Vierailija

Siinäpä se otsikossa lukeekin eli mitä tapoja/ominaisuuksia miehelläsi on, mitkä ovat jollain tapaa epämiehekkäitä/naisellisia? :)

Omani ei seuraa lainkaan urheilua missään muodossa. Itse taas olen kova penkkiurheilija, erityisesti intohimoinen futisfani. Mies sitten aina kyselee minulta, mitä esim. Olympialaisissa on tapahtunut tai vaikka miten Valioliigassa on mennyt, että pystyy töissä kahvipöydässä juttelemaan.

Sivut

Kommentit (192)

Vierailija

Mun mies ei paljon ulkonäköönsä satsaa (toki on perussiisti), mutta tykkää ihan hirveästi, jos teen hänelle kasvohoidon tai jalkahoidon. Ulkomailla reissatessamme käy myös kosmetologin tekemissä hoidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei paljon ulkonäköönsä satsaa (toki on perussiisti), mutta tykkää ihan hirveästi, jos teen hänelle kasvohoidon tai jalkahoidon. Ulkomailla reissatessamme käy myös kosmetologin tekemissä hoidoissa.
Minunkin mies tykkää noista, kuten myös käsihoidoista ja kermapiirakoista.

Vierailija

MInäkään en seuraa urheilua, koska lapsuudenperheessä kaikki naiset seurasivat. Eli siinä mielessä se ei ole kovin epämiehekästä. Alapeukkuja odotellessa.

Vierailija

Jos jotain olen tältä palstalta oppinut, niin sen että sukupuoliroolit ovat pahasta vain silloin, kun ne ovat naisten kannalta epäedullisia. Muuten niillä voi mässäillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos jotain olen tältä palstalta oppinut, niin sen että sukupuoliroolit ovat pahasta vain silloin, kun ne ovat naisten kannalta epäedullisia. Muuten niillä voi mässäillä.
Naisvihaajalla ei ole mitään varaa tulla tänne itkemään.
Olet miljoona kertaa pahempi kuin kukaan palstan naisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaajalla ei ole mitään varaa tulla tänne itkemään.
Olet miljoona kertaa pahempi kuin kukaan palstan naisista.

Kun itse asiaa ei osata kommentoida, täytyy kommentoida muita keskustelijoita. Av ei petä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei ihmiset please, ollaan nyt pilke silmäkulmassa eli ei oteta tätä niin vakavasti. Kaikki ihmiset on yksilöitä.
Ap
Kyllähän nyt voi pilke silmakulmassa, kun kohdistuu miehiin. Naisista samanlainen, niin tulee itkupotkuraivarit ja alkaa miesten syyllistäminen saman tien.

Vierailija

Pelkää hämähäkkejä. Huutaa minut paikalle kun näkee hämiksen. Sitten minä saavun paikalle valkoisella ratsulla ja pelastan hänet. :)

Vierailija

Ostan sille semmoisia oikein pehmeitä naisten yöhousuja kun mulla oli semmoset ja sitten mies alkoi valittamaan kun miehile eitehdä mitään pörröisen pehmeää. Olen viidet tämmöiset pehmeät hempeän väriset housut miehelle ostanut. Hauskan näköisethän ne vaaleanpunaiset pörröiset housut on miehen päällä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat