siitä miten jokin asia on tehty väärin.

Vierailija
4/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähe kävelee.

Vierailija
5/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä kukaan vittuile. Päinvastoin, mies muistaa aina kiittää ja kertoa miten arvostaa sitä että laitan kaiken. Toki en itsekään heittäydy kiitosta kerjääväksi marttyyriksi, kun tykkään touhuta ja laittaa.

Vierailija
6/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa veetuilua, mutta en mitään muutakaan. Tuolla nukkuu krapulassa, aamulla meni nukkumaan, kun itse heräsin. No, tämä on jokaviikonloppuinen juttu muutenkin. Otti kolme vapaapäivää ennen joulua, kaksi menee krapulassa. Ei edes tiedä, saako lapset lahjoja tai mitä lahjoja. Eipä voi pakottaa olemaan kiinnostunut perheestään. Ja joo, lähtisin, jos olisi asunto.

Vierailija
7/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on sen vastuulla joka siitä välittää. Tuon opettaminen rouvalle kesti 10 vuotta.

Toki siivoan, kannan kuusen sisään, graavaan kalat ja ajoittain jelppaan keittiössä, mutta ilmankin tätä höösäämistä pärjäisi hyvin.

Vierailija
8/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa veetuilua, mutta en mitään muutakaan. Tuolla nukkuu krapulassa, aamulla meni nukkumaan, kun itse heräsin. No, tämä on jokaviikonloppuinen juttu muutenkin. Otti kolme vapaapäivää ennen joulua, kaksi menee krapulassa. Ei edes tiedä, saako lapset lahjoja tai mitä lahjoja. Eipä voi pakottaa olemaan kiinnostunut perheestään. Ja joo, lähtisin, jos olisi asunto.

No otapa opikses että ens vuonna tähän aikaan et enää krapulaista ukkoa kattele. Nakkaa ukko pihalle, ei ole lapsillekaan hyväksi tuollainen kuten varmasti hyvin tiedät. Turha siinä on marttyyrina olla, pistä toimeksi.

Vierailija
9/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmalle se asunto itsestään ilmaantuu. Joutuu yleensä ihan itse hankkia

Vierailija
10/10 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä mielelläni teen, ei ole kyse siitä. Puoliso kun on töissä ja minä en. Mutta minä selvittelen velipuolten riidat, tästä liksa on se että minulle vittuillaan siitä kuinka syytän poikapuolta kaikesta, vaimo ja tytärpuoli tähän syynä.

Hoidan siivoukset, kaupassa käynnit jne....muilla on kyllä varaa mennä missä huvittaa.

Sitten kun ollaan lasten kanssa tehty ja ollaan sovussa kaikki, niin mitä siitä seuraa kun muut tulee kotiin......No vittuilua siitä miten jokin asia on tehty väärin.

No jos olette tehneet jotain väärin, niin sanot että tehkää sitten itse oikein. Ja vaimo ja tytärpuoli saavat sitten itse selvitellä poikien riidat, onko teinejä jos nyt koko perheen pitää olla vatvomassa jotain kinasteluja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan