Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei tsiisus aaaaaa ihanaaa hihigihihi ei oo totta! Huomenna syödään meinaan niin että housut ratkeaa ahihihii paitsi jos laitan hameen mutta niin siis JOULU JOULU OVELLA JO ONNN!!!!!!!! PIMEÄN TALVEN KOHOKOHTA JA VALO :------) EI HIMPSKATTI SENTÄÄN SE ON JO HUOMENNA!!!!!!! HOO UU OO ÄM EE ÄN ÄN AA!!!!!!! En voi uskoa tätä todeksi! Voitteko kuvitella???? VOI JUKU!! JOULU!!!!!!!! JIIIIHAAAAAAAA :) :) AHAHAHAH HIHIHIIHIHIHHIII OON NIIN ONNELLINEN! I morgon suomenruotsalaiset!!!! I morgon!!! Saankohan unta kun jännittää.... :) HAAAAA JOULU!!

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllähän se todella mukavalle tuntuu, aloin jo leipoo ensimmäistä kakkua, päivä menee joululauluja kuunnellessa ja keittiössä hääriessä tehden ihania herkkuja! yöllä paistan kinkun. Käydään lasten kanssa kaverikylässä ja sillä välin mies hakee kuusen, mikä sitten koristellaan lasten kanssa kun tullaan kotiin.

Kaikenlaista kivaa tiedossa seuraavat päivät :)

Vierailija

Minä olen sairaalassa loppu vuoden. Vauva haluaa syntyä liian aikaisin. :( Ei ole siis joulua. Tylsää on kun ei saa liikkua. Nauttikaa kun voitte.

Vierailija

Mun joulu alkoi eilen. Kävin loman alkuun katsomassa Tarja Turusta Helsingissä ja nyt lähden kohta junalla kotiin Ouluun joulun viettoon. Eiliseen asti kauhea kiire ja hössötys ja tukka putkella juossut ympäriinsä ja koittanut tehdä miljoona asiaa yhtä aikaa. Eilisen konsertin jälkeen en tehnyt enää muuta kuin menin kotiin, lämmitin saunan ja aamulla nukuin kerrankin pitkään ja nyt lähden kohti juna-asemaa. Mulla on joulu nyt, enkä suostu enää kiirehtimään mitään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä ja tämä hössötys on ohi!!!! <3

Multipeukuttaisin jos voisin!!!!!

Samoin!

Vierailija

Älä HUUDA ap, vaikka jouluhullu oletkin. Tämä kaupallinen hössötysjuhla ja yleinen sianteurastusfestivaali tulee joka helvetin vuosi.

P.S. Jeesus ei syntynyt jouluna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama päivä ja tämä hössötys on ohi!!!! <3

Multipeukuttaisin jos voisin!!!!!

Niin minäkin. Tänä vuonna ei ole yhtään joulufiilistä. Äärimmäinen helpotus mennä joulupäivänä jo töihin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat