Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tunsit olevasi liian vanha pukeutumaan "teinien vaateliikkeiden" vaatteisiin?

Vierailija
22.12.2015 |

Saat määritellä teinien vaateliikkeet itse miten haluat.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. teinivaateliikkeistä voi löytyä ihan ajattomia ja tyylikkäitäkin vaatteita silloin tällöin, mutta nyt vähän vanhempana kun työssäkäyvänä olen paremmassa taloudellisessa tilanteessakuin opiskelijana, valitsen suosiolla kalliimpia ja laadukkaampia merkkejä. Vaatteita ei tarvitse ostaa yhtä paljon kuin ennen vaan harkiten ja valikoiden kalliimpia tuotteita vuosiksi eteenpäin. Kertakäyttökulttuuri ahdistaa!

Vierailija
22/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tykännyt adidaksesta ja nikesta. Ne on kalliita mut tosi laadukkaita ja upeita vaatteita. Merkki kertoo että et oo kuka vaan ja teinit pyrkii ostaa samaa. Se menee niin päin et ne haluaa olla me. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään liikettä en ole kokonaan hylännyt, mutta tyylini alkoi muuttua aikuisempaan suuntaan noin 30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.

Kylläpä kommenttini oli saanut alapeukutuksia ja kielteisiä vastauksia. Ap kysyi henkilökohtaisia kokemuksia ja sellaisista minä kerroin. En mitenkään vihjannut, että muiden tulisi käyttää samanlaisia vaatteita kuin minun. Itse nyt vain koin omalla kohdallani kolmenkympin korvilla, että vaatekaappia voisi päivittää aikuisempaan suuntaan jo ihan ammatillisen uskottavuudenkin vuoksi. Samoin iän alkaessa vähitellen näkyä kropassa ja kasvoilla tyylikkäät vaatteet piristävät ilmettä. On tosin sanottava, että klassisen naisellisen tyylin suosiminen tuntuu herättävän Suomessa todella paljon ikävää kommentointia. Sen näkee tästäkin ketjusta. Minä nyt satun tykkäämään hameista ja minusta ne ovat housuja mukavammat päällä, ja korkkarit ovat yksinkertaisesti kauniita. Muut pukeutukoot niin kuin itse haluavat.

Vierailija
24/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa "teinikauppa" josta en enää vuosiin ole ostanut, on H&M. Kyllästyin siihen, että niiden vaatteet menee niin nopeasti pilalle. Joka hemmetin paidassa kiertyy saumat ekassa pesussa ja vaatteet virttyy ja nyppyyntyy muodottomiksi. 25-v. Olis kyllä kivan näköisiä mutta en jaksa sitä laaduttomuutta.

Vierailija
25/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään liian vanha, olen 49-vuotias. Jokaisesta liikkeestä voi löytää jotain sopivaa, se on kokonaisuus mikä ratkaisee, ja miten vaatteet yhdistää.

Samaa mieltä. Siellä näkee vanhempiakin kuin me.

Vierailija
26/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtään liikettä en ole kokonaan hylännyt, mutta tyylini alkoi muuttua aikuisempaan suuntaan noin 30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.

Kylläpä kommenttini oli saanut alapeukutuksia ja kielteisiä vastauksia. Ap kysyi henkilökohtaisia kokemuksia ja sellaisista minä kerroin. En mitenkään vihjannut, että muiden tulisi käyttää samanlaisia vaatteita kuin minun. Itse nyt vain koin omalla kohdallani kolmenkympin korvilla, että vaatekaappia voisi päivittää aikuisempaan suuntaan jo ihan ammatillisen uskottavuudenkin vuoksi. Samoin iän alkaessa vähitellen näkyä kropassa ja kasvoilla tyylikkäät vaatteet piristävät ilmettä. On tosin sanottava, että klassisen naisellisen tyylin suosiminen tuntuu herättävän Suomessa todella paljon ikävää kommentointia. Sen näkee tästäkin ketjusta. Minä nyt satun tykkäämään hameista ja minusta ne ovat housuja mukavammat päällä, ja korkkarit ovat yksinkertaisesti kauniita. Muut pukeutukoot niin kuin itse haluavat.

Ne sun vaatteet on epämiellyttäviä pitää. Se tollanen tyyli kertoo et sä oot alistuva ja ilman omaa tahtoa. Niinkun on sanottu niin transut pukeutuu noin. 

Vierailija
27/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sun vaatteet on epämiellyttäviä pitää. Se tollanen tyyli kertoo et sä oot alistuva ja ilman omaa tahtoa. Niinkun on sanottu niin transut pukeutuu noin. 

Ei varmaan pitäisi lähteä jankkaamaan asiasta, mutta kirjoitin kyllä, että hame on mielestäni housuja mukavampi päällä. Esimerkiksi farkut ovat minusta aika epämukava vaate. Harvoin olen nähnyt transuja kynähameessa, hillityssä paitapuserossa ja mustissa 10 sentin avokkaissa. Paljettimekot ja platformit ovat enemmän transujen tyyliä, ja sellaisia en omista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän