Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole valmistautuneet jouluun?

Vierailija
22.12.2015 |

Itse olen töissä ensimmäistä kertaa jouluna, viimeinen lähihoitajan sijaisuus ennen kuin alan tehdä sairaanhoitajan työtä. No, minä ja mies ollaan molemmat jouluaattona ja -päivänä töissä. Mies on lisäksi ulkomaalainen, joten hän ei ole tottunut viettämään suomalaista joulua. Nyt sitten päätettiin, että pöh, laitetaan perusruokaa (okei, porkkana- ja maksalaatikon ostin) sillä kaksi ihmistä ei saa syötyä isoa kinkkua eikä pakkasessa ole niin paljoa tilaa. Kuusta ei ole, eikä itse asiassa koristeitakaan. Ei jouluvaloja eikä joulumusiikkia ole tullut kuunneltua. Sisarusten kolmelle lapselle ostin lahjat sekä miehelle, mutta näihinkin ostoksiin kului noin 45 min. Musta joulu vaikuttaa asiaan myös, ei kyllä joulumieltä ole noussut yhtään. Onko muita, jotka syystä tai toisesta ei ole tänä jouluna kummoisia juhlijoita? Hassulta tuntuu, sillä 20 edellistä joulua on vietetty perinteisin menoin perheen kanssa (vanhempien ja sisarusten siis).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Masennus ottaa voiton. Ei jaksa laittaa joulua tähän kämppään, eikä olisi edes tuttuja käymään. Joten samapa tuo..

Vierailija
2/3 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi ostaa ruokaa, sitä on jonkin verran - siis valmisruokia, puuroja myöten. Ei kinkkua enkä jaksa tehdä mitään. En ole siivonnut. Väsyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi. Olen kuumeessa enkä jaksa panostaa, tosin en ole jouluintoilija muutenkaan, joten ei niin väliä. Mies on enemmän jouluihminen, mutta se päätti alkaa ryypätä, joten en tiedä tuleeko siitä sen joulun laittamisesta mitään, todennäköisesti ei. Eli näköjään luvassa tavallisia vapaapäiviä kännisen miehen kanssa. Jos tauti helpottaa, voisin edes hakea itselleni vähän suklaata huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän