Pelkäättekö, ettette pääse junasta ulos, kun nousette käytävälle jonottamaan kapsäkkeinenne jo 30 km ennen määräasemaa?
Kiva haistella ihmisten perseitä siinä penkissä istuvan. Ei busseissakaan nousta käytävän tukkeeksi turhaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaikka 5 tuntia istunut persiillään, niin kyllä on kiva vähän aikaa vaikka seistä.
Tiedoksi, että junassa SAA kyllä kävellä ihan matkan aikanakin. Tai käydä vaikka ravintolavaunussa glögillä, jos ei ole aivan rutiköyhä.
Kyllä se edestakaisin kävely ärsyttää ap:n kaltaisia yhtä lailla, luulen ma. Jos jatkuvasti käy junassa ravintolavaunussa, pian on rutiköyhä, jos ei ennestään ole. Itse käyn kyllä, mutta ruuhkaisissa junissa ei oikein huvita, eikä uusissa ole enää kunnon seisomapaikkoja. Sitä paitsi, loppuvaiheessa se istuminen alkaakin usein tympiä, kun kirjakin on luettu loppuun.
Joo, nousen hyvissä ajoin. En jaksa istumista, joten heti kun tuntuu, että kohta (n. 10 min) ollaan perillä, nousen. Ja on joustavaa, että ihmiset nousevat hieman eri aikaan.
En ole ikinä tullut ajatelleeksikaan että tällainenkin voi jotakuta ärsyttää. Itse menen usein ajoissa välikköön seisomaan, en edes tarkkaan osaa sanoa miksi. En pelkää, etten pääsisi junasta ulos. Lähinnä olen vain innoissani perillepääsystä!
Metroon tunkeutujat taas ärsyttävät minuakin, mutta siitä nyt onkin selkeää haittaa muille ihmisille, toisin kuin jostain kuvitteellisesta perseenkatkusta. Ja jos se perse haiseekin, eikö ole ihan sama haistatteko sen vieruskaverin lähtiessä ennen asemalle tuloa vai täsmälleen asemalle tullessa?
Mutta ongelmansa tietenkin jokaisella.
Tiedoksi, että junassa SAA kyllä kävellä ihan matkan aikanakin. Tai käydä vaikka ravintolavaunussa glögillä, jos ei ole aivan rutiköyhä.