Vierailija

Alkaako nuolla, panna puolikovalla munalla vai mitä?

Pitäisikö mielestänne miehen ryhtyä tai yrittää ryhtyä seksiin jos ei niin kauheasti paneta mutta vaimo haluaisi saada seksiä? Mitä ajattelet miehistä jotka eivät ryhdy tai pysty seksiin vaikka olisi naista tarjolla?

Kommentit (16)

Joopajoo1

Ihan hyvin. Kyllä se halu sieltä tulee, kun vähän aikaa suostuttelee. Ei ala nuolemaan tai panemaan puolikovalla (what?? kai nyt ensin vähän esileikkiä on, ettei tarvise kenenkään puolifiiliksissä lähteä panemaan..). 

Meillä molemmat muuttavat helposti mielensä, mitä tulee seksin harrastamiseen ja vaikka siihen, että joskus nukkuisi mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen saanut palstalla aiemmin haukut siitä millainen pihtaava lehmä olen ja saanut toivotukset että toivottavasti tulen raiskatuksi kun en anna jos ei haluta, mutta pysyn kannassani myös sukupuolten ollessa näin päin - en minä ainakaan haluaisi panna jos mies ei halua. 

Se on tietty eri asia että joskus toinen saattaa sanoa että juuri nyt ei ole fiilistä mutta sitä voisi yrittää herätellä. Silloin se on mielestäni sen vähemmän halukkaan päätettävissä että mistä olisi apua. Nuoleminen ja puolikovalla paneminen eivät ole meillä se ratkaisu, vaan minä teen asioita joita mies toivoo.

Vierailija

Mun mies ei ole erityisen innokas.. Olen tullut siihen lopputulokseen, että en sytytä. En muista kuin yksittäisen kerran, jolloin olisi halunnut aidosti. Ei puhu seksistä minulle tai näe minua puheissa seksikkäänä. Olen melkoisen varma, että haluja hänellä olisi jonkun muun kanssa enemmän. Ja on tää jo vaikuttanut minuun, en tunne itsekään enää halua miestä kohtaan. Ilman latausta ollaan lähinnä kavereita. Itse olen lähtenyt mukaan kun pyytänyt..

Vierailija

Kun on tiedossa, että miehellä on haluttomuutta, niin on kyllä tosi vaikeaa kaivaa itsestään se itsetunto ja rohkeus että yrittää lämmitellä toista, tietää samalla että ei välttämättä taaskaan saa... sitten vasta onkin isku päin näköä kun yrittää kiehnätä eikä siltikään lähde. Äääh :/ Olis kiva joskus itse kokea tuo haluttomuus, nyt kun on niin kovin vaikea ymmärtää ettei joku haluaisi edes oman rakkaan vuoksi vähän uhrautua.

Marika

No meillä minä levittelen persettä miehen edessä jos katsoo sohvalla telkkua. Vähän kun nuolettaa persettä ni kyllä se sitten innostuu.

Jos annan sen nussia mun kurkkua eli käyn polvilleen sängyn tai sohvan viereen ja se siitä nussii mun kurkkua niin että meikit valuu, ei oo tosta koskaan kieltäytyny. Pitää vaa varoo ettei oksennus lennä tossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun on tiedossa, että miehellä on haluttomuutta, niin on kyllä tosi vaikeaa kaivaa itsestään se itsetunto ja rohkeus että yrittää lämmitellä toista, tietää samalla että ei välttämättä taaskaan saa... sitten vasta onkin isku päin näköä kun yrittää kiehnätä eikä siltikään lähde. Äääh :/ Olis kiva joskus itse kokea tuo haluttomuus, nyt kun on niin kovin vaikea ymmärtää ettei joku haluaisi edes oman rakkaan vuoksi vähän uhrautua.

Ajattelet varmaan samoin naisista, että kyllä miehelle on velvollisuus antaa. Vaikka vähän kuivana painelisi, vaimo kyynelissä pää sivussa ja kuollut katse silmissä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ajattelet varmaan samoin naisista, että kyllä miehelle on velvollisuus antaa. Vaikka vähän kuivana painelisi, vaimo kyynelissä pää sivussa ja kuollut katse silmissä...

En nyt sanoisi sitä ihan noin kuitenkaan. Silloin miettisin, missä ihmeessä on vika jos oman rakkaan rakastelu aiheuttaa kyyneliä ja tunteettomuutta. Sen tähden juuri sanoinkin, että haluaisin kovasti ymmärtää paremmin tuota haluttomuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi sitä ihan noin kuitenkaan. Silloin miettisin, missä ihmeessä on vika jos oman rakkaan rakastelu aiheuttaa kyyneliä ja tunteettomuutta. Sen tähden juuri sanoinkin, että haluaisin kovasti ymmärtää paremmin tuota haluttomuutta.

Seksiin pakottaminen tai siihen maanittelu on sitä kun viedään pois oma itsenäisyys ja päätäntävalta sekä inhimillisyys. Miehelläkin on sellainen, jos miestä ei haluta, ei hän todellakaan halua olla mikään kävelevä kyrpä aivottomalle naiselle joka ei tajua miehensä tunteita.

realisti

Voin miehenä antaa omasta näkökulmastani vastauksen tähän. Itsellä on aika harvoin tilannetta ettei seksi kiinnosta, joskus harvoin on vaan liian väsynyt tai jotain ja vielä kun ainakin meillä itse yhdyntä osuus on aikalailla minun vastuullani eikä homma hoidu varsinkaan väsyneenä millään parin minuutin nylkytyksellä. Tällöin se seksiin ryhtyminen tietää ainakin noin vartin aktiivista puuhastelua minun osaltani mikä voi väsyneenä tuntua aika kovalta suoritteelta.

Kuitenkin jos ei mieti tuota jaksaa vai eikö jaksaako hommaa vaan ilmoittaa vaan, että jos haluat seksiä niin saat ottaa alkuun kyllä vähän suihin. Viimeistään siinä parin minuutin imuttelun jälkeen rupeaa se pillu kiinnostamaan melko voimakkaasti ja siittä se sitten lähteekin.

Eli ei muuta kuin rohkeasti muna suuhun niin eiköhän siittä kukatahansa terve mies innostu.

Vierailija

Kun olen ollut parisuhteessa, niin ei yhdenkään miehen kanssa mitenkään ja sekös vituttaa. Minä suostun ainakin aina, kun mies haluaa, koska siinä yleensä himot heräävät aktin aikana. Koskakohan vastaan tulisi mies kenellä edes olisi yhtä suuret halut kuin itselläni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat