Jos menet johonkin tapahtumaan, iso konsertti tai mikä tahansa ulkotapahtuma, niin mitä teet jos tulee pissahätä tai iso hätä. Miten ja minn
Jos menet johonkin tapahtumaan, iso konsertti tai mikä tahansa ulkotapahtuma niin mitä teet jos tulee pissahätä tai iso hätä. Miten ja minne menet hoitamaan tarpeesi? Tuskin kenelläkään on vaippaa. En todellakaan ymmärrä. Itse en pystyisi olemaan montaa tuntia ilman vessassakäyntiä. Paikaltaan ei voi eikä tuskin edes pääse lähtemään minnekään.
Kommentit (11)
No varmistan ennen menemistä että hoidan vessaasiat. Jos taas olisi joku ongelma etten voi olla varma vatsani ja rakkoni toiminnasta niin hakeutuisin lähelle vessoja/varmistaisin niihin pääsyn tai en menisi tuollaiseen tilaisuuteen.
Tätä samaa mietin usein lomalla että missä ihmiset käyvät vessassa, täytyy aina etsiä jokin kauppakeskus tms. Onneksi nykyään on google Maps niin voi hakea yleisiä vessoja mutta aikaisemmin ollut todella vaikea löytää.
Kyllä ainakin yhdeltä ihmiseltä olen kuullut että on käyttänyt jossain festareilla housuvaippaa.
Vierailija kirjoitti:
Niissä tapahtumissa on yleensä vessat jossain. Itse katson aina ekaksi missä. Sitten kun tulee hätä menen sinne. Toki pyrin käymään vessassa ennen sinne tapahtumaan menoa, ettei heti tarvitse mennä vessaan.
Tuntuu ihan mahdottomalta päästä valtavan ihmismassan läpi jonnekin vessaan ja palata takaisin samalle paikalle josta lähti. Kun telkussa näytetään tapahtumia niin ei niissä näe että jotkut olisivat liikkeellä vaan kaikki näyttävät pysyvän vain paikallaan.
Kannattaa juoda vähemmän ennen menoa. Tietysti sen verran ettei taas tule huono olo.
Ja jos nyt on herkkä vatsa niin välttää kaikkea mikä voi saada aikaan ylimääräistä toimintaa.
Joskus on tapahtumia missä ihmiset odottaneet sisäänpääsyä koko yön ja jo edellisestä päivästä. Ei mitään tajua miten hoitavat vessa-asiat. Eivät he paikaltaan voi minnekään mennä - paikka lähtis.
Eikö kukaan osaa sanoa mitään? Kaikilla vaipat päällä mutta kukaan ei halua paljastaa ja puhua asiasta. Onko saatavissa jotain festarivaippoja aikuisille ja teineille?
Usein kun jonotetaan päiväkausia keikalle, ei paikkaansa menetä, vaikka kävisi vessassa. Nykyään ensimmäiset jonottajat saavat joissain keikkapaikoissa jopa jonotusnumeron.
Jos itsellä on tarve päästä lavan eteen, käyn juuri ennen sinne menemistä vessassa ja päivän juomiset minimiin. Ei missään nimessä alkoholia tai muita diureetteja. Näin pärjään muutaman tunnin odotuksen ja keikan. HUOM! Ei saa aiheuttaa itselleen nestehukkaa eli järki käteen. Jos en pärjäisi ja lavan eteen olisi päästävä, käyttäisin vaippaa. Vielä ei ole tarvinnut.
Niissä tapahtumissa on yleensä vessat jossain. Itse katson aina ekaksi missä. Sitten kun tulee hätä menen sinne. Toki pyrin käymään vessassa ennen sinne tapahtumaan menoa, ettei heti tarvitse mennä vessaan.