Vierailija

Aiotteko ostaa?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voitais kerätä sellainen AV-kolehti, että kustannetaan se yhdessä, yksi hakee sen, skannaa nettiin ja maksajat saa salasanan jonnekin pilvipalveluun, josta voidaan käydä se lukaisemassa.

Kaikki sen mielenkiinnosta tahtoo lukea, mutta kukaan ei halua maksaa siitä oikeaa, tiedän :D

Vierailija

Mitä tarvitaan tavoitteiden saavuttamiseen ja tasapainoiseen elämään?

-että on syntynyt vakavaraiseen ja avarakatseiseen perheeseen!

Vierailija

A, synny rikkaaseen perheeseen.
B, nai rikkaan suvun vesa.
C, koulunkäynnillä ei ole väliä, aina pääsee äidille töihin.
D, osta arvoasunto arvoalueelta, suvun rahoilla tietty.

Kova työ palkitsee ;)

Vierailija

Mikä kova työ? :D Kuvatessa itteään päivät pitkät ja tavaroitaan... kovaa työtä? Kertokaa toki jos olen väärässä, jos vaikka opiskelee tai tekee täyttä päivää äitinsä liikkeessä, joilla rahoilla ilman apua asunto kustannettu tms. En siis epäile etteikö osais töitö tehdä, mutta en voi välttää sitä, että näiden oman navan kuvaamiseen keskittyvien blogien yhteys kovaan työhön on mun päässä vielä jokseenkin hatara. Tiedän kyllä, että nykyään ollaan somessa töissä yms, blogilla parhaat pääsee huipputuloihin, mutta silti, kova työ? Joku yritysjohtaja saa samaan summaan päivät pitkät palavereissa ja muuta. Mut ehkä mä olen vaan kateellinen, siitä se johtuu. Ainakin jos tietyiltä bloggaajilta kysyy. Asiasta kukkaruukkuun, kertoo älykkyydestä toi kateuskortti bloggarilta tuossa yhteydessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katoin ensin että adhd :D

Sama. Olin jo kaivamassa sotakirvettä kaapista, jos olisi taas ollut postaus aiheesta "yhyy tyttiksessä on vikaa miten saan sen muutettua".

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat