Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä tunsit olevasi liian vanha pukeutumaan "teinien vaateliikkeiden" vaatteisiin?

Vierailija
22.12.2015 |

Saat määritellä teinien vaateliikkeet itse miten haluat.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään liian vanha, olen 49-vuotias. Jokaisesta liikkeestä voi löytää jotain sopivaa, se on kokonaisuus mikä ratkaisee, ja miten vaatteet yhdistää.

Vierailija
2/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaana käyn niissä yhä. Hillitympiä vaatteita voi ostaa, mutta pintaliitomuoti jääköön minun puolestani kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tiennyt että on olemassa teinien vaateliikkeitä. Ei niitä minun nuoruudessani ollut, vai muistanko väärin...

Koskaan en ole harrastanut lantiofarkkuja, mutta napapaitoja kyllä. Silloin 10-20 vuotta sitten. Vaikka en silloinkaan teini ollut.

T. 47 v

Vierailija
4/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään liikettä en ole kokonaan hylännyt, mutta tyylini alkoi muuttua aikuisempaan suuntaan noin 30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.

Vierailija
5/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei koskaan. Mummelityyli ei oo mun juttu eikä tuu olemaan. Ongelma on niihin mahtuminen ja ei niistä kaikki todellakaan sovi. 

6/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pukeutunut kuin teini sitten 15-vuotissynttäreiden jälkeen, mutta perus hm:stä ja cubukselta + kirppareilta vaatteeni hankin. En kyllä ole myöskään marimekkotäti-tyyliä omaksunut.

24v

Vierailija
7/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 13 v.

Vierailija
8/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään liikettä en ole kokonaan hylännyt, mutta tyylini alkoi muuttua aikuisempaan suuntaan noin 30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.

Se että muutuit transuks ei tee susta yhtään aikuisempaa. Transut käyttää hameita ja korkkareita. 

Vierailija
9/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla liian vanha jo syntyessäni. Olin teininä 70-80-lukujen vaihteessa ihan liian pitkä teiniliikkeiden vaatteisiin ja muutenkin aina hyvin epämuodikas, omasta mielestäni tietysti oikein tyylikäs. Sellainen erilainen nuori silloin, kun erilaisia nuoria vielä oli. :)

Vierailija
10/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaalit on niin huonoja, että teinikaupat jäi taakse jo 25-vuotiaana tai aiemmin.

Vierailija
11/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-vuotiaana. Farkut ja tennarit muuttuivat hameisiin ja korkkareihin.

Järkytys. Kohta 50 mittarissa, eikä hameita ja korkkareita löydy mun vaatekaapista.

Vierailija
12/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 on liian vanha Cubukselle. Ainakin Xenian mielestä. Itse olen 10 vuotta vanhemp kuin edellä mainittu ja löydänmyös Cubukselta päälle pantavaa. En tosin väitäkään olevani tyylikäs.

Vierailija
13/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi päinvastoin.

Vierailija
14/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytys. Kohta 50 mittarissa, eikä hameita ja korkkareita löydy mun vaatekaapista.

Ja nyt pidät itseäsi jotenkin hyvässä mielessä erityisenä?

Oot vain suomimamma.

Vierailija
15/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos H&M on teiniliike niin tuskin tulen lopettamaan ostelua koskaan. Hyvännäköisiä ja edullisia vaatteita, jotka sopii mun kroppaan. m25

Vierailija
16/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun oma moka jos oot tyylitön wt-mamma.

Vierailija
17/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelikymppisenä, kun aika on kortilla niin olen olosuhteiden pakosta joutunut siirtymään tätivaatteisiin koska ei ole aikaa vaateostoksille. Ostan vaatteeni Prismasta samalla kun ruoatkin, sillä välin kun poikani on jalkapallotreeneissä läheisellä hallilla.

Vierailija
18/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina Tricot ja Vero Moda alkavat olla turhan teinikauppoja kolmekymppiselle?

Vierailija
19/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat teinikaupat jäi siinä 25 - 26 vuotiaana, kun oli n. vuoden mittainen taloudellisesti tiukempi jakso, jolloin ei vaan enää ollut varaa ostaa niitä kertakäyttörättejä ja biletoppeja viikottain. Vaikka tulotaso on noussut on se harkinta jokaisen hankinnan kohdalla jäänyt. Jos ostan jotain, niin haluan että se myös kestää. Tällöin voi bikbokit ja cubukset jättää ihan suosiolla välistä. Enää en edes nauti päämäärättömästä shoppailusta kuten joskus nuorempana.  Olen  myös innostunut ompelusta, ja vaatteita ja asusteita  tulee tehtyä jonkin verran myös itse.

Vierailija
20/27 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä yleensä vain yksi tyyli? Tuli noista farkuista ja tennareista vs. hameet ja korkkarit mieleen. Itselläni on kumpaakin tyyliä tilanteen mukaan, arkisin farkkuja ja tennareita, sitten juhlavammissa tunnelmissa lähes aina hame ja korkkarit. Kesäisin enimmäkseen käytän hameita tilanteessa kuin tilanteessa. Vaatteita ostan mistä milloinkin, myös ns. teinien vaateliikkeistä. Olen 55-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän