Vierailija

Kuka oikeasti muka jaksaa joka päivä hampaat pestä? Mä pesen 2 kertaa viikossa ja hyvässä kunnossa on. Eikä ole edes ikänä reikiä hampaissa.

Kommentit (20)

Vierailija

Kaikki ne joilla on järki päässä. Oletko vakavasti sairas, kun et jaksa pestä hampaita? Vai oletko vain laiska (jos, niin miksi et myönnä sitä)?

Googlaa vaikka parodontiitti, se saattaa piristää sinua sen verran, että "jaksat" harjata hampaasi. Hampaiden kunto voi nimittäin näyttää hyvältä, mutta totuus saattaa olla ihan toisenlainen .... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä tunnustan: nyt kun olen ollut vauvan kanssa kotona vuoden päivät niin en enää ole jaksanut pestä aamuin illoin niin kuin ennen. Suihkussakaan en käy enää kuin joka toinen päivä, hampaat pesen samalla + silloin kun lähden jossakin käymään. Hyi mua :(

Vierailija

Mä pesen aamuin ja illoin. Ja kuvittelen, että useimmat ihmiset pesee vähintään kerran päivässä hampaat ja opettavat saman tavan lapsilleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan suu haisee hyvältä..

Ei ole muut ainakaan valittanut hajusta. Tupakkia poltan askin päivässä myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan suu haisee hyvältä..

Ei ole muut ainakaan valittanut hajusta. Tupakkia poltan askin päivässä myös.

Hyi saatana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä tunnustan: nyt kun olen ollut vauvan kanssa kotona vuoden päivät niin en enää ole jaksanut pestä aamuin illoin niin kuin ennen. Suihkussakaan en käy enää kuin joka toinen päivä, hampaat pesen samalla + silloin kun lähden jossakin käymään. Hyi mua :(

Ja kohta sää oot täällä ihmettelemässä, että miksei mies enää halua sua :D

Vierailija

No sä haiset sitten kaiken kaikkiaan niin pahalle, ettei suuhygienialla vissiin ole enää merkitystä. Mä pesen vähintään 2xpäivässä, usein kolme.

Vierailija

Mä pesen myös 2 kertaa päivässä hampaat. Ap, sun henki taitaa haista mätänevältä raadolta tai jotain semmosta. Se on joka päivä, ei jokapäivä, apinaaaaaaaaa!!!!! :)

Vierailija

Pesen hampaani kerran vuodessa, aina uutena vuotena. Kävin kesällä hammaslääkärissä, edellisestä kerrasta oli vierähtänyt kaksikymmentä vuotta. Silti ei reikiä eikä hammaskiveä. Hammaslääkäri sanoi, ettei ole pitkään aikaan nähnyt näin hyvähampaista ihmistä.

Vierailija

Mä pesin ennen 2 x päivässä, mutta lasten tultua en enää jaksa pestä aamuisin. Olin noin 40 kun luovuin toisesta kerrasta. Saa nähdä, miten käy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat