Mistäs nyt tuulee kun teini meni nukkumaan ihan ilman mitään.
Olin ajatellut että nyt vähän myöhempään valvoisi mutta aamulla lahjat on kuusen alla, niitä kiire availemaan..?
Kommentit (15)
Yrittää olla oikein kiltti kuuriluontoisesti, kun vielä ehtii. :)
Aikoo varmaan karata poikaystävää tapaamaan kun talo hiljenee ja menevät yhdessä grillille?
Haluaa rauhassa rinkat pitkän kaavan mukaan
Vierailija kirjoitti:
Haluaa rauhassa rinkat pitkän kaavan mukaan
Runkata siis
Voi olla että väsynyt vanhempien tappeluun ja joulustressiin?
Joko tehnyt pahojaan, tai joulupukki jännittää.
Hahhaa, kävin vähän aikaa pötköttelemässä vieressä ja kertoi menevänsä nukkumaan siksi että "äiti saa rauhassa tehdä joulujärjestelyjä" :D ap
Miten teillä teinit sitten yleensä menee nukkumaan? Mitä tarkoittaa "ihan ilman mitään"? Ilman iltapalaa? Ei kai nyt teinien nukkumaan menon kanssa tarvitse minkäänlaista vääntöä käydä? Tai siis ei ainakaan minun ole tarvinnut.
t. Yhden teinin ja yhden aikuisen lapsen äiti
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä teinit sitten yleensä menee nukkumaan? Mitä tarkoittaa "ihan ilman mitään"? Ilman iltapalaa? Ei kai nyt teinien nukkumaan menon kanssa tarvitse minkäänlaista vääntöä käydä? Tai siis ei ainakaan minun ole tarvinnut.
t. Yhden teinin ja yhden aikuisen lapsen äiti
Kyllä meillä yleensä joudutaan sanomaan useamman kerran nukkumaan menemisestä eli nyt meni ihan oma-aloitteisesti. Ja ilman iltapalaa kun söi pizzan seitsemältä. ap
Oikea vastaus on se että, kun nukkuu niin aamu tulee äkkiä. Kyllä ne teinit meilläkin lahjojansa odottaa. Tietävät mitä saavat, se ei nyt niin kiva ole. Ostetaan aina toivelahjat.
Lounaasta tuulee.