Mitä Tynkkynen sanoo räsässen tuomiosta vai onko hiljaa koska ...
Kommentit (8)
Sanonu että eilinen päivä oli häpeätahra suomalaisen oikeuslaitoksen historiassa
Vierailija kirjoitti:
Olen, kirjoitti miksi vanha uskovainen nainen tuomittiin
Alapeukuta vaan, mutta näin kirjoitti. Mua jäi naurattaan toi vanha nainen.
Mutta oli räsäsen puolella.
Sori, sekotinkin siihen toiseen, en nyt muista nimeään.
Järkyttävä määrä rahaa ja palstatilaa on yhden hihhulieukon takia jo vuosien ajan uhrattu. Noista sekopääuskovaisista kun päästäisiin, niin maailma olisi piirun verran parempi paikka.
Olen homo. Minuakin ärsyttää, ettei edes kansanedustajat saa puhua suutansa puhtaaksi ilman pelkoa tuomitsemista. Sananvapaus on tärkeää. Vaikka hänen mielipiteensä on ihan typerä, silti kansanedustajalla pitää olla oikeus sanoa se ääneen. Räsäsen puheet voi sivuuttaa, ne eivät ole tärkeitä isossa kuvassa, mutta hän kuitenkin edustaa äänestäjiään, jotka ovat samaa mieltä hänen kanssaan. Ja myös tämän kansanosan äänen tulee kuulua. Elämme demokratiassa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä määrä rahaa ja palstatilaa on yhden hihhulieukon takia jo vuosien ajan uhrattu. Noista sekopääuskovaisista kun päästäisiin, niin maailma olisi piirun verran parempi paikka.
Sanavapauden takia taistelu tulee jatkumaan, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanavapauden takia taistelu tulee jatkumaan, ja hyvä niin.
Saahan Räsänen solvata seksuaalisia vähemmistöjä edelleen. Sinäkin saat. Kuka vaan saa, kunhan maksaa sakot.
Ei kukaan estä mitään sanomasta. Vapaasti vaan.
Hyvä, että tuomitsivat sen sekoboltsin.
Olen, kirjoitti miksi vanha uskovainen nainen tuomittiin