Onkohan kaupoissa suklaat jo -50%
Kommentit (24)
Olen käynyt tänään Lidlissä, Smarketissa, K-citymarketista, K-supermarketissa, Prismassa,ei mitään kunnon tarjouksia, paitsi lohen sain puoleen hintaan Smarketista.
T. Lidl-mies
No ei oo. K-kaupassa olevinaan joku tarjous, kolme pakettia näitä kääresuklaita 11,50 e. Jos ei voi kolmee pakettia kympillä myydä, niin en todellakaan osta. Toivottavasti suklaata tulee muualta, haluan sitä kuitenkin jouluna syödä.
Osta vaan puolet, jos on normaalihintaista.
Parhaan tarjouksen suklaasta sain Tokmannilta, 320g Fazerin siniset ja geisha konvehdit hintaan 9 €/3 boksia.
T. Lidl-mies.
Suklaahyllyssä ei ollut yhtään pakettia jäljellä pari tuntia sitten.
Mitkä suklaat? Kaupassa oli vain tyhjää hyllyä aamulla tarjolla. Pah!
Kävin tänään prismassa ja Tokmannilla ja ei tod. ole suklaat tarjouksessa.
Tikkurila. S marketissa oli:) tosin suurin osa jo mennyt
Ei tarjouksessa, vaan loppu. Tampereen marketeista.
Tänään ostin citymarketista kärryllisen joulusuklaata -50%
Ei ollut ainakaan valintatalossa ei eikä s-marketissa tunti sitten.
Mä ostin ennen kaikki suklaat aattona, kun olivat heti tarjouksessa -50%. Nykyään juuri minnekään ei tule ainakaan joulukuun aikana tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin ennen kaikki suklaat aattona, kun olivat heti tarjouksessa -50%. Nykyään juuri minnekään ei tule ainakaan joulukuun aikana tarjoukseen.
Sama juttu ja tänä vuonna kaupoissa oli suklaat loppu jo eilen. Tilanneet aikaisempia vuosia vähemmän?
Harmi jos loppuu. Olen yleensä ostanut uudeksi vuodeksi alejoulusuklaita. Meidän kaupoissa oli vielä herkkuja jäljellä.
Ei ne suklaat välttämättä ole loppuneet. Halutaan vaan luoda mielikuva niukkuudesta, joka on syy korkeisiin hintoihin.
Meidän paikallisessa Prismassa ja Cittarissa suklaahyllyt olivat ihan tyhjiä. Siwasta löysin muutaman rasiallisen normaalihintaista suklaata. Eipä ole ennen näin käynyt...
No ei todellakaan.