Vierailija

Olin ajatellut että nyt vähän myöhempään valvoisi mutta aamulla lahjat on kuusen alla, niitä kiire availemaan..?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hahhaa, kävin vähän aikaa pötköttelemässä vieressä ja kertoi menevänsä nukkumaan siksi että "äiti saa rauhassa tehdä joulujärjestelyjä" :D ap

Vierailija

Miten teillä teinit sitten yleensä menee nukkumaan? Mitä tarkoittaa "ihan ilman mitään"? Ilman iltapalaa? Ei kai nyt teinien nukkumaan menon kanssa tarvitse minkäänlaista vääntöä käydä? Tai siis ei ainakaan minun ole tarvinnut.

t. Yhden teinin ja yhden aikuisen lapsen äiti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten teillä teinit sitten yleensä menee nukkumaan? Mitä tarkoittaa "ihan ilman mitään"? Ilman iltapalaa? Ei kai nyt teinien nukkumaan menon kanssa tarvitse minkäänlaista vääntöä käydä? Tai siis ei ainakaan minun ole tarvinnut.

t. Yhden teinin ja yhden aikuisen lapsen äiti

Kyllä meillä yleensä joudutaan sanomaan useamman kerran nukkumaan menemisestä eli nyt meni ihan oma-aloitteisesti. Ja ilman iltapalaa kun söi pizzan seitsemältä. ap

Vierailija

Oikea vastaus on se että, kun nukkuu niin aamu tulee äkkiä. Kyllä ne teinit meilläkin lahjojansa odottaa. Tietävät mitä saavat, se ei nyt niin kiva ole. Ostetaan aina toivelahjat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat