***lokamammojen 2 maanantai***
päätin aloittaa pinon eilisistä suru uutisista huolimatta. itkin eilen itseni uneen kun ajattelin lokamuumia...voimia hänelle vielä kerran.
meillä mentiin viime yö yhdellä syötöllä...oli ihanaa kun sai nukkua kunnolla...olen kyl flunssassa ja aamuyöstä huono olo valvotti.
aamupäivä meni ulkoillessa ja niin taitaa mennä iltapäiväkin nyt kun ei oo pakkasta kun -9 niin pääsee kerrankin ulkoilemaan:)
nyt ottamaan kinkkukiusaus uunista ja syömään...jos neiti antaa...poitsu on nukkumassa.
hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
-äiti 24v, poika 1v6½kk ja tyttö 3½kk.-
Kommentit (8)
Toi olis varmasti kiva juttu tai siis voiko nyt sanoa kiva tällasen jutun osalta. Mutta siis ymmärtänette mitä tarkoitin? Itselleni tuli myös todella paha olo ja pitihän sitä vähän vuodattaa miehelleniki kyynelten kera. Vaikka ei sillai tunnekkaan niin silti pahalta tuntuu.
Mutta jos nuo kirjoitukset kerää niin pitäskös sitten laittaa nyt joku oma pino johon sitten kaikki voi laittaa suruvalittelunsa, sillä tuskin kaikki nyt käy edes lukemassa edellispäivän pinoa jos vaikka keskiviikkona vasta ilmestyvät koneen ääreen tai kaikki varsinaiset lokamammat, lukevatkohan he kaikki tätäkin pinoa?
Eli siis laitetaanko ihan oma pino suruvalitteluille? Ja joo jos vaan halukkaita tähän homaan löytyy niin ilman muuta minun puolestani...
mitenköhän lokamuumi pärjää? Minulle ei ainakaan vielä ole kirjoitellut sähköpostiin mitään. Kun vaan voisi tukea jotenkin... on niin tyhjän pantti olo...
-Hansu-
Äkkiä tulin vilkaisemaan pinoa, ja kuinka surullisia uutisia luinkaan!
Lokamuumille lämmin osanotto suureen suruun, ja voimia elämään pienen pojan kanssa.
Voi, nyt en osaa sanoa mitään muuta.. :´(
Pähkis ja Nuppunen
niin mä ajattelin, et just uusi pino, mulla on nuo edelliset tallennettuna koneelle, et voisin vaikka huomenna tehdä sen uuden pinon johon tulee ainoastaan hänelle ja lapselle tarkoitetut osaanottoviestit. Voi sinne sitte myöhemmin muutkin halukkaat laittaa viestiä.
annu
se kuulostaa hyvältä ja lämpimältä ajatukselta.
Juu osallistun myös ' Lokamuumin surunvalittelupinoon' . Kertokaa vaan miten ja minne.
Lokavaavi: Me oltiin osastolla 3 loppujen lopuksi. Aloitin Haikaranpesässä normaalisynnytyksen joka sitten meni sektioon ja osastolle 3 toipumaan. Taidetaan myös yrittää torstaina vauvaleffaan Tennispalatsiin tämän kiljukallen kanssa.
Poju nukkui viime yönä 13 h yhdellä syötöllä 06.30, ei ihme ettei päikkärit tänään ole ollut in.
Ei taida olla nyt pää kuin tyhjää täynnä....yllätys yllätys.
Tämä oli nyt ilmeisesti se lokakuisten-juttu mihin kuka tahansa " uskaltaa" osallistua... En ole aiemmin täällä mitään oikeastaan kirjoitellut, joskus kurkistellut. Eilen aloin huvikseni lukea, ja olin rohkaisemassa mieleni ja osallistumassa. Sitten huomasin Lokamuumia kohdanneen surun, ja menin aivan sanattomaksi. Kamalasti voimia Sinulle, Lokamuumi. Äkkiä kun eilen silmäilin, huomasin ainakin pari muuta joiden vauva on syntynyt 28.10. Niin meidänkin, 28.10 syntyi pieni pojan vintiö :). En tiedä kuinka " aktiivisesti" osallistun keskusteluihin, mutta ehkä innostun. Ilmapiiri kun täällä vaikuttaa " lempeältä" ....
Ajattelin minäkin koko illan ja aamulla ensimmäisenä lokamuumia.
Nyt heitän ilmaan ehdotuksen: Lokamuumi ei varmaankaan käy meidän viestejä/suruvalitteluja lukemassa nyt moneen aikaan. Voisiko ajatella, et tallennetaan nuo viestit kovalevylle ja laitetaan uusi pino niistä kunhan suurin suru helpottaa ja saamme hänestä kuulla?
Voin tuon tehdä, kertokaa onko hyvä vai huono idea?
Annu