Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin n. 60 000€ ulosotosta eroon!

Vierailija
23.12.2015 |

Minulle yllättävässä riita-asiassa, joka tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, oikeus määräsi n. 60 000€ korvaus ja oikeuskäyntikuluja, minulle pieneläkeläiselle summa oli täysin ylipääsemätön, mutta päästiin kuitenkin riidassa sovintoon paljon pienemmästä summasta ja kaikki oikeudenkäyntikulut jäi valtion maksettavaksi ja sukulaisen avulla pääsin koko korvaussummasta eroon, nyt voin hengähtää vapaasti ja viettää kevein mielin Joulua!
Ihmeiden aika ei ole ohi, siispä kaikille av-mammoille, isille, tytöille, pojille, tädeille, sedille, mummoille ja papoille OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Ihanaa joulua sinulle :)

Vierailija
2/6 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Ihanaa joulua sinulle :)

Kiitos samoin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Iloista joulua!

Vierailija
4/6 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Iloista joulua!

Sitä samaa sinulle, KIITOS! :)

Vierailija
5/6 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolme vuotta täysin lamaantuneeessa tilassa ja minulle tuli myös paljon fyysisiä kipuja ja psyyke myös meinasi kokonaan romahtaa, mutta sovinnon jälkeen olo on ollut paljon parempi ja askelkin keveä ja olenkin aloittanut taas uudestaan liikunnan ja myös henkisesti olen palaamasaa normaaliin tilaan! Nyt vain toivon että saisin joskua toteuttaa suuren unelmani ajaa autolla läpi Yhdysvaltojen, Los Angelesista Miamiin ja käydä matkalla jossain mustien seurakunnassa kuuntelemassa kun he laulavat gospelia.

Vierailija
6/6 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ollut syyllinen ei sulla mitänä hätää ollutkaan. Luuletko että oikeudessa heitetään päätökset arvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan