Vierailija

Eli eilen nousin kahden koirani kanssa taajamajunaan (ei siis varattuja istumapaikkoja). Koko vaunu oli aivan täynnä ja menin sitten istumaan yhtä n. 60-vuotiasta naista vastapäätä. Heti alkaa kamala valitus siitä ettå hän on kamalan allerginen ja minun pitäisi mennä koirineni pois. Huomautin, että tämä on lemmikkivaunu ja junassa on viisi muuta vaunua, joissa lemmikit eivät ole sallittuja - eikö sinun siis kannattaisi vaihtaa paikkaa? No nainen sanoi ettei todellakaan vaihda paikkaa kun päätepysäkiltä asti on siinä istunut ja marttyyrimaisesti totesi, että hän saattaa saada sitten kamalan astmakohtauksen, ja jos en auta häntä antamalla astmapiippua niin se on rikos.
Koko matkan hän niiskutti tosi suurieleisesti, mutta ei saanut kyllä mitään astmakohtauksia.

Kaikennäköisiä päivänsäteitä sitä onkin.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kännykkäkamera esiin ja valokuva tai video.

Kuvaamistahan ei laki kiellä. Julkaisun kieltää, mutta jääpähän kakkapäävalittajalle ikävä olo kun ei tiedä koskaan kuka noudattaa lakeja ja kuka niitä kiertää.

Minä kuvaan kaiken. Veemäiset asiakaspalvelijat, liikennesääntöjä rikkovat idioottikuskit, idioottipyöräilijät ja idioottikävelijät. Inisevät kanssaihmiset. Kummasti kuvaamissessio saa ihmiset mietteliäiksi. Useimmat kuvat hävitän tietty saman tien. Mutta voihan olla että joku jää pyörimään vahingossa jonnekin.

Vierailija

Mä olisin sanonut sille että en jaksa kuunnella sun kitinääsi, ole hiljaa jos et voi poistua lemmikkivaunusta. Mua oikeesti vituttaa tollaset ihmiset.

Vierailija

Minä taas näin vähän aikaa sitten tapauksen, jossa nainen änkesi ison koiransa kanssa taajamajunan ei-lemmikkejä -kyltillä varusteettuun vaunuun, ja parkkeerasi siihen välikköön, joka on tarkoitettu esim. lastenvaunuille. Alkoi kovaan ääneen paheksua, kun ihmiset eivät anna hänelle ja koiralle tilaa, kun kyseessä on koirapaikka. Hänelle sitten kerrottiin, että kyseiseen vaunuun ei saa tuoda koiria, mutta ei suostunut uskomaan (tai katsomaan seinälle, missä kieltomerkki), jankkasi vain "tämä on koirapaikka, tämä on koirapaikka".

Et kai ollut sinä, ap?

Vierailija

Olisin vastannut, että jos saat astmakohtauksen, se on käytännössä itaemurhan yritys enkä aio estää sitä, että hellurei, typerä lehmä.

Vierailija

Heh, mä olen nähnyt kerran vähän vastaavan tapauksen. Oli tosi täysi taajamajuna välillä Tre-Hki, kun kyytiin tulee joku nainen isohkon koiran kanssa. Jää sitten istumaan käytäväpaikalle ja koira siihen osittain käytävälle, osittain naisen jalkojen päälle. Joku oikein nirppanokkaisen näköinen keski-ikäinen matami kysyy nyrpistellen, että "ettekö todellakaan voi mennä minnekään muualle". Koiranomistajanainen toteaa ihailtavan napakasti, että ei, me ei voida mennä minnekään muualle mutta sä onneksi voit :D 

Vierailija

Ihan selvästi provo taas tämäkin, tuossa astmakohdassa alkoi nimittäin mennä överiksi. Miksi täällä lietsotaan aina ja iänkaikkisesti tätä vihaa? :( En oikeassa elämässä juuri koskaan kohtaa ihmisiä, jotka olisivat erityisen vihattavia tai aivan mahdottoman hankalia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taas näin vähän aikaa sitten tapauksen, jossa nainen änkesi ison koiransa kanssa taajamajunan ei-lemmikkejä -kyltillä varusteettuun vaunuun, ja parkkeerasi siihen välikköön, joka on tarkoitettu esim. lastenvaunuille. Alkoi kovaan ääneen paheksua, kun ihmiset eivät anna hänelle ja koiralle tilaa, kun kyseessä on koirapaikka. Hänelle sitten kerrottiin, että kyseiseen vaunuun ei saa tuoda koiria, mutta ei suostunut uskomaan (tai katsomaan seinälle, missä kieltomerkki), jankkasi vain "tämä on koirapaikka, tämä on koirapaikka".

Et kai ollut sinä, ap?

No siinä tapauksessa myös ne samassa vaunussa olleet lemmikinomistajat olisivat myös erehtyneet vaunusta. Oli nimittäin kaksi kissaa ja 5-6 muuta koiraa myös siellä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat