Vierailija

Mielestäsi?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei kuulu. Mutta onhan se ihanaa käydä yhdessä suihkussa ja pestä toinen ja rakastella... Tosin suihkunurkkaus on ahdas, suihkuja on vain yksi ja olemme eri pituisia. Eli käytännössä yhteissuihkuissa tulee vähän vilu, kun lyhyempi osapuoli jää välillä ilman lämmintä vettä. Välillä saippuavedet roiskuu ikävästi pitkän miehen peseytyessä vieressä/ylempänä ...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu. Mutta onhan se ihanaa käydä yhdessä suihkussa ja pestä toinen ja rakastella... Tosin suihkunurkkaus on ahdas, suihkuja on vain yksi ja olemme eri pituisia. Eli käytännössä yhteissuihkuissa tulee vähän vilu, kun lyhyempi osapuoli jää välillä ilman lämmintä vettä. Välillä saippuavedet roiskuu ikävästi pitkän miehen peseytyessä vieressä/ylempänä ...

Rakastella... Hyi!

suihkumies

Mitkä suihkuajat?
minä ainakin käyn mielelläni naisten kanssa suihkussa,pesen aina naisen tissit,selän,perseen,pillun ja paneminenkaan ei ole huono idea,tykkään myös jos nainen painaa rinnat mua vasten ja runkkaa samalla kullia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se on kyllä aika hankalaa jos on vaan yks suihku.

Miten niin? Silloinhan nimenomaan käydään yhdessä suihkussa jos ei toista ole... Hehe.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitkä suihkuajat?
minä ainakin käyn mielelläni naisten kanssa suihkussa,pesen aina naisen tissit,selän,perseen,pillun ja paneminenkaan ei ole huono idea,tykkään myös jos nainen painaa rinnat mua vasten ja runkkaa samalla kullia.

Sulla on varmaan ihana kulli.
N28

Vierailija

Joskus suhteen alussa käytiin, nykyään kun on kolme lasta joista kaksi alle 2v niin ihan mahdoton ajatus että yhdessä mentäisiin viettämään kiihkeää suihkusessiota. Yleensä kun olen suihkussa, mulla on ovi auki ja kuuntelen säilyvätkö muksut hengissä kun on senpäiväinen meno.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat