Vierailija

Laitoin sen silti salaa hänen laukkuunsa. Laitoin viestiin:

Tässä kaiken varalta, tai hätätapauksessa. Laput oli liimattu hänen laukkuunsa.
Ap

Kommentit (14)

Vierailija

Hälytin on parempi. Nopea käyttää, järkky meteli, ei jäädy pakkasella. Harmi, meidänkään 12-v. ei suostu ottamaan mukaan. Vaikka ei myöhään kuljekaan, puoli neljän aikaan on jo pimeetä harrastuksiin mennessä.

Vierailija

Arvostan! Kannan itekki mukana pippurisumutetta, ihan kaiken varalta. En käytä ku sillon jos on oikeesti tosi kyseessä eikä mitään muuta vaihtoehtoja, mut se ettei tarvii pelätä koko aikaa ku voi tarvittaessa edes jotenki puollustautuu on aika jees...

Muista vaan sanoa ettei kerro siitä muille (ettei kaverit vaikka ota sitä ja päätä testailla toisiinsa) ja jotenki saada ymmärtämään että se on vaan varmuuden vuoks mukana.

Toivottavasti muittenkin vanhemmat (varsinkin nuorten tyttöjen) tajuaa että vaikka mahollisuus et jotain tapahtuu on pieni, ei menetä mitään sillä et on varautunu pahimpaan. Koska jos se pahin tapahtuu omalle kohalle, katuu varmasti koko loppuelämänsä ettei ottanu ees jotain suojaa mukaan, millä ois mahollisesti voinu pelastaa tilanteen.

N19 helsingistä, levottomasta lähiöstä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ostaisi tyttärelleni tuota, hän voi käyttää sitä väärin.

Et osta tyttärellesi turvahälytintä tai -suihketta, koska ne voivat pelastaa tyttäresi väkivallalta ja loppuelämänsä traumoilta? Simmut auki nyt.

Vierailija

Pippurisumutteet jne koituu yleensä omistajansa pään menoksi. Hyökkääjä yleensä suuttuu vielä enemmän ja jos niihin ei ole lupaa niin käyttäjä yleensä saa kovemman tuomion kuin raiskauksen yrittäjä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten väärin?

Esimerkiksi riidellessä suihkuttaa sitä minun tai jonkun kaverinsa päälle. Hän on hyvin äkkipikainen luonteeltaan ja suuttuessaan on rikkonut tavaroita ja joskus käynyt päälle.

Vierailija

Mitä luulette kumpi on heikompi osapuoli, 15v vai se päälle käyvä? Todennäköisesti se on sen 15 veen silmissä ollen näin vielä vähän helpompi uhri. Miettisin vielä...

Vierailija

Pengoit siis sun tyttären reppua ilman lupaa? Siis ei vittu sitten ihmettelette miksi lapset vihaa teit..Mä oisin vetäny tost ihan vitun kovat raivarit. MUN TAVAROITA EI SAA PENGKOA!

N14

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten väärin?

Esimerkiksi riidellessä suihkuttaa sitä minun tai jonkun kaverinsa päälle. Hän on hyvin äkkipikainen luonteeltaan ja suuttuessaan on rikkonut tavaroita ja joskus käynyt päälle.

Ahas, ei siis normitapaus. No turvahälytin on sitten järkevämpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pengoit siis sun tyttären reppua ilman lupaa? Siis ei vittu sitten ihmettelette miksi lapset vihaa teit..Mä oisin vetäny tost ihan vitun kovat raivarit. MUN TAVAROITA EI SAA PENGKOA!

N14

LOL @ N14

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pippurisumutteet jne koituu yleensä omistajansa pään menoksi. Hyökkääjä yleensä suuttuu vielä enemmän ja jos niihin ei ole lupaa niin käyttäjä yleensä saa kovemman tuomion kuin raiskauksen yrittäjä

Pippurisumute on laiton, turvasuihke ei ole. Totta, että turvasuihke voi vain ärsyttää, hälytin luotettavampi.

Vierailija

Sen sumutteen esille kaivaminen jostain repusta tai käsilaukusta vie sen verran paljon aikaa, että sen hyöty hyökkäyksessä joka yleensä tulee yllätyksenä, on nolla. Lisäksi sitä olisi hyvä osata myös käyttää ettei käänny itseään vastaan. Ihan turha kapine, luo vaan väärää turvallisuudentunnetta.

Vierailija

Nuo sprayt ovat nimenomaan vaarallisimpia käyttäjän itsensä kannalta. Mieshän tempaisee tuollaisen tytön kädestä ja kaasuttaa häntä naamaan sillä todella helposti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat